До уваги споживачів!

Раніше ми повідомляли про правильність написання унікальних кодів (особовий рахунок+код району).

За останні кілька днів, до нас звернулися споживачі, яким надійшло повідомлення про заборгованість. У їх особистих кабінетах також немає інформації про сплачену раніше суму, хоча є квитанції, які підтверджують своєчасну оплату послуги. Після перевірки надісланих квитанцій, виявляємо помилку у написанні унікальних кодів цих споживачів. Помилка полягає у невірно вказаних кодах районів.

Що робити у такому випадку? Платник має написати офіційну заяву з повною інформацією про себе як споживача та конкретною проблемою, що виникла(точний формат заяви, додаємо до тексту). Заява має бути оформлена лише так, і не інакше. Це офіційний документ і його формат має бути відповідним.

У Вас є можливість надати оригінали:

– за допомогою пошти (36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а);

– за допомогою поштової скриньки, що розташована при вході до управління за адресою Козака, 2а;

– на електронну пошту: kancelyariya@poltavagaz.com.ua

На електронну пошту надсилаєте ВІДСКАНОВАНІ заяви або ж СФОТОГРАФОВАНІ на білому тлі у ГАРНІЙ ЯКОСТІ.

На заяві обов’язково має бути ПІДПИС.

Також обов’язково до заяви додавайте квитанції про оплату.

Оскільки склалася така ситуація з плутаниною кодів районів, АТ «Полтавагаз» іде на зустріч споживачам та прибирає їх. Надалі ви маєте вказати правильно свій особовий рахунок та просто обрати СВІЙ район серед запропонованих у формі для оплати.

Усі заяви будуть розглянуті найближчим часом, а кошти у свою чергу повернуться на правильні особові рахунки.

Коментарі не дозволені.