Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1 935 коментарів

  1. Добрий день! Купили квартиру.
    – які документи потрібні для переоформлення особового рахунку на нового власника?
    Підскажіть адресу куди звернутися?

    • Шановний абоненте! Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору на розподіл природного газу пред’являють оригінали таких документів:
      -документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      -документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      -належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності).

      Звертатися слід в міську або районну службу газопостачання (залежно від місця проживання). У Полтаві за адресою: вул. Шевченка, 80.

  2. Добрий день. Перевірте чи немає в мене заборгованості. Рахунок 128561 Полтавський район Вовк Д.О. Показник лічильника 63029. Дякую

    • Доброго дня! Щоб передати показники, зверніться, будь ласка, на багатоканальний безкоштовний телефон 0800-508-104 з 8:00 до 17:00 Пн-Пт. Також ви можете зареєструватися в Кабінеті споживача http://poltavagaz.com.ua/cabinet/ , де зручно передавати показники та контролювати заборгованість.

  3. Доброго дня. Підкажіть будь ласка на який номер телефонувати щоб звірити показники

    • Доброго дня! Щоб передати показники, зверніться, будь ласка, на багатоканальний безкоштовний телефон 0800-508-104 з 8:00 до 17:00 Пн-Пт. Також ви можете зареєструватися в Кабінеті споживача http://poltavagaz.com.ua/cabinet/ , де зручно передавати показники та контролювати заборгованість.

  4. Добрый день) Почему я не могу зарегистрироваться в личном кабинете,не приходит смс и вообще никаких действий?(((

    • Доброго дня! У разі ненадходження пароля – самостійно перейдіть на вкладку “Реєстрація”, оберіть районну базу, особовий рахунок – якщо ваш телефон зареєстрований – в підказці “Телефон +380*********” дві останні цифри будуть вказувати на дві останні цифри вашого телефону – а отже телефон службою обліку прийнятий. Набирайте номер телефону та натисніть “Вислати СМС з паролем на номер телефону”.

  5. Доброго дня. Що потрібно для заміни вентеля на газовій трубі? Так як пропускає газ. Будинок багатоквартирний.

    • Шановний споживач! Для оформлення заявки на технічне обслуговування звертайтеся до виробничої служби за адресою: м.Полтава, вул.О. Гончара, буд.№2, каб.№35. Довідки телефоном: (0532)56-97-77.

  6. Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, виникла на даний момент така ситуація, був розділ будинку, між сестрою і братом, брат добудовує до своєі частини будинку ще дві кімнати, і вишло що газова труба проде по частині будинку брата. Коли підійшли до сестри, щоб вона обводила трубу, вона сказала що ні чого обводити не буду, в мене все законно. Як можна вийти з данноі ситуаціі?

    • Шановний споживач! На основі описаної вами інформації складно дати конкретні рекомендації. Тим більше, постає питання законності добудови. Реально оцінити ситуацію можна лише в індивідуальному порядку, з вивченням ситуації спеціалістом газової служби безпосередньо на місці. Тому радимо взяти всю наявну документацію (у тому числі проект) і звернутися в РГП за місцем проживання. Врахуйте, що будь-які зміни, що відбуваються в системі газопостачання, передбачають розробку нового проекту відповідно до отриманих технічних умов.

  7. Доброго дня, підкажіть будь ласка які дії необхідно виконати для того щоб демонтувати газову колонку в квартирі. Із газових приладів в квартирі залишиться тільки плита.
    Заява, зміна документації, тощо
    Дякую

    • Доброго дня, пане Сергію! ПАТ «Полтавагаз» розглянуло Ваше звернення та повідомляє, для заміни ВПГ необхідно виконати наступні дії:
      – отримати технічні умови на влаштування автономного опалення;
      – розробити робочий проект відповідно до отриманих технічних умов;
      – виконати монтажні роботи організацією, що має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
      Для отримання технічних умов Вам необхідно надати до виробничо-технічного відділу (м. Полтава, вул. Козака, 2-А, каб. 409 тел. (0532) 50-24-49) наступні документи:
      1) заяву на видачу технічних умов;
      2) копії документів, якими визначено право власності чи користування замовника на об’єкт (приміщення);
      3) копія дозволу Міжвідомчої комісії з розгляду питань щодо відключення від мереж ЦО та ГВП.
      4) копії документів замовника:
      – які посвідчують фізичну особу або її представника (для фізичних осіб);
      – про взяття на облік або реєстрацію у Державній фіскальній службі відповідно до вимог Податкового кодексу України;
      5) копію належним чином оформленої довіреності на представника замовника, уповноваженого представляти інтереси замовника під час процедури приєднання (за потреби).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *