Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 947 коментарів

  1. Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, якщо цілий місяць було відсутнє газопостачання, пов’язане з плановим відключенням для перевірки газового обладнання АТ “Полтавагаз” – потрібно сплачувати за транспортування?

    • Доброго дня. Ознайомтеся з даним матеріалом: http://poltavagaz.com.ua/?p=8670 . Відсутність споживання газу вплине на розрахунок плати за розподіл природного газу на основі кількості кубів у цьому газовому році. Методика розрахунку залишається незмінною.

  2. Доброго дня! Проплачував за транспортування газу в мобільному додатку і випадково вказав не той особовий рахунок,як бути.Кошти не зарахувались в оплату потрібного рахунку?

  3. Доборо дня ! Надайте інформацію як отримати довідку про відсутність заборгованості за транспортування газу, термін 7- 10 днів занадто довго. Чи є інші способи?

  4. Доброго дня! В який термін розглядається питання стосовно сплати рахунків за транспортування газу? А саме, кошти були сплачені, кошти не відображаються в розрахунках. Лист на kancelyariya@poltavagaz.com.ua з фото заяви та копіями сплачених рахунків (в приват24) надіслані ще 4.09.

  5. Доброго дня!Скажіть будь ласка,як розраховується тариф на послуги постачання природного газу за наявності лічільника та у випадку невикористання газу на протязі попереднях двох років.Дякую!

    • Ви пишете товариству, яке надає послугу з розподілу. Ми не маємо стосунку до тарифів на газ. Звертайтеся до свого газопостачальника.

  6. Уже підписують договори для постачання газу в тарифі“Річний”?Щоб була фіксована ціна на газ!Як це зробити,якщо у Вас карантин,а в інтернеті пишуть,що його треба підписати до 15вересня,щоб ціна була нижчою!

    • Ви пишете товариству, яке надає послугу з розподілу. Ми не маємо стосунку до тарифів на газ. Звертайтеся до свого газопостачальника.

  7. Добрий день, мені цікаво де ділися нарахування і платежі за спожитий газ, а не за розподіл? раніш в особистому кабінеті все було зрозуміло коли здійснювався платіж скільки на рахували, а зараз тільки за транспортировку та розподіл,де я можу переглянути мої дані? дзвонив в кол центр сказали зателефонувати на 0800502103 але туди не додзвонитись.

    • Доброго дня. Усю інформацію за спожитий газ шукайте на сайті відповідного товариства – свого газопостачальника. Нам Ви сплачуєте лише за розподіл. Номер кол-центру теж не наш, Ви правильно телефонували. Усі питання задавайте у компетентній компанії.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *