Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 304 коментарі

  1. Фірсенкова Віра Володимирівна on коментує:

    Доброго дня! Поясніть мені за мої борги за росподіл та транспортування газу.Мій рахунок 200304 Полтава газ Карлівский р-н м.Карлівка.За січень,лютий и березень було проплачено на відповідні рахунки які вказані в повідомлені через Приват -24.Сьгодні прийшов рахунок с боргом за січень,лютий,березень.Як мені вирішити питання? Дякую.

    • Доброго дня! У зв’язку з особливостями переходу на оплату за послуги з розподілу природного газу виходячи із замовленої потужності, формування рахунків для побутових споживачів та їх доставка за січень і лютий були здійснені із запізненням. Тому Ви отримали платіжку, в якій не враховано Вашу проплату. Сподіваємося, що з наступного місяця терміни надсилання рахунків та своєчасність зарахування платежів будуть упорядковані.

  2. Доброго дня!
    26.02.2020 р. зверталась із заявою про перегляд рахунку за №18117 за послуги розподілу природного газу із 01.01.2020р.
    Мені було нараховано вартість за кількість осіб. У квартирі встановлено лічильник. За останні 3 роки використання газу по лічильнику немає. У центрі обслуговування споживачів заяву прийняли, та запевнили, що у березні надійде повідомлення із перерахунком, але надійшла оплата, як і раніше.
    Прошу прояснити дану ситуацію.

    • Доброго дня! Для певних категорій споживачів, у тім числі тих, хто тривалий час (протягом усього попереднього газового року) не користувався газом, постановою НКРЕКП №580 від 06.03.2020 року передбачено мінімальну плату за його розподіл. Тому за січень, лютий і березень таким споживачам буде здійснено перерахунок. Для цього не потрібно писати окремих заяв чи звертатися в Кол-центр. Чекайте у квітні на оновлений рахунок. Детальнішу інформацію з цього приводу Ви можете знайти на нашому сайті та на сторінці АТ “Полтавагаз” у соціальній мережі Фейсбук.

  3. 15.02.2020р. через Приват 24 на рахунок UA023395000000026001421505002 сплатив 100,00 грн. за послугу розподілу природного газу, унікальний код 352404-21. Підкажіть де я можу взнати сальдо на рахунку і чому в рахунку № 0УВІ-314404 за березень 2020р. не вказано чи є передплата або борг?

    • Доброго дня! Найближчими днями вся необхідна інформація буде відображена в особистому кабінеті споживача. Також за роз’ясненнями Ви можете звернутися в Кол-центр, тел.: 0-800-508-104.

      • Доброго дня. Скажіть будь ласка що робити якщо вже березень а жодної платіжки за транспортування газу не прийшло? Куди звертатися ?

    • Доброго дня! Зверніться, будь ласка, в службу обліку розподілу природного газу та обслуговування споживачів (за місцем проживання) або в Кол-центр, тел.: 0-800-508-104. До речі, особовий рахунок можна дізнатися з платіжки, що надійшла поштою. Він співпадає з особовим рахунком в ТОВ “Полтавагаз збут”.

  4. Доброго дня! Прошу Вас надати мені пояснень щодо платіжки за березень з послуги розподілу природного газу яка надійшла у поштову скриньку– Унікальний код споживача: 251923-21 Питання в наступному:в лютому місяці я проплатив за цю послугу аж на півроку вперед( не зрозуміло де поділися ці кошти і як провірити їх на сайті). Дякую!

    • Доброго дня! У зв’язку з особливостями переходу на оплату за послуги з розподілу природного газу виходячи із замовленої потужності, формування рахунків для побутових споживачів та їх доставка за січень і лютий були здійснені із запізненням. Тому Ви отримали платіжку, в якій не враховано Вашу проплату. Сподіваємося, що з наступного місяця терміни надсилання рахунків та своєчасність зарахування платежів будуть упорядковані. В рахунку за квітень вже має бути відображено оплату за пів року.

