У центрах по обслуговуванню споживачів «Полтавагазу» абоненти отримують весь спектр послуг

У центрі по обслуговуванню споживачів  природного газу, що у Полтаві на вул. Шевченка,80, щодня близько 200 споживачів блакитного палива отримують консультації та інформаційне обслуговування. З відвідувачами працюють 20 фахівців. Крім консультацій з розрахунками,  тут є можливість вирішити й інші питання: звірити показники, внести зміни в документацію, замовити послуги з технічного обслуговування або ремонту газового обладнання, заключити договір, тощо.

Службу обліку розподілу природного газу та обслуговування споживачів у Полтаві очолює Оксана Рубан. Керівниця працює на підприємстві протягом двадцяти років. Починала з «віконця» – обслуговувала абонентів в розрахунковому відділі. За сім років перейшла на посаду інженера, працювала з промисловими підприємствами. У липні 2018-го очолила службу обліку.

Про діяльність свого підрозділу Оксана Петрівна говорить:

– Ми працюємо для людей. Намагаємося, щоб наші послуги вийшли на новий рівень якості.  Наприклад, для зручності клієнтів у нас працює електронна черга. В приміщенні стоїть іВох (айбокс), де людина бере собі номерок і на табло висвітлюється номер вікна, де  його обслуговуватимуть. Цей сервіс працює у нас більше року. Він мінімізує витрати часу та зусиль наших клієнтів.

Всього у Полтаві діють сім таких абонентських відділів. В кожному з них працюють висококваліфіковані, досвідчені  фахівці.  Усі сервісні центри оснащені комп’ютерною технікою та зручними куточками для споживачів. Абонентів просять вчасно подавати показання газових лічильників та розраховуватися за газ.

– Головне, щоб нарахування за спожитий природний газ відповідали фактичним показанням лічильника,- розповідає Оксана Рубан. І нагадує споживачам щомісяця з 1 по 5 число повідомляти дані свого приладу обліку до газового господарства.

Головним у своїй роботі Оксана Петрівна вважає якість обслуговування споживачів:

– Через підвищення тарифів та норм споживання газу у людей виникає безліч запитань. Доводиться все пояснювати, а іноді й заспокоювати. Ми намагаємося добросовісно виконувати свою роботу, тоді споживачі йдуть від нас задоволеними. Ми служба обліку, тож маємо обслуговувати й обліковувати якісно.

ПАТ «Полтавагаз» радить споживачам не зволікати з розрахунками за газ  з постачальником зі спеціальними обов’язками, аби не накопичувати заборгованість, своєчасно повідомляти про всі зміни по зареєстрованим особам, опалювальній площі, тощо, та відвідати абонентські відділи товариства для вирішення питань, що стосуються газопостачання.

 

Прес-служба ПАТ «Полтавагаз»

Коментарі не дозволені.