Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 3 178 коментарів

  1. 01.11.20 мною було передано показники в особистому кабінеті – 22650 куб.
    По причині відсутності можливості сплатити одноразово повну суму, я сплачувала за використаний у жовтні п.р. газ частками 02, 12 та 21 листопада, вказуючи об’єм газу який я фактично оплачувала
    На даний час в особистому кабінеті мої показники самостійно Полтавагаз зменшено на 80 куб., як пояснив працівник кол-центру – згідно моєї першої квитанції, без урахування переданих мною в інтернеті даних.
    Не зрозуміло, чому смс-повідомленням від 20.11.20 Полтавагаз вимагав погасити заборгованість, яку нарахував згідно переданих мною даних (22650куб), в той час коли згідно зарахованих Полтавагазом показників (22570куб) в мене станом на 20.11.20 вже виходить була переплата????
    Висновок: не має сенсу сплачувати в першій декаді місяця, бо я тепер маю головну біль
    Приведіть у відповідність мій о/р 253456

    • Доброго дня. По-перше, щодо платежів за спожитий газ звертайтеся до відповідної компанії. АТ “Полтавагаз” Ви сплачуєте лише за розподіл, а не за куби. Відповідно від АТ “Полтавагаз” Ви не могли отримати смс-повідомлення про заборгованість за спожитий газ. По-друге, показники з квитанції справді могли підтягнутися до бази, адже оплата враховується на основі показників. Щодо коригування показників лічильника на сьогодні, звертайтеся до служби обліку природного газу(абонентського відділу) залежно від місця проживання. Номери за посиланням: http://poltavagaz.com.ua/?p=9361 .

  2. Добрий день. Прошу повідомити, коли планується встановлення індивідуального лічильника газу в будинку за адресою м. Полтава, вул. Дмитра Коряка,7.
    Якщо встановлення за рахунок Полтавагаз проводити не будуть, на як встановити за власний кошт і скільки це зараз коштує.
    Дякую за відповідь

    • Доброго дня. Встановлення індивідуальних лічильників Операторами ГРМ не передбачено інвестиційною програмою НКРЕКП у 2020 році. Чекаємо на затвердження інвестиційної програми на 2021 рік. Окремо повідомимо, якщо з’явиться така можливість у новому році. Усі питання щодо встановлення лічильника власним коштом можна вирішити у газовому господарстві за місцем проживання. Номери телефонів для зв’язку:
      Полтавське УЕГС: (0532) 50-24-51
      Глобинське УЕГС: (05365) 2-51-00
      Решетилівська ДЕГС: (05363) 2-33-45
      Великобагачанська ДЕГС: (05345) 9-25-95
      Диканське УЕГС: (05351) 9-10-97
      Шишацька ДЕГС: (05352) 9-19-60
      Зіньківська ДЕГС: (05353) 3-27-66
      Карлівське УЕГС: (0246) 2-34-90
      Машівська ДЕГС: (05364) 9-13-81
      Кобеляцьке УЕГС: (05364) 3-22-08
      Козельщинська ДЕГС: (05342) 3-12-94
      Новосанжарська ДЕГС: (05344) 3-15-85
      Лохвицьке УЕГС: (05356) 3-29-81
      Чорнухинська ДЕГС: (05340) 5-24-42
      Миргородське УЕГС: (05355) 4-40-47
      Хорольська ДЕГС: (05362) 3-32-49
      Чутівське УЕГС: (05347) 9-20-70
      Котелевська ДЕГС: (05350) 2-15-71

  3. Дайте роз’яснення як в особистому кабінеті споживача, чи в інший спосіб провести звірку стану рахунку (чи є переплата або навпаки)?, наперед дякую за відповідь.

    • Доброго дня. В особистому кабінеті є розділ “Нарахування за розподіл(доставку)”. У графі “До сплати з врахуванням боргу або попередньої оплати (грн.)” вказана сума. Якщо без мінуса, то це борг, якщо з мінусом – переплата.

  4. Доброго дня ! станом на 25.11.2020 в особистому кабінеті є повідомлення про борг сплати за транспортування . Рахунок 13703.
    Сплачено за 11 місяців станом на 24.11.2020р. Чому це повідомлення ?
    Дякую за відповідь.

    • Доброго дня. Це був збій у системі і дане повідомлення бачили не лише боржники, а й інші споживачі. Перепрошуємо за незручності. Уже все відкориговано.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *