Питання – відповідь

Відновлення документації на газові прилади: ціна питання

Як відновити документацію на газові прилади, якщо вона втрачена? Як оформити газові прилади, встановлені без відома ПАТ «Полтавагаз»?

Про процедуру узаконення газових колонок розповідає головний інженер ПАТ «Полтавагаз» Ігор Височенко:

- Усі роботи, пов’язані із заміною, додатковим встановленням газових приладів або зміною в газових мережах мають право виконувати працівники ПАТ «Полтавагаз» або інших організацій, які мають на те ліцензію. Якщо Ви звернулися до підприємців з цього приводу, ПАТ «Полтавагаз» після закінчення робіт має отримати належним чином оформлену технічну документацію.

Читати далі…





Шановні споживачі природного газу!
З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»

На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Питання – відповідь: 650 коментарів

  1. Добрый день! Хотел бы задать Вам вопрос по поводу снятия счётчика на поверку! Ко мне приехали люди из Газового и говорят что нужно срочно и только сегодня снять на поверку счётчик. Не имея ни какой необходимости для этого! На сколько я понимаю то для того что бы менять оборудование должны быть определённые акты! На кануне сообщить об этом хозяевам а то бац как снег на голову приехали всё меняем а вы как хотите но ждите!
    И подскажите пожалуйста ставят газовые счётчики за счёт потребителя или Полтава Гас ставит свой?

    • Доброго дня, Андрій! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 21.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної інформації Вам необхідно надати наступну інформацію:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  2. ДОБРОГО ДНЯ! Мені терміново потрібно знати у яких випадках скадається акт про порушення, коли виявили при перевірці лічильниа газу порушення у виді пошкодження.

    • Добрий день, Анна! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 21.02.2017 р., повідомляє наступне. Згідно розділу X глави 9 пункту 7 Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015р. «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем» у разі виявлення під час перевірки комерційного ВОГ чи його складових або контрольного огляду вузла обліку ознак нижченаведених порушень представник Оператора ГРМ на місці перевірки складає у порядку, визначеному цим Кодексом, акт про порушення, зокрема про:
      1.) пошкодження пломб;
      2.) пошкодження ЗВТ (лічильника газу);
      3.) наявність зміни параметрів параметризації обчислювача чи коректора об“єму газу;
      4.) непрацездатність комерційного ВОГ чи його складових та/або його (їх) невідповідність умовам експлуатації чи узгодженій проектній документації або умовам договору;
      5.) наявність ознак несанкціонованого втручання в роботу ЗВТ;
      6.) наявність несанкціонованого газопроводу;
      7.) несанкціоноване підключення газових приладів, внаслідок чого перевищується діапазон обчислення лічильника газу (сумарна номінально потужність газових приладів і пристроїв перевищує діапазон обчислення лічильником газу).
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  3. Полтав газ сообщаю, что я не позволю перекрыть газ в своей квартире в связи с своей простроченной задолженностью. Вы не имеете права по закону самостоятельно перекрыть газ.

    • Добрий день, Сергій! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 21.02.2017 р., повідомляє наступне. У відповідності з Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496 у розділі III пункті 17 зазначено, що побутовий споживач, що має прострочену заборгованість перед постачальником за послуги з газопостачання, не має права протидіяти постачальнику та/або Оператору ГРМ у заходах із припинення газопостачання та на письмову вимогу постачальника має самостійно припинити власне газоспоживання.
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  4. Добрий день
    Можете уточнити за адресою вул. Огнівська 12 будуть встановлюватися індивідуальні лічильники чи загальнобудинковий один?

    • Добрий день, Тетяна! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 20.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Постановою № 548 від 31.03.2016 р. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) затвердила для ПАТ «Полтавагаз» Інвестиційну програму з включенням витрат на встановлення будинкових лічильників газу для населення з пооб’єктним переліком багатоквартирних будинків, які необхідно обладнати будинковими лічильниками газу.
      Згідно переліка багатоквартирних будинків, які необхідно обладнати будинковими лічильниками газу за адресою: вул. Огнівська, 12 встановлений загальнобудинковий лічильник газу.
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  5. Доброго дня! Я людина з вадами слуху, яка не може спілкуватися по телефону і вирішувати комунальні питання за допогою цього гаджету. Хочу подякувати підприємству “ПОЛТАВАГАЗ” за те, що вони створили власний сайт, за допомогою якого я можу задати питання і отримати відповідь по
    заданому контексту від кваліфікованих працівників, які на цьому розуміються. Нарешті я можу відчути себе повнцінною людиною. Ще раз хочу подякувати данному підприємству! Всього вам найкращого!!!

