Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 704 коментарі

  1. Доброго часу доби! Шановні представники Полтавагаз і Полтавагаз збут, скажіть будь ласка, як працюють Ваші служби?? В минулому році в серпні місяці прийшло повідомлення про борг за неоплату газу. 15.08.2019 року я особисто з всіма квитанціями і книжечкою поїхала на звірку на Небесної сотні. Мене відправили по підтвердження показників контролером. Ми привезли контролера. Вона всі показники зняла, записала. Поїхали на звірку. Все звірили, боргу немає, АЛЕ представник Ваш сказала, що зарахувати в комп’ютер і базу вона цю звірку не може, поки не знімуть лічильник на повірку. Написали заяву, щоб приїхали зняли, залишили свій діючий номер телефону. До цього моменту ніхто не приїхав. Знову йдуть повідомлення, що у нас борг. Пішла на Чураївни 1 25.06. 2020. Мені повідомили, що я маю ЗАПРОСИТИ КОНТРОЛЕРА, бо це в моїх інтересах. Ок, запросимо. Поїхали на Шевченка, зафіксували відповідну заявку. І з того часу уже 5 разів були, але контролера так і не дочекалися. 09.07.2020 прийшла Претензія, що Ви, шановні, подаєте до суду за борг, якого апріорі немає. Сьогодні зранку були вже на Шевченка, де нам сказали, ЇДЬТЕ НА ЧУРАЇВНИ І ВИРІШУЙТЕ СВОЇ ПРОБЛЕМИ ТАМ! ВИ ВЖЕ ЗАДОВБАЛИ СЮДИ ХОДИТИ!!! Тепер питання, як ми будемо вирішувати це питання?? Подаємо до суду??? Полтава, особовий рахунок 7332. Демус А.І. З нетерпінням чекаю відповіді

    • Доброго дня. Зі свого боку Оператор ГРМ взяв до уваги показники, котрі Ви передали та Вашу заяву. Перерахунок за кубами зроблений. Але борг у Вас через розходження тарифів. Тобто необхідно звернутися до свого газопостачальника “Полтавагаз збут” для того, щоб вони зробили помісячний перерахунок кубів за діючими тарифами кожного місяця. З нами питання у Вас вирішене.

  2. 1. Матеріал у посиланні готували ми особисто з роз’ясненнями адаптованими саме для споживачів АТ “Полтавагаз”. Тому наврядчи точно такий матеріал Ви знайдете десь ще.
    2. Правильно, за минулий рік Ви вже сплатили. Цьогоріч Ви платите за поточний рік на основі спожитого газу за газовий рік 2018-2019 рр. Це формула затверджена регулятором (НКРЕКП). Ні тариф, ні систему розрахунку жоден Оператор ГРМ не обирає самостійно.
    3. У чому вкотре наша відповідь на Ваше питання Вас не задовольняє? Ми написали більш ніж зрозумілий матеріал і надіслали його Вам.

  3. Скажіть, будь ласка, в честь чого піднялась ціна за транспортування. Коефіцієнт по інформації тлй самиц

  4. Доброго дня! Плата за послуги розподілу природного газу визначається з розрахунку використаного газу за поаередній газовий рік. Тобто з 01.10.2018 по 30.09.2019 рр. Якшо у мене були показники на 01.10.18р- 4060, а на 30.09.19р – 5790, то за рік у мене виходить 1730 м3, а ваше підприємство звідкись бере 1773,08 м3. Я ніколи не плачу і не передаю показник з комою. Поясніть будь ласка.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *