Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!

 

Питання – відповідь: Один коментар

  1. Здраствуйте.Подскажыте пожалуйста как можно зарегистрироваться на сайте чтобы просматривать проплаты.

    • Доброго дня, Анастасія! Для реєстрації в кабінеті споживача потрібно перейти на вкладку “реєстрація” вибрати абоненську базу, ввести особистий рахунок та натиснути “надіслати пароль” після чого Вам буде надіслано пароль на номер телефону який прив’язаний до особистого рахунку. Також з реєстрацією Вам допоможуть оператори кол-центру за безкоштовним номером 0800-508-104. Дякуємо за запитання.

  2. Для входу в приватний кабінет, мені видається пароль який приходить по СМС. Але я хочу встановити СВІЙ пароль до свого приватного кабінету. (він же приватний?). А так мій пароль знають співробітники вашої організації і працівники телефонної компанії.
    Зробіть таку можливість. Дякую за розуміння.

    • Доброго дня, Сергій Миколайович! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: пароль формується автоматично, та відомий лише Вам, жоден співробітник ПАТ “Полтавагаз” не має доступу до паролів для входу в особисий кабінет споживача. Також повідомляємо, що Ваша пропозиція буде передана керівництву на розгляд. Дякуємо за розуміння.

  3. 1. Оплата за технічне обслуговування внутрішньобудинкової системи газопостачання приватного житлового будинку/ квартири повинна проводиться до виконання таких робіт чи після їх виконання протягом 10 банківських днів?

    2. На теперішній час у кожного споживача газу встановлені сотні різноманітних типів опалювальних приладів різних виробників. Яку кваліфікацію і які дозвільні документи повинен мати слюсар ПАТ “Полтавагаз” для того, щоб виконувати роботи по технічному обслуговуванню опалювальних приладів?

    • Доброго дня, Леонід! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: роботи по технічному обслуговуванню виконуються працівниками ПАТ “Полтавагаз” у робочі дні, у період часу з 8.00 до 17.00 год.,із дотриманням вимог ПБСГ та ДБНВ.2.5-20-2001«Газопостачання» після оплати Замовником рахунку за виконані роботи. Стосовно другого запитання повідомляємо: згідно Правил безпеки систем газопостачання, затверджених наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 № 285 (надалі — Правила) Виконавець – роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до вимог Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 (далі – Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки). Для більш детальної інформації з приводу дозвільних документів Ви можете звернутися з письмовою заявою до ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за Ваше звернення.

  4. Як ваш співробітник має проводити технічний огляд газових приладів і газопроводу? Дайте чіткі інструкції. Мені просто вручили 2 папірці і сказали підписати, за що я маю заплатити тепер 198 грн. ТО співробітник не проводив! Так за що платити тоді, це що корупція?

    • Доброго дня Володимир! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше питання повідомляє наступне: роботи виконуються працівниками ПАТ “Полтавагаз” у робочі дні, у період часу з 8.00 до 17.00 год.,із дотриманням вимог ПБСГ та ДБНВ.2.5-20-2001«Газопостачання» після оплати Замовником рахунку за виконані роботи. З цінами на ТО газових приладів, та списком виконуваних робіт Ви можете ознайомитися переглянувши пропозицію про укладення договору на сайті ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за Ваше запитання.

  5. Доброго дня! Як жителю м. Карлівка підскажіть, будь-ласка, як швидко будуть проводити заміну лічильників в багатоквартирних будинках, де в квартирах з однією газовою плитою масово встановлювалися лічильники (спочатку Карлівським УЕГГ, а потім Карлівським РГП) типорозміром G4 з максимальною пропускною спроможністю лічильника згідно з паспортом заводу-виробника – 6 м-3/год. Це означає, що фактична максимальна витрата лічильника газу більша приблизно в 5 разів ніж максимальна витрата газової плити, отже, лічильник газу підібрано неправильно, тому необхідно передбачити інший лічильник газу відповідного типорозміру. Розуміючи, що плата за приєднану потужність – це справа часу і вона настане, хотілося б почути вичерпну відповідь по цьому питанню, а не посилання звернутися до Карлівського РГП

    • Доброго дня, Андрій! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: Відповідно до пункту 2 глави 6 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494 Заміна лічильника газу відбувається при письмовому зверненні споживача про зменшення типорозміру комерційного ВОГ в точці вимірювання:

      якщо комерційний ВОГ було встановлено Оператором ГРМ без дотримання вимог пункту 4 глави 2 розділу Х цього Кодексу, Оператор ГРМ протягом 3 календарних місяців з дати звернення споживача забезпечує за власний рахунок заміну комерційного ВОГ із зменшеним типорозміром та забезпечує зміну даних приєднаної потужності об’єкта споживача згідно з вимогами цього Кодексу;

      в інших випадках (за умови дотримання вимог пункту 4 глави 2 розділу Х цього Кодексу) заміна комерційного ВОГ забезпечується Оператором ГРМ (з урахуванням необхідності коригування даних приєднаної потужності об’єкта споживача згідно з вимогами цього Кодексу) за рахунок споживача у строк, що не повинен перевищувати: для побутового споживача – три календарних місяці з дати компенсації споживачем затрат Оператора ГРМ на заміну комерційного ВОГ; для споживача, що не є побутовим, – у строк, письмово узгоджений між Оператором ГРМ і споживачем. Дякуємо за Ваше звернення. В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  6. Вже другий місяць, поспіль, робив спроби зареєструватися у “кабінеті споживача”, якщо у вас він не функціонує, яка потреба показувати цю послугу споживачам?

    • Доброго дня, Микола! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше запитання повідомляє наступне: в разі винекнення складнощів з реєстрацією Ви можете зателефонувати за безкоштовним, багатоканальним номером телефону 0800-508-104 до Кол-центру ПАТ “Полтавагаз” де оператори допоможуть Вам зареєструватися в кабінеті споживача. Або надайте наступну інформацію на електронну адресу Кол-центру callcenter@poltavagaz.com.ua:
      1) Населений пункт.
      2) Особистий рахунок.
      3) ПІБ власника.
      4) Номер телефону який Ви бажаєте прив’язати до особистого рахунку.
      5) Дата та сума останього платежу.
      Дякуємо за Ваше звернення.

  7. Доброго дня. Скажіть, де я можу дістати дані по тарифах на газ за попередні періоди (з 2013 або 2014 року по 2017 рік).

    • Доброго дня! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: Тарифи на природній газ для населення, на період з 01.08.2010 по 30.04.2014 затверджені постановою НКРЕ Украини № 812 від 13.07.2010р.
      Тарифи на природній газ для населення, на період з 01.05.2014 по 31.03.2015 ( затверджені постановою НКРЕ Украини № 420 від 03.04.2014).
      з 1 квітня 2015 по 01.05.2016 тарифи на природній газ для населення встановлені постановою НКРЕКП Украини № 583 від 03.03.2015 р.
      1 жовтня 2015 року Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 758 «Про затвердження Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)» Згідно з пунктом 13 Положення встановлено тарифи на природний газ з 1 травня 2016 року. Дякуємо за Ваше запитання. В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  8. Доброго дня!
    В будинку за адресою б-р Б.Хмельницького, б.19 в м. Полтава встановлено загальнобудинковий газовий лічильник. Звертаю Вашу увагу, що цей лічильник встановлювався вночі, без попередження мешканців будинку. Лічильник встановили близько двох мічяців тому. Дотепер розрахунки не проводяться за встановленим лічильником.
    Прошу повідомити:
    1) чому лічильник встановлювався вночі?
    2) чому мешканці будинку не були попереджені про намір встановити лічильник об’явою, тощо?
    3) чому дотепер розрахунки проводяться за нормами?
    4) кому та які заходи необхідно здійснити для розрахунку за встановленим загальнобудинковим газовим лічильником?
    Дякую!

    • Доброго дня, Тетяна! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: робочі години підприємства вказані на сайті, тому роботи вночі по встановленню лічильників не проводяться. Згідно законодавства ПАТ “Полтавагаз” зобов’язаний попередити балансоутримувача будинку, таке попередження було виконане згідно законодавства. Стосовно третього запитання повідомляємо, що розрахунок по встановленому загальнобудинковому лічильнику буде проводитись після введення його в експлуатацію, про, що Вас буде повідомлено окремо. Дякуємо за Ваше звернення.

