До уваги споживачів!

Нещодавно ми отримали низку звернень  від споживачів, які мають у приватній власності, зокрема, квартиру і будинок, квартиру і дачу та сплачують за комунальні послуги у кількох помешканнях одночасно.  Через власну неуважність господарі нерухомості переплутали рахунки  на оплату за послуги з розподілу природного газу та спрямували кошти не за тими, що потрібно, унікальними кодами. Як наслідок, за одним особовим рахунком з’явилася, наприклад,  заборгованість, а за іншим – переплата.

Як діяти в такій ситуації? Платник має написати офіційну заяву з повною інформацією про себе як споживача та конкретною проблемою, що виникла (ОБОВ’ЯЗКОВО у форматі, поданому нижче).

Оригінали документів (ЗАЯВУ З ПІДПИСОМ ТА КВИТАНЦІЇ ПРО ОПЛАТУ)  потрібно надіслати в АТ «Полтавагаз» одним із цих способів :

– за допомогою пошти (36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а);

– за допомогою поштової скриньки, що розташована при вході до управління на вулиці Козака, 2а;

– на електронну адресу : kancelyariya@poltavagaz.com.ua

УВАГА! На електронну пошту надсилайте ВІДСКАНОВАНІ або ж СФОТОГРАФОВАНІ на білому тлі у ГАРНІЙ ЯКОСТІ заяви та квитанції про оплату.

Усі заяви будуть розглянуті найближчим часом, а кошти, у свою чергу, повернуться на правильні особові рахунки.

Пресслужба

Коментарі не дозволені.