Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 3 803 коментарі

  1. Доброго дня!

    Скажіть, будь ласка, куди звернутися щодо встановлення лічильника на газ в квартирі?

  2. Доброго дня. Полтавагаз відмовляється прийняти мою заяву про зміну кількості мешканців,мотивуючи тим,що я не являюся власником квартири. Саме власник,моя мати,померла в 2019 році. Я поки не можу прийняти спадщину через фінансові труднощі. Весь цей час цинічно йдуть нарахування на померлу людину!

    • Доброго дня. Ви зможете переоформити документи тільки після прийняття спадщини та перереєстрації нерухомого майна

  3. Доброго дня, скажіть, будь ласка, чи дійсно “Полтавагаз збут” припинив свою діяльність і з березня цього року уже не буде надавати свої послуги населенню?

    • Доброго дня. З цього приводу звертайтеся безпосередньо до ТОВ “Полтавагаз збут”

  4. Скажіть будь-ласка , а це правда , що з 01.03.21 Полтавагаз збут припиняє постачання газу для населення і всі їх клієнти тимчасово передані до ПОНу

    • Доброго дня. З цим питанням зверніться безпосередньо в ТОВ “Полтавагаз збут”

  5. Доброго дня! 01 березня о 17,00 год. звернулася до АТ “Полтавагаз” по вул. Шевченка. Була надзвичайно вражена порядністю, компетентністю та доброзичливим відношенням операторів 182 та 40 (на жаль прізвищ мені не повідомили). Вдячна за гарне, професійне обслуговування. Бажаю працівницям всього найкращого, а керівництву побільше таких співробітників. ДЯКУЮ ОПЕРАТОРАМ 182 та 40!!!

  6. Доброго дня. В мене забрали лічильник на перевірку, як вірно передати показники в особистому кабінеті споживача, а саме кінцеві показники зі знятого лічильника та початкові зі нововстановленого для вірного розрахунку об’єму споживання?

    • Доброго дня. Ви передаєте показники лічильника, яким Ви зараз користуєтесь.

  7. Доброго дня. о/р 106058. Хорольський р-н, с. Покровська Багачка. 04.02.2021 через Приватбанк ( квитанція №9222-6638-4053-0369) було сплачено 126,54 грн. за розподіл газу за лютий 2021 року. Реквізити вказані вірно. Гроші пішли на інший особовий рахунок. 22.02.2021 мною була направлена заява з копією квитанції на Вашу електронну пошту. В особистому кабінеті стоїть борг за лютий 2021. Коли буде вирішене дане питання?

  8. Добрий день.по р\р 27669 м. Полтава, вулюТимірязєва ,6 Спеціалістами Полтавгаз самовільно вносяться дані,що не відповідають фактданим по лічильнику,які щомісяця передаються у “кабінеті споживача”. Це призвело до того, що станом на 1.03.2021 дані НЕ МОЖЛИВО ВНЕСТИ!!! ТЕЛ.ГАРЮЛІНІЇ НЕ ПРАЦЮЮТЬ, ТЕЛ. ПОДАЧІ ДАНИХ ПО ЛІЧИЛЬНИКУ ПОСТІЙНО ЗАЙНЯТИЙ. пРОШУ ВНЕСТИ ПОКАЗНИК ЛІЧИЛЬНИКА 14063,423 СТАНОМ НА 1.03.2021 Р. ТА ПОВІДОМИТИ ПРО ВНЕСЕННЯ. дЯКУЮ

    • Доброго дня. Показники пресслужба не вносить. За даним посиланням, як один із варіантів, Ви можете передати показник: http://poltavagaz.com.ua/?page_id=1948 . Кол-центр працює, але лінії перенаванатажені.

  9. Добрий день, підкажіть чому збільшилась плата за транспортування за березень 2021, о/ р 2160,м.Решетиліака

    • Доброго дня. Зараз плата нараховується на основі спожитого Вами природного газу протягом минулого газового року, а у минулому році у Вас плата складала мінімальну суму як для нового споживача.

      • Доброго дня!Чому збільшилась плата за березень по о/р 4228 ,Решетилівський р-н,с.Шкурупіївка,що за перерахунок в особ,кабінеті,не зрозуміло? Чекаю на зворотній зв’язок.

        • Доброго дня. За січень і лютий Вам помилково було нараховано до сплати неправильну суму. Нині зроблено перерахунок, тому сума в березні збільшилася. Ваш щомісячний платіж становить 402,47 грн

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *