Найпоширеніші запитання до ПАТ «Полтавагаз»:

1.Чи може споживач самостійно відключати плиту від газу?

Щоб відʼєднати будь-який газовий прилад від мережі газопостачання необхідно викликати майстра ПАТ «Полтавагаз». Категорично заборонено виконувати такі дії самостійно.

Для подання заявки на відключення плити від газопостачання звертайтесь за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,2. Довідки телефоном: (0532) 56-97-77.

 

2. Куди звертатися, щоб замінили газовий кран?

Для заміни газового крану звертайтеся із заявою у виробничі служби ПАТ «Полтавагаз» за адресою: м.Полтава, вул. Олеся Гончара,2. Телефон для довідок: 56-97-77.

 
3. Чи будуть встановлювати безкоштовно газові лічильники?

Згідно внесених змін у 2018 році до Закону України “Про забезпечення комерційного обліку природного газу” щодо порядку встановлення лічильників споживачам природного газу, постачання природного газу здійснюється за умови його комерційного обліку для населення, що проживає у квартирах та приватних будинках, у яких природний газ використовується тільки для приготування їжі – з 1 січня 2021 року. Тобто, термін встановлення індивідуальних лічильників для цієї категорії споживачів продовжили до 2021 року. При цьому законодавцем передбачено, що побутові споживачі природного газу – фізичні особи (населення) можуть самостійно забезпечити встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу (індивідуальних лічильників) з подальшою компенсацією таких витрат за рахунок коштів, які ними сплачуються за тарифом на розподіл природного газу. Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу – фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України.

 

4. Чи дійсно в адміністративних будівлях державних установ комерційні вузли обліку потрібно облаштовувати засобами дистанційної передачі даних ?

Згідно розд.Х гл.3 п.2 Кодексу газорозподільних систем ( Постанова НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 ):

«Власники комерційних вузлів обліку (крім побутових споживачів зі споживанням до 0,01 млн м куб.) зобов’язані в установленому законодавством порядку забезпечити організацію та облаштування на власних комерційних вузлах обліку засобів дистанційної передачі даних.

При порушенні визначених законодавством строків на облаштування комерційних вузлів обліку засобами дистанційної передачі даних або не допуску Оператора ГРМ на облаштування зазначеної системи за його рахунок Оператор ГРМ має право застосувати до власника комерційного обліку заходи з обмеження (припинення) передачі та/або розподілу природного газу на його об’єкт».

Пуск газу може бути здійснено тільки при наявності гарантійного листа по облаштуванню ВОГ засобами дистанційної передачі даних до 01.05.2019 р. (Постанова НКРЕКП №691 від 12.07.2018).

 

4. Коли проводять періодичну повірку лічильників газу?

Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», всі засоби вимірювальної техніки, зокрема, і побутові лічильники газу, підлягають періодичній повірці через визначений проміжок часу -міжповірочний інтервал становить – 8 років, не залежно від типу побутового лічильника.

Планова періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов’язаний з такою повіркою ремонт здійснюється у двомісячний термін.

 

5.Куди звертатися для повірки лічильника?

Для повірки лічильника споживачеві із письмовою заявою потрібно звернутися до ПАТ «Полтавагаз» за адресою: м.Полтава, вул.Гагаріна,1. Телефон для довідок:(0532) 60-99-31.

 

6. Які наслідки простроченої планової повірки лічильника газу з вини споживача?

Прострочення планової повірки лічильника газу з вини споживача, у разі відмови споживача у доступі до своїх приміщень, де розташовані лічильники газу, для їх демонтажу або монтажу є підставою для нарахування за спожитий газ по нормам споживання, як при відсутності лічильника.

 

7. Скільки коштує встановлення лічильника за власний рахунок?

Вартість наданих послуг визначається згідно проектної документації та калькуляції, що діють в ПАТ «Полтавагаз», відповідно до переліку виконаних робіт з врахуванням обсягу перемонтажу системи газопостачання (від 2600грн.).

До комплексного виконання робіт входить і наявність газового лічильника (окреме придбання лічильника не обов’язкове).

Ціна лічильника залежить від його марки і типорозміру.

Вартість лічильника газу та послуг з його встановлення оплачує:

-у новобудові-забудовник(замовник);

-у разі реконструкції, капітального ремонту житла-замовник;

-у разі встановлення лічильника в газифікованому будинку-споживач.

 

8.Чи можна перенести лічильник в інше місце?

За рахунок споживача газорозподільним підприємством здійснюється перенесення лічильників газу в інше місце, якщо це не суперечить вимогам ДБН В.2.5-20-2001 «Газопостачання» та паспорту газового лічильника.

 

9. Куди звертатись у випадку виникнення неполадок газового обладнання?

У разі виявлення запаху газу в приміщенні, під’їзді, або на вулиці, НЕГАЙНО телефонуйте до аварійної газової служби ПАТ «Полтавагаз» за номером 104 (у тому числі з мобільних телефонів).

Аварійна газова служба працює цілодобово, без вихідних. Виїзд аварійної бригади, локалізація та ліквідація витоків газу виконуються безкоштовно.

 

10. Навіщо реєструватися в Особистому кабінеті?

В Особистому кабінеті споживачі мають змогу повідомляти показники лічильників газу, переглядати історію об’ємів споживання та перевіряти відповідність зареєстрованих газових приладів.

 

 

Коментарі не дозволені.