Якщо випадково пошкоджено пломбу або лічильник вийшов з ладу

Відповідальність за збереження та цілісність встановлених у споживача лічильників газу і пломб на них несе споживач. Про порушення в роботі облікового приладу, несправність, виявлення зовнішнього пошкодження лічильника або виникнення сумнівів щодо достовірності його показань споживач зобов’язаний невідкладно повідомити газорозподільне підприємство (п. 23, п. 25 Постанови Кабінету Міністрів України № 2246 від 09.12.99 р. “Про затвердження правил надання населенню послуг з газопостачання”).

Отже, якщо ви ненавмисно пошкодили лічильник, пломбу чи повірочне тавро, помітили сильний шум при роботі облікового приладу або запідозрили, що він показує недостовірні дані, терміново зверніться  в управління експлуатації газової системи за місцем проживання  з  відповідною заявою. У заяві потрібно чітко описати проблему, зазначити стан газового лічильника і дату, коли він припинив працювати або був пошкоджений.

У разі своєчасного (до виявлення порушення представником Оператора газорозподільної системи) письмового повідомлення споживачем  про пошкодження лічильника газу або пломби (крім випадку її відсутності), якщо не було несанкціонованого втручання в роботу газового лічильника, збитки не нараховуються (п. 12 глава 3 розділу XI Кодексу ГРМ).  Якщо ж експертизою буде підтверджено факт пошкодження лічильника газу з вини споживача,  то останній відшкодовує вартість перевірки, ремонту та/або встановлення нового лічильника. (п. 26 Постанови КМУ   “Про затвердження правил надання населенню послуг з газопостачання”).

Не наражайтеся на небезпеку самі та не ставте під загрозу здоров’я і життя оточуючих. Будьте завжди пильними при користуванні газовими приладами та пристроями — це гарантія вашої безпеки!

Коментарі не дозволені.