Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,674 коментарі

  1. А отвечают всем коментаторам или только избранным? Мой вопрос был напрален еще 12.12.17 г., сколько нужно времени для ответа??? Елена

    • Доброго дня, Елена. Повідомляємо, що на розгляд питань які надходять на сайт підприємства потрібний різний час, в залежності від складності питання. Як правило відповідь на питання займає від декількох годин до декількох днів. Дякуємо за розуміння.

  2. Доброго дня.Чи є обов’язковим для підприємця-фізичної особи оплата за технічне обслуговування,якщо він сам є відповідальною особою.

    • Доброго дня. Повідомляємо, згідно «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року №285, та Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року №2494, зареєстрованого в Мін`юсті України 06.11.2015 року за №1379/27824, умови для технічного обслуговування газових приладів забезпечуються власником (балансоутримувачем). Тобто власник повинен заключити договір на технічне обслуговування.

  3. Доброго дня, шановні працівники Полтавагазу!
    Якщо квартира належить до коперативу, чи можна взнати інформацію про свій рахунок? Чи він загальний на весь будинок? На платіжці, що приходить не вказано ніяких даних.
    http://s019.radikal.ru/i612/1712/04/67fadab5b74b.jpg
    Дякую!

    • Доброго дня, Назар. Просимо надати наступну інформацію:
      1) яка саме інформація Вас цікавить по адресі
      2) вкажіть номер квартири
      3) якщо, Вас цікавить інформація по нарахуванням зверніться до Вашого постачальника ТОВ “Полтавагаз збут” http://poltavagazzbut.com.ua/
      Дякуємо за розуміння.

      • Доброго дня!
        1). Цікавить стан мого рахунку, чи не має заборгованності.
        2). Номер квартири: 89 (м. Полтава, б-р Боровиковського 12, кв. 89)

        • Доброго дня, Назар. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, постачальником являється ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу розрахунків необхідно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  4. Добрий день. Хочу встановити у квартирі (багатоквартирного будинку) газовий лічильник на плиту. Чи є така можливість та куди необхідно звернутися. Дякую.

    • Доброго дня, Марина. Для того, щоб встановити індивідуальний лічильник газу у квартирі необхідно звернутися з письмовою заявою до керівника виробничих служб м.Полтави та Полтавського району Качали Олександра Борисовича за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10. Після цього буде виконано проектно-монтажні роботи. Вартість яких прораховується згідно з калькуляціями ПАТ “Полтавагаз” індивідуально до кожного випадку.

  5. Великобагачанський р-н с.Радивонівка вул. івана Франка 5 о/р 320081 оплата 21.11.2017 через Приват 24 сума 1 грн тел.0990257204 .Чомусь не можу зарегістріруватися?

    • Доброго дня, Валентина. Повідомляємо, що вказаний номер телефону прив’язано до особистого рахунку, 14.12.2017р. Ви можете самостійно продовжити реєстрацію: для цього оберіть свою абонентську базу, введіть особистий рахунок, вказаний номер телефону та натисніть клавішу “вислати смс з паролем”. Дякуємо за запитання.

  6. Добрий день! Нам вчора принесли рахунок за оплату ТО, рахунок від 15.05.2017, акт виконаних робіт без дати і акт розмежування. Сказали, що якщо не підпишемо можуть відключити газ. По перше в рахунку сказано здійснити оплату протягом 10 днів, значить він уже не дійсний. Акт виконаних робіт підписали без дати, але ж нам нічого ніхто не робив. Я не проти заплатити, тільки дайте роз’яснення коли потрібно заплатити, якщо я заплачу в грудні, то який термін дії, або якщо я заплачу в січні 2018 року?. І чому в акті розмежувань зазначені тільки прізвище, адреса, і наш лічильник і більше ніяких позначок? Наперед вдячна за відповідь

    • Доброго дня. Просимо надати наступну інформацію для детального вирішення Вашого питання:
      1) Населений пункт та адреса проживання
      2) Особистий рахунок
      Дякуємо за розуміння.

