
Сьогодні не лише перший день осені, а ще й початок нового місяця. Для усіх споживачів комунальних послуг це означає, що час сплачувати за них та передавати показники своїх лічильників.
І якщо в останньому споживачі помиляються рідко, то заяви про відсутність зарахування, сплачених ними коштів, надходять доволі часто.
Вкотре наголошуємо, що для уникнення такої проблеми є лише кілька вимог:
– вводьте ПОВНІ дані (ПІП платника, район споживання, місто/село, вулиця/провулок, номер будинку та квартири);
– перед надсиланням платежу обов’язково ПЕРЕВІРЯЙТЕ введену інформацію.
Якщо десь буде допущено помилку або інформація взагалі відсутня — великий ризик, що банківська система перерахує кошти на чужий особовий рахунок.
Якщо все ж сталася ситуація з помилковим зарахуванням коштів, з вашої вини чи вини банку, головне не хвилюйтеся!
Для повернення оплати на вірний особовий рахунок необхідно написати офіційну заяву з повною інформацією про себе як споживача та конкретною проблемою, що виникла(точний формат заяви, додаємо до тексту).
Заява має бути оформлена лише так, і не інакше. Це офіційний документ і його формат має бути відповідним.
У Вас є можливість надати оригінали:
– за допомогою пошти (36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а);
– за допомогою поштової скриньки, що розташована при вході до управління за адресою Козака, 2а;
– на електронну пошту: kancelyariya@poltavagaz.com.ua
На електронну пошту надсилаєте ВІДСКАНОВАНІ заяви або ж СФОТОГРАФОВАНІ на білому тлі у ГАРНІЙ ЯКОСТІ.
На заяві обов’язково має бути ПІДПИС.
Також обов’язково до заяви додавайте КВИТАНЦІЇ про оплату.

P.s. Приклад заяви також можна знайти на сайті у підрозділі “Зразки заяв та повідомлень” розділу “Споживачам”.
Пресслужба АТ “Полтавагаз”