  5. Добрий вечір.Питання такого плану: 17.03.20 року в поштовій скринці знайшов рахунок за послуги розподілу природного газу за березень місяць???? Зовсім не зрозуміло за що я ЗАПЛАТИВ ЗА ПІВРОКУ на перед…….Цей рахунок підтверджує , що я як і інші абоненти котрі заплатили не мають змоги перевірити проплату. Я як абонент відмовляюся в майбутньому здійснювати плату за дану послугу. Надайте відповідь щодо проплат за послугу .Унікальний код споживача: 251923-21 Дякую!

    • Доброго дня! У зв’язку з особливостями переходу на оплату за послуги з розподілу природного газу виходячи із замовленої потужності, формування рахунків для побутових споживачів та їх доставка за січень і лютий були здійснені із запізненням. Тому Ви отримали платіжку, в якій не враховано Вашу проплату. Сподіваємося, що з наступного місяця терміни надсилання рахунків та своєчасність зарахування платежів будуть упорядковані. Якщо Ви заплатили наперед за пів року, то це обов’язкоіво буде відображено у рахунку, який надійде вам у квітні.

  6. хочу создать кабинет пользователя. но никак не могу дозвониться в колцентр, чтобы зарегистрировать номер телефона. ПОЖАЛУЙСТА ЗАРЕГИСТРИРУЙТЕ НОМЕР ТЕЛЕФОНА 095-196-06-02 ЗА ЛИЦЕВЫМ СЧЕТОМ № 44116 г. Полтава, ул. Шевченко д 78 кв. 4 Винник Вера Арсеньевна

    • Доброго дня! Будь ласка, телефонуйте, в Кол-центр. Лінії справді перевантажені, черги великі, але наберіться терпіння.

  7. ЧОМУ В ГАЗ КОНТОРИ ВИДМОВЛЮТЬ В ПЕРЕРАХУВАННИ ЗА ГАЗОРОЗПОДИЛ. ПО ПРИЧИНИ ДОЛГУ ЗА Т.О 188.25 ЯКЕ НЕ БУЛО ПРОВЕДЕНО. ТА ЧЕЙ НА АКТИ ПРОВЕДЕННЯ РОБИТ НЕ Е МИЙ ПИДПИС.

  8. Доброго дня. На сайтi 25.02.2020 року розмiщено iнфлрмацiю, як нараховуеться транспотрування газу, якщо минулi роки не користувадися. Чи е вже Рiшення на мiсцевих горгазах робити розрахунки по нiй. Особовий рахунок 290371 не користувадися 2роки, нарахували 573,04 за розрахунком на сайтi виходить 7,75. Пiдкажiть до кого звернутися.

    • Доброго дня. Будь ласка, оформіть письмове звернення на ім’я керівника місцевого правління (залежно від місця проживання). Його можна надіслати на електронну пошту: sekretar@poltavagaz.com.ua, попередньо відсканувавши. Звертаємо увагу, що звернення мають бути правильно оформлені та з повною інформацією: ПІП, адреса, особовий рахунок та коректно указане питання і мета зверненння.

  9. Два питання: 1) До мене ваші платіжки НЕ ПРИХОДЯТЬ (дякую Укрпошті…) – що мені робити? Бігти до центрального відділу ПолтаваГазу щоб запитати одне питання? Коли нарешті з`явиться у вас на сайті інформація з щомісячними платіжками/сумами по розподілу газу, яку можна буде роздрукувати дома (переслати і т.н.) / оплатити напр. через Приват24 ? В Особистих Кабінетах Полтававодоканалу, Полтаватеплоенерго, Обленерго вже давно є такі варіанти!
    2) Я вже 27(!!!) хвилин зараз тримаю в руці телефон з набраним номером вашого так звоного “Колл-Центру” – 0800-508-104 і мені видає “російською” – “Ваша позиция в очереди – восемнадцать. Ожидайте ответа оператора…”. Скільки людей конкретно відповідає на питання в КоллЦентрі на цьому номері? Ви не в курсі, що таке “Колл-Центр” і які вимоги та стандарти до нього? Колл-Центр НЕ може бути з однієї людини!!! Для довідки – час відповіді оператора в КоллЦентрах – кілька секунд!!! А не півгодини!!! Зверніться до професіоналів!
    P.S.: відписки про те, що ваші програмісти працюють не катить – інформація про розподіл газу в пресі вже як півроку або “галімі” у вас програмери!