    • Доброго дня, Андрій! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз» дякує за Ваш відгук від 19.02.2017 року. Нам приємно, що за допомогою сайту ПАТ “Полтавагаз” споживачі можуть звертатися зі своїми зауваженнями та пропозиціями з приводу питань, які виникають.

  6. Доброго дня. Підкажіть будь ласка згідно якого документу, постанови, наказу працівники газової служби здійснюють при перевірці газових приладів збір коштів за ці самі прилади, чи їх обслуговування, в розмірі 80 грн. точка: плита, котел, газова колонка?

    • Доброго дня, Юлія! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 17.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Будь ласка, уточніть, що Ви маєте на увазі під перевіркою газових приладів та їх обслуговуванні, а також яким газовий підприємством та коли проведена перевірка!?
      Оскільки згідно Наказу Державної Акціонерної холдингової компанії “Укргаз” № 35 від 30.07.1997 року Положення “Про порядок технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання житлових будинків, громадських будівель, підприємств побутового та комунального призначення” технічне обслуговування ВБСГ грунтується на планово-попереджувальній системі робіт, яка включає:
      -ПТО;
      -планову перевірку щільності споруд ВБСГ та газових приладів;
      -технічне обслуговування за заявками власників (абонентів) газового обладнання в період між ПТО або між плановими перевірками на щільність (пункт 3.9. Положення).

  7. Доброго дня! Чи в опалювальний період можуть відключити газопостачання ( є на даний час заборгованість за січень місяць) хоча кожного місяця плачу.Чи я можу розраховувати на реконструктизацію цього боргу мій № 26026 Кременчуцький р-н ( Козельщина) Дякую за відповідь

    • Добрий день, Ірина! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 17.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної інформації Вам необхідно надати наступну інформацію:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  8. Полтава газ, де це сказано що я должна пускати ваших працівників до свого будинку? Для якихось перевірок.

    • Доброго дня, Олена! Відповідно до вимог розділу Х глави 8 пункту 1 Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015р. “Про затвердження Кодексу газорозподільних систем” надалі Кодекс ГРМ, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником ЗВТ.
      Побутовий споживач, на території та/або в приміщенні якого встановлений лічильник газу, зобов’язаний забезпечити доступ представникам Оператора ГРМ після пред’явлення ними службових посвідчень для проведення робіт з демонтажу лічильника на повірку (або його повірки на місці встановлення).
      У разі відмови в доступі до об’єкта побутового споживача представнику Оператора ГРМ для зняття лічильника газу на періодичну повірку (або його повірки на місці встановлення) споживачу змінюється режим нарахування об’ємів природного газу відповідно до вимог цього Кодексу ( розділ X главв 8 пункт 3 Постанови НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015р. «Про затвердження Кодексу Газорозподільних систем»).
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  9. Прошу вказати вартість оплати за газ станом на 1 лютого 2017р., а також вартість знижки в кубатурі для пільговиків діти війни,25%

    • Добрий день, Маргарита! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 16.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)». Це положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів на ринку природного газу, зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, а також для підтримання рівня безпеки постачання природного газу споживачам.
      Додатком 1 Положення визначено ТОВ «Полтавагаз збут» постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам та релігійним організаціям на території ліцензованої діяльності з розподілу природного газу ПАТ «Полтавагаз».
      Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з анулюванням з 01.07.2015р. ПАТ «Полтавагаз» дії ліцензії щодо надання послуг з газопостачання за регульованим тарифом усім категоріям споживачів (постанова НКРЕКП № 1732 від 11.06.2015р.), керуючись ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», Вам необхідно звернутися для отримання відповіді з приводу Вашого питання до ТОВ “Полтавагаз збут”: http://poltavagazzbut.com.ua/.

  10. Для достовірних даних особистий код 3790 ,і чому програма ковтає куби за лютий -березень,квітень -травень,серпень-вересень 2016 р.

    • ПАТ “Полтавагаз” прохає вказати всі данні:
      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

        • Добрий день, Ольга! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 16.02.2017 р., повідомляє наступне.
          Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
          Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)». Це положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів на ринку природного газу, зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, а також для підтримання рівня безпеки постачання природного газу споживачам.
          Додатком 1 Положення визначено ТОВ «Полтавагаз збут» постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам та релігійним організаціям на території ліцензованої діяльності з розподілу природного газу ПАТ «Полтавагаз».
          Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з анулюванням з 01.07.2015р. ПАТ «Полтавагаз» дії ліцензії щодо надання послуг з газопостачання за регульованим тарифом усім категоріям споживачів (постанова НКРЕКП № 1732 від 11.06.2015р.), керуючись ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», Вам необхідно звернутися для отримання відповіді з приводу Вашого питання до ТОВ “Полтавагаз збут”:http://poltavagazzbut.com.ua/.

  11. Добрий день. Чому у особистому кабінеті не відображаються дані по субсидіях з січня 2017 року? Тобто мені зараз нараховується повна вартість за весь обсяг спожитого газу. А субсидія є.

    • Доброго дня, Олександр!
      Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 16.02.2017 року, повідомляє наступне.
      Відповідно до ліцензії серії АЕ № 642455 від 26.03.2015року виданої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації “Полтавагаз” займається розподілом природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ.
      Так інформація в кабінеті споживача з приводу субсидій отримується виключно від Управління соціального захисту населення. Таким чином, з питання щодо встановлення та надання пільг та субсидій з оплати житлово-комунальних послуг потрібно звертатися до Управління соціального захисту населення за місцем проживання.
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  12. Добрий день. на підпріемстві перевірка лічильника и встановлються котушки (лічильника на замін немає) по якому закону, правил, постанови ……. написано що ви можете так, витяг з вашого сайту “облік спожитого газу виконується за номінальною потужністю неопломбованого газовикористовуючого обладнання споживача”. якщо в правилах які я переглянув такого немає.

    • Добрий день, Сергій! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 16.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної інформації Вам необхідно надати наступне:

      1) Населений пункт та адреса підприємства.
      2) Контактний телефон для зворотнього звязку.

      Також ПАТ “Полтавагаз” просить конкретизувати питання для більш обгрунтованої відповіді на Ваше звернення.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

      • Навіще вказувати підприемство і.т.д якщо я хочу зрозуміть від куда ви взяли сплату газа без лічильника по потужністю якщо у вас на сайті написано в розділі *повірка та ремонт лічильників природного газу* кол-центер розмовляв відповіді на це запитання не надали.

        • Шановний Сергій, з Вашого повідомлення не зрозуміла повна суть питання, тому ПАТ “Полтавагаз” просить надати контактний номер телефону за яким з Вами зв’яжеться працівник кол-центру для вирішення Вашого питання.

  13. Мене дуже цікавить , навіщо було створювати онлайн кабінет, якщо дані і підрахунки не співпадають з дійсністю. В кінці січня мені повідомили що пільги для вчителя пенсіонера за жовтень місяць в Шишацькому р-н змінено,що в нас борг 660 грн,але мене цікавить чому це не зафіксовано в моєму особистому кабінеті? У нас кожного місяця ходить контролер,але Ваш комп видає зовсім інші дані,пропускає куби,хто писав цю програму,він ходив в школу.Коли будуть оновлені дані по моєму рахунку?

    • Добрий день, Ольга! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 15.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної інформації Вам необхідно надати:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  14. Скажіть, будь ласка, Полтавагаз! Ви маєте документи на право власності на газ, як природний ресурс, а також данні про те, звідки цей газ видобуто? Тобто, документи на право власності на , чи той хто його власник. А то виходить, що ви нараховуєте все нові і нові борги з повітря, а ми навіть не знаємо чий це газ. Може він крадений, чи з Європи, чи з Росії. Якщо газ Полтавщини, чи України, то це власність народу України і народ має право платити лише за його транзит, згідно статті 13 Конституції України.

    • Добрий день, Олександр! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 15.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Відповідно до ліцензії серії АЕ № 642455 від 26.03.2015року виданої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації “Полтавагаз” займається виключно розподілом природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ.Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  15. Які документи необхідні для переоформлення на мене особового рахунку, оскільки господар (на якого оформлений особовий рахунок) помер, та за якою адресою подавати документи, якщо проживаємо в Полтавському районі. Заздалегідь вдячна.

    • Доброго дня, Наталія! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 15.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Відповідно розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015 р. (далі – Правила) підставами для постачання природного газу побутовому споживачу є:
      - наявність у побутового споживача договору розподілу природного газу, укладеного з Оператором ГРМ, до газорозподільної системи якого підключений об’єкт споживача, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
      - наявність у побутового споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу побутовим споживачам та дотримання його умов.
      - відсутність простроченої заборгованості побутового споживача перед діючим постачальником за поставлений природний газ (за його наявності), що має підтверджуватися письмовою довідкою діючого постачальника або складеним з ним актом звірки розрахунків
      Відповідно до глави 3 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, затверджених Постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 р. Договір розподілу природного газу є публічним та укладається з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного Кодексу України за формою Типового договору розподілу природного газу.
      Договір розподілу природного газу між Оператором ГРМ та споживачем укладається шляхом підписання заяви-приєднання споживача до умов договору розподілу природного газу, що відповідає Типовому договору розподілу природного газу, розміщеному на офіційному веб-сайті Регулятора та Оператора ГРМ та/або в друкованих виданнях, що публікуються на території його ліцензованої діяльності з розподілу газу, і не потребує двостороннього підписання сторонами письмової форми договору.
      Якщо в результаті реконструкції чи технічного переоснащення вже підключеного до ГРМ об’єкта та/або зміни форми власності чи власника цього об’єкта є необхідність внесення змін до персоніфікованих даних споживача або укладення договору розподілу природного газу з новим власником, споживач (замовник) повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою про внесення змін до персоніфікованих даних або укладення договору розподілу природного газу.
      Нові власники об’єктів, підключених в установленому законодавством порядку до ГРМ, разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу подають Оператору ГРМ такі документи:
      1) копії документів, якими визначено право власності чи користування замовника на його об’єкт (приміщення);
      2) копії документів замовника на право укладання договорів, а саме документів, які посвідчують фізичну особу або її представника (для фізичних осіб), документів, які посвідчують статус юридичної особи чи фізичної особи – підприємця та її представника (для юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців) та копію документа про взяття на облік або реєстрацію у територіальних органах Державної фіскальної служби;
      3) копію належним чином оформленої довіреності на представника замовника, уповноваженого представляти інтереси замовника під час процедури укладання договору розподілу природного газу (за потреби).
      Відповідно до розділу ІІІ Правил постачання природного газу побутовому споживачу здійснюється на підставі договору, що укладається між ним та постачальником на умовах типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого Регулятором, які є однаковими для всіх побутових споживачів України.
      Договір постачання природного газу побутовим споживачам укладається з урахуванням статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного кодексу України шляхом заявочного приєднання побутового споживача до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам, що розміщений на офіційному веб-сайті Регулятора та постачальника і не потребує двостороннього підписання письмової форми договору.
      За відсутності зауважень до персоніфікованих даних у заяві-приєднанні та її змісту побутовий споживач зобов’язаний підписати заяву-приєднання та повернути один її примірник постачальнику.
      У разі незгоди споживача укладати договір з постачальником із спеціальними обов’язками та за відсутності укладеного в установленому порядку договору постачання природного газу з іншим постачальником споживач не має права споживати природний газ із газорозподільної системи та має подати до Оператора ГРМ письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об’єкт.
      Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору постачання природного газу пред’являють постачальнику із спеціальними обов’язками оригінали таких документів:
      - документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює); а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      - належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності).
      Разом з тим повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)». Це положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів на ринку природного газу, зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, а також для підтримання рівня безпеки постачання природного газу споживачам.
      Додатком 1 Положення визначено ТОВ «Полтавагаз збут» постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам та релігійним організаціям на території ліцензованої діяльності з розподілу природного газу ПАТ «Полтавагаз».
      Враховуючи вищевикладене, Вам необхідно особисто або через уповноважену на це іншу особу звернутися з вищевказаними документами для укладення договору розподілу природного газу та для укладення договору постачання природного газу до свого району газопостачання.
      Дякуємо за Ваше звернення, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  16. Мої батьки проживають в сільській місцевості. 07.12/16-21/12/2016р. було знято лічильник газу на перевірку без попередження (лічильник на період перевірки не встановлено) Моїм батькам нараховано борг за час без лічильника 1700 грн.
    За законом субсидія на цей період не діє (хоча мої батьки мають субсидію). Питання- чи можливо за законом на період зняття лічильника (якщо не діє субсидія) скористатися пільгою мого батька-дитина війни або пільгою матері- сільський вчитель) 2. Чи могли ми відмовити зняття лічильника в зимовий період і перенести на літо адже письмової згоди на зняття ми не підписували. Чи це порушення закону чи ні.

    • Доброго дня, Людмила. ПАТ “Полтавагаз”розглянувши Ваше звернення від 14.02.2017р.,повідомляє: для надання повної відповіді ПАТ “Полтавагаз” просить надати наступні данні:
      1) Населений пункт та адреса будинку.

      2) Особовий рахунок.

      3) Прізвище Ім’я Побатькові споживача природного газу.

      3) Контактний телефон для зворотнього звязку.

