Що робити, якщо виникли підозри, що лічильник газу показує більше, ніж ви витрачаєте?

Абоненти “Полтавагазу» час від часу звертаються до підприємства з підозрою на те, що їхні лічильники показують більше, ніж вони реально споживають. Спеціалісти пояснили, що робити у цьому випадку.

До call-центру «Полтавагазу» періодично телефонують споживачі, які скаржаться, що їхній лічильник за газ накручує більше, ніж вони витрачають.

Фахівці «Полтавагазу» говорять, що здебільшого такі переживання не знаходять підтвердження. Втім, в будь-якому випадку при відповідному зверненні заявнику дають певний порядок дій, говорить начальник call- центру Євген Божинський:

— По-перше, споживач має вимкнути всі газові прилади і дивитися, чи не крутить лічильник далі. Якщо ж таке відбувається, значить десь є витік газу, запах газу відчутно навіть при вимкнених газових приладах. В такому випадку необхідно терміново телефонувати на «104», відкріти вікна для провітрювання помешкання, не вмикати світло. І чекати на аварійну бригаду «Полтавагазу».

Якщо ж при вимкненні газових приладів лічильник не рахує витрати газу, але споживач все одно сумнівається в справності обладнанні, є ще один вихід. Це ініціювання позачергової повірки лічильників. За планом така повірка проходить раз на 8 років, але споживачу не обов’язково чекати на закінчення цього терміну.

У лабораторних умовах фахівці через еталонний лічильник та через лічильник абонента пропускають однакову кількість повітря і дивляться на показники. Потім програмно порівнюються об’ємні показники лічильника та визначається похибка що допускається у межах 3%.

Проте варто пам’ятати, що позачергову повірку лічильника оплачує споживач у разі не підтвердження наявності його дефектів.

Старший майстер «Полтавагазу» Максим Книш, який безпосередньо займається повіркою лічильників, говорить, що обладнання зазвичай не може рахувати більше, — хіба що менше від витраченого об’єму, оскільки лічильники, як правило механічіні:

— З роками вони можуть тільки менше рахувати через зношеність елементів, необхідність заміни деталей або ремонту.

Нагадаємо, телефон call-центру «Полтавагазу»: 0-800-508-104. Задати своє запитання споживачі можуть і на сторінці підприємства у Fасеbоок (https://www.facebook.com/poltavagaz/).

Прес-служба «Полтавагазу»

Коментарі не дозволені.