    • Доброго вечора. По-перше, ми звертаємо знову Вашу увагу на взаємовічливість. По-друге, ми завжди готові надати Вам інформацію, ніколи не відмовляли.
      1) Якщо маєте можливість, напишіть у приватні повідомлення (сторінка у Фейсбук “АТ “Полтавагаз””) особовий рахунок, або тут, як зручно. Ми перевіримо чи владнали питання індивідуально для Вас. Укрпошта справді не надіслала багатьом споживачам платіжки без попередження. Наразі питання урегульоване, і ще після жодного звернення з цим же питанням у нас не було нарікань на інформацію у базі. Чекаємо на особовий рахунок для первірки Вашої інформації.
      Інформація вся, котра необхідна споживачам для прорахунку суми за розподіл природного газу є. Зокрема є й інформація про реквізити та унікальні коди, які вимагаються для оплати, у тому числі й через інтернет-банкінг. Будь ласка, УВАЖНО стежте за сайтом та сторінкою у Фейсбуці.
      2) Кол-центр перенавантажений. Ми розуміємо, що стоїте у черзі, але фахівці(ПРОФЕСІОНАЛИ) не скидали дзвінок, Вам просто необхідно зачекати. Там дві ЖИВІ ЛЮДИНИ. Якщо Ви можете нам допомогти з кандидатами на вакантні місця, будемо дуже вдячні за допомогу.
      Гарного вечора.

  10. Особистий рахунок 22865.у мене за минулий рік 59 кубів газу використано,сплата за місяць має бути 5.61.з якого дива надходить вже третій місяць – 136,72 .Звідки береться така сумма,кількість кубів у платіжках не здатні порахувати ,чи маєте людей за ідіотів,

    • Доброго дня. Напишіть заяву на перерахунок на ім’я керівника місцевого правління (залежно від місця проживання). Можете відсканувати та надіслати на ел.пошту: sekretar@poltavagaz.com.ua

  11. На сайтi 25.02.2020 року розмiщено iнфлрмацiю, як нараховуеться транспотрування газу, якщо минулi роки не користувадися. Чи е вже Рiшення на мiсцевих горгазах робити розрахунки по нiй. Особовий рахунок 290371 не користувадися 2роки, нарахували 573,04 за розрахунком на сайтi виходить 7,75. Пiдкажiть до кого звернутися.

    • Доброго дня. Зміни є. НКРЕКП затвердили розрахунок для таких споживачів з квітня. До кінця тижня повідомимо деталі для наших споживачів.

  12. Доброго дня! До сих пір не отримав платіжку за транспортування газу.Мій рахунок №560368 .

    • Доброго дня. Дякуємо, перевіримо ваш рахунок. Деякі споживачі не отримали платіжки через відсутність поштового індексу. Пошта без попередження просто не рознесла. Наразі виправили ситуацію.

  13. Доброго дня. Не можу дотелефонуватись 0800508104 може Ви мені допоможете……при спробі сплати за розподіл газу через приват 24 треба заповнювати графи особовий рахунок і унікальний код споживача……це одне і теж?

    • Доброго дня. Лінії перенавантажені, тому не можете зв’язатись з оператором. Звісно допоможемо. Так, це одне й те саме, але вкінці ще дописуєте код району. Детальні роз’яснення є за посиланням: http://poltavagaz.com.ua/?p=8065

  14. Вартість підключення при погашенні заборгованості за спожитий газ. Труба перерізана газосваркою. Село Терентіївка, Полтавського района

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *