Звернення без детальної інформації не підлягають розгляду

Шановні споживачі!
Усі хто написав, чи планує написати звернення на ім’я керівництва місцевого правління (залежно від місця проживання) з того, чи іншого питання, зверніть увагу, що ваш лист має бути правильно оформленим.


Закон України “Про звернення громадян” стаття 8 передбачає умови, коли звернення розгляду не підлягає.

“Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті звернення, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 цього Закону, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

{Положення частини другої статті 8, за яким не розглядаються “звернення осіб, визнаних судом недієздатними”, визнано таким, що не відповідає Конституції України (є неконституційним) згідно з Рішенням Конституційного Суду 8-р/2018 від 11.10.2018}

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особі, яка подала звернення.”

Тож при написанні звернення, ви маєте вказати повну інформацію про себе, котра необхідна для ідентифікації вас як споживача. У зверненні мають бути ПІБ (повністю), точна адреса, особовий рахунок та конкретні мета й питання.


Пресслужба АТ “Полтавагаз”

Коментарі не дозволені.