  7. Добрый день! Мой лиц.счет 106298, на 01.12.17г. я передала через кабинет потребителя показание 24795, В выставленном счете за ноябрь совсем другой показатель: 24832. Как такое можно объяснить? Оплата была произведена, естественно, по моему показателю (за 33 куб.м)

    • Доброго дня, Елена. Розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: в кабінеті споживача Ви бачите планові нарахування, які проводяться, якщо споживач вчасно не передав показник лічильника(з 1-го по 5-те число кожного місяця). В випадку, якщо Ви стверджуєте, що показник передавався вчасно, тоді просимо звернутися до служби обліку за адресою м.Полтава вул.Шевченко 80в для з’ясування питання чому показник лічильника не був взятий до уваги. Дякуємо за розуміння.

  8. Здравствуйте ! Мой сын живёт и работает в Польше уже два года. Документ подтверждающий его проживание и прописку в Польше есть. Могу ли я сделать перерасчёт за время его отсутствия . Спасибо.

    • Доброго дня, Оксана. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу зміни кількості прописаних споживачів, та перерахунків потрібно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  9. Чи має право газова служба запломбувати газовий котел в опалювальний сезон?

    • Доброго дня, Юрій. Для більш детального розгляду Вашого питання просимо повідомити особистий рахунок та адресу проживання. Також повідомляємо, що опломбування та відключення від газопостачання виконується згідно Правил безпеки систем газопостачання №285 затверджених наказом Міністерством енергетики та вугільної промисловості України від 15.05.2015 та Кодексу газорозподільних систем.

  10. Доброго дня. Зламався газовий лічильник типу G-4 у квартирі (при фактичному використанні газу не відбувається зміна показників обсягів його споживання). Яким чином здійснити виклик майстра для його ремонту, або якою повинна бути послідовність дій у подібній ситуації?

    • Доброго дня, Ігор. В Вашому випадку потрібно терміново звернутися для зняття та повірки газового лічильника за адресою м.Полтава вул.Гагаріна 1 тел.№ 60-99-31

  11. Добрый день, какие на зимний период будут льготы на газ? (сколько льготных кубов для вдовы ветерана боевых действий?)

    • Доброго дня, Дмитро. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Розрахунки проводить постачальник, ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу питань пільг та нарахувань необхідно звертатися до них http://poltavagazzbut.com.ua/ Дякуємо за розуміння.

  12. Добрый день! У меня вопрос ?
    Для оплаты за потребление газа через Приват-24 имеются ли банковские реквизиты данного банка?
    И почему по новострою Проспекту Миру-16а мой лицевой счёт не подвязывается в базу данных для оформления платежа ???
    С ув. Анатолий.

    • Доброго дня, Анатолій. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається транспортуванням та розподілом природного газу, розрахунки виконує постачальник. Тому з приводу першого запитання просимо звертатися до постачальника. Стосовно другого питання для надання повної відповіді просимо надати номер квартири. Дякуємо за розуміння.

  13. Де на Вашому сайті можно знайти зразок Акту про огляд вентиляції підвальних приміщень в 2 поверховому будинку?

    • Доброго дня, Ірина. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” не займається перевіркою димових та вентеляційних каналів, тому акт про їх огляд на сайті товариства відсутній. Дякуємо за розуміння.

    • Дякуємо за повідомлення, готові до діалогу. Повідомте Ваші умови, або як з Вами зв’язатися? Пропонуємо, як можливий варіант зв’язку — через телефон довіри ПАТ «Полтавагаз», 64-80-53(конфіденційність гарантуємо).

  14. Добрий день!Підскажіть мені чи можу я припинити тимчасово газопостачання до приватного житлового будинку,так як не проживаю.Але будинок поділений на 1/2 на яку я маю документ власності.Друга 1/2 не оформлена господарем і знаходиться на померлій бабусі,але всі газ.документи на ній.Як мені закрить газопостачання як власнику?
    Смт Шишаки.рах.6443

    • Доброго дня, Вікторія. Повідомляємо, що згідно Кодексу газорозподільних систем: Якщо на певний період, зокрема в неопалювальний період, споживач не планує використовувати природний газ та бажає щоб за його об’єктом чи окремим газовим приладом не здійснювалося нарахування за нормами споживання, він має письмово звернутися із заявою до Оператора ГРМ про припинення розподілу природного газу на об’єкт споживача або на окремий газовий прилад. У разі отримання такої заяви Оператор ГРМ протягом п’яти робочих днів у міській місцевості та десяти робочих днів у сільській місцевості з дня реєстрації заяви зобов’язаний здійснити відповідне припинення (обмеження) розподілу природного газу на об’єкт (газовий прилад) споживача шляхом закриття та опломбування в установленому законодавством порядку запірних пристроїв. Відновлення розподілу природного газу в такому разі має бути здійснено Оператором ГРМ в установленому цим Кодексом порядку. В Вашому випадку Власник( з яким укладено договір) має звернутися до газового господарства за адресою смт Шишаки вул. Будівельників, буд. №5а для уточнення інформації кокретно по Вашому випадку.

  15. Здравствуйте. Как узнать объём льготных кубов для оплаты за использованный газ ?(Льгота – чернобыльлец 2-я категория).

    • Доброго дня, Антоніна. ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Нарахування виконує постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу Вашого питання необхідно звернутися до них. Дякуємо за розуміння.

  16. Чому не працює багатоканальний номер телефону 0 800 508 104 по широкому спектру консультацій, а іде простий відбій дзвінків абонента?

    • Доброго дня, Олександр. Приносимо вибачення за технічний збій. На данний момент лінія працює в звичному режимі. Дякуємо за розуміння.

  17. Здравствуйте!!!У меня сразу два вопроса:
    1)Почему когда Полтава газ подняла цену на 1 куб.м для розничного покупателя, то работники газконтор местное население об этом не информирует????
    2)почему качество газа на столько плохое, каструли стают чёрными,котлы тухнут,а в доме при уличной температуре в +1,очень холодно,показатель термометра не превышает +18.(дом утеплен,окна новые и качественные,батареи под каждым окном,и в системе ещё и насос есть)????

    • Доброго дня, Ірина. Розглянувши Ваше звернення надаємо наступну інформацію:
      1) ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, ми не встановлюємо ціну на газ. З приводу оприлюднення інформації про ціну на газ потрібно звертатися до Вашого постачальника. Також повідомляємо, що на сайті нашого товариства оприлюднена ціна на транспортування газу.
      2) Стосовно якості газу повідомляємо, що на сайті ПАТ “Полтавагаз” регулярно розміщується інформація про результати перевірки фізико-хімічних показників природного газу.
      Дякуємо за звернення.

  18. Прошу надати інформацію стосовно звірки між установою та кінцевим споживачем, яким чином можливо зробити звірку за 2017 рік?

    • Доброго дня, Олександр. Для проведення звірки споживачеві необхідно звернутися до абонентської служби за адресою Шевченко 80в. Дякуємо за запитання.

  19. Здравствуйте. Около месяца назад не смогла зайти в личный кабинет по причине того, что изменился номер телефона на мне неизвестный.Пробую регистрироваться заново, но пароль мне не приходит на почту.

    • Доброго дня, Ірина. Для того, щоб допомогти у вирішенні Вашого питання просимо надати наступну інформацію:
      1)Населений пункт та адреса проживання.
      2)Особистий рахунок
      3)Дата та сума останьої оплати
      4)Номер мобільного телефону
      Вказану інформацію Ви можете надіслати на електронну адресу кол-центру callcenter@poltavagaz.com.ua

      • Козельщинский район село Хоришки улица Шевченко,7 о/р 28200 последняя оплата12.09.17 сумма271.36 через Приват24 телефон 0963738788

        • Доброго дня, Ірина. Ваший телефон прив’язано до особистого рахунку. 12.12.2017 після оновлення бази даних Ви можете продовжити реєстрацію. Дякуємо за звернення.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>