      Ці данні ви можете надіслати на електронну адресу кол-центру ПАТ “Полтавагаз” callcenter@poltavagaz.com.ua

  17. Здравствуйте. Подскажите возможно ли сделать перерасчёт если последние показания по которым была оплата зафиксированны в квитанции об оплате за апрель 2015 года 31703м3, а в личном кабинете 30703м3,т.е. как видим кто то ошибся на 1 которая равняется 1000м3. До настоящего момента показания не меняются. Как произвести перерасчёт? Кроме этого кто то внес новые показания в феврале этого года чем сделал долг в 3000 грн. На каких основаниях сделали внесения показаний в феврале если контролёр сделал пометку,что за данным адресом временно не проживают?

    • Добрий день, Степан! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 13.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)». Це положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів на ринку природного газу, зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, а також для підтримання рівня безпеки постачання природного газу споживачам.
      Додатком 1 Положення визначено ТОВ «Полтавагаз збут» постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам та релігійним організаціям на території ліцензованої діяльності з розподілу природного газу ПАТ «Полтавагаз».
      Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з анулюванням з 01.07.2015р. ПАТ «Полтавагаз» дії ліцензії щодо надання послуг з газопостачання за регульованим тарифом усім категоріям споживачів (постанова НКРЕКП № 1732 від 11.06.2015р.), керуючись ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», Вам необхідно звернутися для отримання відповіді з приводу Вашого питання до ТОВ “Полтавагаз збут”: http://poltavagazzbut.com.ua/.

  18. скажите пожалуйста, если на конец декабря 2016 года была переплата 2000 грн, осталась ли она в 2017 году?

    • Добрий день, Анна! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 11.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)». Це положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів на ринку природного газу, зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, а також для підтримання рівня безпеки постачання природного газу споживачам.
      Додатком 1 Положення визначено ТОВ «Полтавагаз збут» постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам та релігійним організаціям на території ліцензованої діяльності з розподілу природного газу ПАТ «Полтавагаз».
      Враховуючи вищевикладене, в зв’язку з анулюванням з 01.07.2015р. ПАТ «Полтавагаз» дії ліцензії щодо надання послуг з газопостачання за регульованим тарифом усім категоріям споживачів (постанова НКРЕКП № 1732 від 11.06.2015р.), керуючись ст. 7 Закону України «Про звернення громадян», Вам необхідно звернутися для отримання відповіді з приводу Вашого питання до ТОВ “Полтавагаз збут”: http://poltavagazzbut.com.ua/.

  19. А КАК ПОДАЕТСЯ ГАЗ В ЧАСТНОМ СЕКТОРЕ (СЕЛО)?ДАВЛЕНИЯ ГАЗУ ПОЧТИ НЕТУ ГОРИТ ЕЛИ_ЕЛИ.КАРЛОВСЬКИЙ РАЙОН.

    • Доброго дня, Руслан. ПАТ “Полтавагаз”розглянувши Ваше звернення від 10.02.2017р.,повідомляє наступне: для надання повної відповіді ПАТ “Полтавагаз” просить надати наступні данні:
      1) Населений пункт та адреса будинку.

      2) Особовий рахунок.

      3) Прізвище Ім’я Побатькові споживача природного газу.

      3) Контактний телефон для зворотнього звязку.

      Ці данні ви можете надіслати на електронну адресу кол-центру ПАТ “Полтавагаз” callcenter@poltavagaz.com.ua

  20. Ваши отписки вроде той что вы прислали НАДОЕЛИ! Я четко написала что подала показания счетчика первого числа и вы все равно приписали мне лишние 6 м.куб! В вашем колл-центре сказали что это прогнозируемые показания за месяц (я сделала запись разговора) но откуда они берутся так и не обьяснили! Спрашиваю еще раз: КОГДА НАДО ПОДАВАТЬ ПОКАЗАНИЯ СЧЕТЧИКА ЧТОБЫ ОНИ ОТРАЖАЛИСЬ КОРРЕКТНО А НЕ ТАК КАК ВАМ ХОЧЕТСЯ И ЧТО ТАКОЕ ПРОГНОЗИРУЕМЫЕ ПОКАЗАНИЯ СЧЕТЧИКА И ОТКУДА ОНИ БЕРУТСЯ? Ваш ответ который я привожу ниже ответа на мои вопросы НЕ ДАЕТ! – “Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 09.02.2017 р., повідомляє наступне.
    Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
    Розділом IX главою 4 пунктом 4 Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015року “Про затвердження Кодексу газорозподільних систем” передбачено, що побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу.
    У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу (алокація) по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань.”

    • Добрий день, Світлана! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 10.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Частиною 2 ст. 8 Закону України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 № 393/96-ВР зі змінами передбачено, що повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті, не розглядаються.
      Грунтовна відповідь ПАТ “Полтавагаз” на попереднє Ваше звернення направлена на Вашу електронну адресу 09.02.2017року. Якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>