  9. які дій потрібно вчинити, щоб підклюити автономне опалення в новобудові ?

    • Доброго дня Микола, для більш детальної та вичерпної відповіді по Вашому запитанню просимо надати адресу будинку. Дякуємо за розуміння.

  10. Прошу ответить, как расторгнуть договор с ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ» и отключить квартиру от газоснабжения?

    • Доброго дня, Андрій! Ви звертаєтеся до ПАТ «Полтавагаз» який на даний час є Оператором газорозподільної системи тобто суб’єкт господарювання, що на підставі ліцензії здійснює діяльність з розподілу природного газу газорозподільною системою, та здійснює щодо неї функції оперативно-технологічного управління. ТОВ “Полтавагаззбут” є окремою організацією.
      Відносно відключення газопостачання необхідно зазначити наступне.
      Відповідно до розділу VI глави 7 пункту 1 Кодексу газорозподільних систем оператор ГРМ в установленому законодавством порядку має право припинити/обмежити газопостачання на об’єкт споживача (у тому числі побутового споживача) з дотриманням ПБСГ та нормативних документів, що визначають порядок обмеження/припинення природного газу у разі подання споживачем або його постачальником (який уклав з Оператором ГРМ договір на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам) письмової заяви про припинення газопостачання.
      Припинення (обмеження) газопостачання (розподілу природного газу) споживачу здійснюється, зокрема, шляхом перекриття запірних пристроїв або встановлення інвентарної заглушки та їх опломбування.
      Якщо за ініціативою споживача необхідно припинити газопостачання (розподіл природного газу) на об’єкт споживача чи його окремі газові прилади для проведення ремонтних робіт, реконструкції чи технічного переоснащення, споживач не пізніше ніж за сім днів повинен письмово повідомити про це Оператора ГРМ та узгодити з ним дату припинення газопостачання (розподілу природного газу), а Оператор ГРМ в узгоджену із споживачем дату зобов’язаний припинити газопостачання (розподіл природного газу) споживачеві.
      Для припинення газопостачання за Вашою заявою необхідно сплатити заборгованість в разі її наявності, та звернутися до служби обліку та розрахунків за адресою реєстрації з необхідними документами для отримання погодження на припинення газопостачання, а саме:
      - документи, якими визначено право власності на помешкання;
      - документи, які посвідчують фізичну особу заявника;
      - документи про взяття на облік або реєстрацію у територіальних органах Державної фіскальної служби;
      - довідка про зареєстрованих осіб, у разі наявності зареєстрованих осіб надати письмову згоду на припинення газопостачання
      Дякуємо за Ваше звернення!

  11. Василенко Катерина Іванівна on коментує:

    Добрый день.
    Хотела зарегистрироваться в “Личном кабинете” для передачи показаний газового счетчика и прослеживать остаток денежных средств на лицевом счете. Но на сайте ТОВ”Кременчукгаз” при регистрации необходимо выбрать населенный пункт, а села Келеберда там нет.
    Как быть?
    Лицевой счет 4567, адрес: с.Келеберда, ул Перфильева, 21
    Телефон 068 658 34 76
    Может регистрация не в Кременчукгазе , а в Полтавегаз?

    • Доброго дня, Катерина Іванівна. ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне: с.Келеберда не відноситься до зони обслуговування ПАТ “Полтавагаз”, тому для вирішення Вашого питання, щодо реєстрації в особистому кабінеті споживача Вам необхідно звернутися до оператора ГРМ який надає Вам послуги газопостачання. Дякуємо за запитання.

  12. Чи можливо взагалі по безкоштовному номеру телефону в кол-центр 0(800)-508-104 додзвонитися? В мене таке відчуття, що там просто включили очікування і все.

    • Доброго дня, Наталія. ПАТ “Полтавагаз” приносить вибачення, через технічний збій, безкоштовна лінія Кол-центру була перенавантажена. На данний момент технічні складнощі усунено, Ви можете задати своє запитання операторам Кол-цетру ПАТ “Полтавагаз” за номером 0800-508-104. Дякуємо за розуміння.

  13. можно ли установить счетчик в счет будущей оплаты за газ. если да то сколько стоит установка счетчика на сегодняшний день

    • Доброго дня, Тетяна! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення повыдомляэ наступне: Відповідно до вимог чинного законавства України, а саме постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)» забезпечено відокремлення та незалежність ліцензійної діяльності з газопостачання шляхом створення ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ», яке в установленому законом порядку отримало ліценцію на цей вид діяльності.
      Отже, оплату за спожитий газ споживачі м.Полтави здійснюють до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
      Ви ж звертаєтеся до ПАТ «Полтавагаз» який на даний час є Оператором газорозподільної системи тобто суб’єкт господарювання, що на підставі ліцензії здійснює діяльність з розподілу природного газу газорозподільною системою, та здійснює щодо неї функції оперативно-технологічного управління.
      Відносно вартості послуг, що надаються Оператором ГРМ то вартість послуг, які надаються ПАТ “Полтавагаз” заявникам, визначаються відповідно до обсягів робіт згідно калькуляцій, які діють на момент їх виконання. Планові калькуляції розраховано з урахуванням норм часу на одиницю обсягу робіт для виконавців, чисельний та кваліфікаційний склад яких відповідає Правилам безпеки систем газопостачання, відповідно до державних стандартів та  державних будівельних норм, відомчих нормативних актів, затверджених відповідно до законодавства.
      За більш детальною інформацією стосовно вартості та термінів встановлення індивідуального лічильника газу, Вам необхідно звернутися за адресою Сінна 38а з письмовою заявою. Дякуємо за Ваше звернення.

    • Доброго дня, Олена! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше питання повідомляє наступне: акт пічника Ви можете отримати в організаціях які мають ліцензію на данний вид діяльності, також повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” не виконує данний вид робіт. Дякуємо за розуміння. В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  14. Здравствуйте! Подскажите можно ли выводить подвесной кател(2контурный,внутр.сгорания) на утепленный балкон?Дом ещё строится и в эксплуатацию не сдан.Поэтому можно ли переделать проэкт чтобы котел не на кухне был,а на балконе и дорого ли это чтобы потом все с вами легализировать по деньгам?сам провести и переместить могу,но проэкт и легализация интересует.Спасибо

    • Доброго дня, Микола! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення від 16.04.2017р. повідомляє наступне: Відповідно до розділу V глави 5 пункту 5.11.Правил безпеки систем газопостачання Установку водонагрівачів, опалювальних котлів та опалювальних апаратів з відводом продуктів згоряння в димохід або крізь зовнішні стіни будинку слід передбачати в кухнях або у відособлених нежилих приміщеннях, які призначені для їхнього розміщення. Тобто керуючись вищенаведеним балкон не являється частиною кухні і розміщення газового котла на ньому не можливе. Дякуємо за Ваше звернення.

  15. Добрий день! скажіть будь-ласка, чи потрібно при заміні старої газової плити на нову (без зміни місцерозташування) щось платити чи розробляти якісь додаткові тех. документації?

    • Доброго дня, Юлія! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення від 15.04.2017р. повідомляє наступне: Згідно з положеннями пункту 5.5 розділу V Правил безпеки систем газопостачання передбачено, що заміна газового обладнання виконується за заявою власника (орендаря (наймача)) до газорозподільного підприємства суб’єктом господарювання, який має дозвіл на виконання зазначених робіт, виданий центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.
      Заміна обладнання оформлюється ескізом у разі заміни газового обладнання без зміни функціонального призначення, потужності та системи димовідведення. В інших випадках – з оформленням виконавчо-технічної документації. Разом з цим, слід зазначити, що у зв’язку з відсутністю повної та детальної інформації, а також обставин, про які йдеться, та з метою надання остаточних висновків стосовно необхідності оформлення та розроблення додаткової документації, радимо звернутись із заявою до Виробничих служб м.Полтави та Полтавського району за адресою Сінна 38а, каб.№10. Дякуємо за запитання.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>