Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,602 коментарі

  1. Добрий вечір. підскажіть будьласка, мені треба прийняти в експлуатацію газовий котел и плиту таотримати акт.
    Це буде, як підключення чи ремонт?На які кошти мені розраховувати?Дукую.

    • Доброго дня, Віра. Для прийому в експлуатацію газових приладів Вам необхідно звернутися за адресою м.Полтава вул. Сінна 38а, каб.№21. Дякуємо за розуміння.

  2. Доброго дня. Нещодавно нам встановили безкоштовний газовий лічильник. Але розміщення лічильника досить не вдале з точки зору практичності. Лічильник завеликий і висить досить низько. Чи можливо встановлення компактнішого лічильника?
    NOVATOR РЛ G6.0
    Технические параметры:
    Номинальный объемный расход: 6 м3/час
    Максимальный объемный расход: 10 м3/час
    Qmin при соотношении Qmin/Qmax= 1/50 – 0,08
    Порог чувствительности: 0,016 м3/час
    Габаритные размеры: 145х100х98 мм
    Диаметр условного прохода подсоединительных штуцеров: 20 мм
    Масса: 2 кг
    Материал корпусов и роторов: алюминиевые сплавы
    Межповерочный интервал: 5 лет
    Межосевое расстояние: 100 мм

    • Доброго дня, Ігор для детального розгляду та надання повноцінної відповіді по Вашому випадку Вам необхідно звернутися з письмовою заявою до керівника виробничих служб м.Полтава за адресою вул.Сінна 38а каб.№10

  3. Мы проживаем в селе Матяшевка относимся к Великобагачанскому УЕГГ. В доме поставили 5 лет назад 2-контурный газовый котел. Проблем 3 года с теплом в доме и горячей водой не было. Но вот уже второй год мы мерзнем, а летом, не говоря уже о зиме горячей воды вообще нет. Наш дом крайняя точка ГРП нет, и в часы пик котел просто не запускается из-за отсутствия давления газа. То есть с 8 утра и до 21.00 котел фактически не работает, включается нормально уже после 21.00, а то и позже. Мы не раз обращались к слесарю газового хозяйства с начало отопительного сезона, что бы увеличили давление. Ответ был что пока и не так уж и холодно, морозов то нет. Вчера в очередной раз обратились в Великабагачанское отделение и к нам направили слесаря, проверить давление газа. По стечению обстоятельств или еще какой-то неведомой причине когда слесарь приехал котел работал и давление было в норме, а после того как он уехал котел поработал еще пол часа и отключился. Мы платим полную стоимость и хотим получать качественное обслуживание, соответствующее стоимости. Прошу разобраться и дать ответ, что нам делать в создавшейся ситуации, теплые вещи и горячий чай по совету слесаря уже не помогает.

    • Доброго дня. Для розгляду Вашого питання необхідно звернутися письмово до керівника Великобагачанського району за адресою смт. Велика Багачка вул. Воровського, буд.№2д

  4. Скажiть будь ласка,пiсля укладання договору,менi на руки повиннi дати копiю договора чи саму книжку?

    • Доброго дня, Олена. Просимо уточнити який саме Ви маєте на увазі договір. Так як ПАТ “Полтавагаз” займається транспортуванням та розподілом природного газу, а нархування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаза збут”.

        • Повідомляємо, що договір на розподіл природного газу є публічним, з ним Ви можете ознайомитися на сайті ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за запитання.

  5. Доброго дня. За якою адресою потрібно прийти, щоб оформити на себе абонентські книжку і які документи для цього потрібні

    • Доброго дня, для оформлення абонентської книжки Вам необхідно звернутися до Вашого постачальника ТОВ “Полтавагаз збут”

  6. Які документи необхідні для підписання договору на постачання газу до приватного будинку?

    • Доброго дня, Віктор. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, постачальником являється ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу підписання договору на постачання природного газу просимо звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  7. Хочу переробити газовий котел на дрова нужно розрішення газовиків в кого запитувать

    • Доброго дня, Олександр. Повідомляємо, що втручання в роботу газових приладів суворо заборонено згідно Правил безпеки систем газопостачання. Дякуємо за розуміння.

  8. Добрый вечер ! Пришел непонятно откуда взятый долг, человек на которого оформлен личный счет уехал в долгосрочную командировку, но перед этим написал заявление о прекращении потребления газа на время его отсутствия. И самое интересное пропало куда то у него наличие счетчика соответственно поставили автоматом фиксированный тариф сумой в 167 гривен в месяц и вуаля — долг еще и задним числом от даты написания заявления на сегодняшний день сумой свыше 800 грн. С просьбой разобраться Полтавагаз махает в сторону Полтавагазбыта , Полтавагазбыт в сторону Полтавагаза. На вас конечно в качестве превинтивного метода за мошеничество и шантаж не мешало бы уже заявить с коллективным иском в несколько миллионов долларов за моральный и др. ущерб !!! Достали своими вымышленными долгами и аферизмом !!! Ужасный сервис обслуживания ваших организаций !!!

    • Доброго дня, Андрій. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Нарахування та розрахунки Ви виконуєте до постачальника ТОВ “Полтавагаз збут”. Тому з питання заборгованості та перерахунків необхідно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  9. Здравствуйте подскажите пожалуйста,в г.Миргород не делают сверку и не меняют абон .книжку без акта печника .законно ли это

    • Доброго дня, Олег. Повідомляємо, що звірку в відділенні за місцем проживання Вам повинні виконати, для більше делального роз’яснення і вирішення питання просимо звернутися до керівника Миргородського РГП. Дякуємо за розуміння.

  10. Добрый вечер, утеряна книжка по оплате. Как посчтитать тариф ноябрь и декабрь по счетчику, если есть один льготник ” дети войны.” Сколько за метр. куб? хочу заплатить через Приват24.

    • Доброго дня, Наталія. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, з приводу нарахувань необхідно звертатися до Вашого постачальника ТОВ “Полтавагаз збут”. Дякуємо за розуміння.

  11. Доброго дня. Мій лічильник не пройшов перевірку. За чий рахунок його замінити? Я пенсіонерка, таких великих коштів не маю, щоб придбати новий лічильник. Чекаю відповіді. Дякую за розуміння.

    • Доброго дня, Наталія. ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше питання повідомляє що згідно Кодексу газорозподільних систем: якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації, рішення про доцільність його ремонту приймає Оператор ГРМ, ураховуючи технічні та економічні чинники. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про доцільність ремонту Оператор ГРМ зобов’язаний встановити відремонтований лічильник газу побутового споживача замість тимчасово встановленого лічильника газу з обмінного фонду протягом двох місяців з дати його зняття. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу Оператор ГРМ зобов’язаний протягом п’ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (типорозміром не більше лічильника газу побутового споживача) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняте рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу. У такому разі побутовий споживач не може відмовитись від встановлення лічильника газу Оператора ГРМ. Дякуємо за запитання.

  12. Вот пришла бумажка -ПОВИДОМЛЕННЯ ПРО ПРИПИНЕННЯ СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНОГО ГАЗУ.подписано Галькевич Богдан Игоревич- в ней написано ,что за должность составляет 2900 грн, и будет отключение.с 01.01.2018.От куда у вас такие сведенья?
    За должности Нет.
    Есть платежки и показания счетчика.
    Буду подавать заявление в суд на Галькевича Богдана Игоревича .

    • Доброго дня. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Нарахування виконує постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу заборгованостей необхідно звертатися до них. http://poltavagazzbut.com.ua/

    • Видимо у них это уже стоит на потоке — рассылка бумаженок с несуществующими долгами !!!
      Не коммунальная служба, а какой то базар з элементами бардака!!!

      • Доброго дня, Андрій. Якщо, у Вас є питання по суті діяльності ПАТ “Полтавагаз”, просимо надати особистий рахунок для його вирішення. Також наголошуємо, що ПАТ “Полтавагаз” не займається нарахуваннями.

  13. Доброе утро.
    Покупаем квартиру,газ првоеден.
    Что нужно сделать что бы подключить котел,плиту?
    Проэкт?

    • Доброго дня. Для надання повної відповіді просимо надати наступну інформацію:
      1) адреса
      Після отримання інформації Вам буде надано повноцінну відповідь стосовно Вашого випадку.

  14. Доброго дня! Чому відділення абоненської служби по вул. Шевченка, 80в, не облаштовано відповідно до вимог чинного законодавства? Зокрема, не має навіть туалету для відвідувачів. Сьогодні ( 26.12) моїй старенькій матері у цьому відмовили. І це європейський підхід?????
    На томість, в відділені абоненської служби “Теплокомуненерго” зручності є і вони доступні відвідувачам.

    • Доброго дня, дякуємо за відгук. Ваші побажання будуть донесені до керівництва.

  15. Добрый день!
    Почему у вас такой неудобный сайт?!
    Где тарифы для населения?
    В разделе “тарифы” ничего нет!

    • Доброго дня, Світлана. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, відповідно на сайті підприємства Ви можете ознайомитися з тарифами на розподіл природного газу перейшовши за посиланням http://poltavagaz.com.ua/?page_id=3507. Дякуємо за запитання.

      • Здравствуйте. Поясните, пожалуйста, где взять тариф с ПДВ и какова норма на человека?

        • Доброго дня, Сергій. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займаєтсья транспортуванням та розподілом природного газу, тарифи на послуги з розподілу природного газу Ви можете переглянути перейшовши за посиланням http://poltavagaz.com.ua/?page_id=3507 . З приводу розрахунків, ціни газу та норм необхідно звертатися до Вашого постачальника ТОВ “Полтавагаззбут” http://poltavagazzbut.com.ua/ Дякуємо за розуміння.

  16. Прсимо відповісти: Хто оплачує періодичну повірку промислових газових лічильників? Чи дійсно здійснюється повірка за рахунок газорозподільчої організації.

    • Доброго дня. Розглянувши Ваше питання повідомляємо, що згідно Кодексу газорозподільних систем затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494:
      Власники ЗВТ, що є елементами комерційних ВОГ, зобов’язані забезпечити належний контроль за строками спливу міжповірочних інтервалів ЗВТ та організацію проведення їх періодичної повірки. Здійснення періодичної повірки ЗВТ забезпечується власником ЗВТ за власний рахунок.

  17. доброго дня! мені потрібно зробити технічне обслуговування котла, за яким номером телефону звертатись?

    • Доброго дня, для підписання договору на технічне обслуговування та виконання робіт необхідно звернутися за адресою м.Полтава вул.Сінна 38а каб.№35, або зателефонувати за телефоном 50-11-03. Дякуємо за запитання.

  18. Добрый день. Счётчик не прошел поверку. Подскажите процедуру замены. Сроки, финансовая сторона. Есть ли какие-то льготы для участие боевых действий.
    О/р 305377 ул Грушевского 2 к3 кв7

    • Доброго дня, Андрій. Для заміни лічильника Вам необхідно звернутися з копією акту про непридатність лічильника за адресою м.Полтава вул.Сінна 38а каб.№10. Дякуємо за запитання.

  19. Що таке “сума перерахувань” по квитанції в особистому кабінеті, як і звідки вона нараховується ?

    • Доброго дня, Олег. Просимо надати наступну інформацію для надання конкретної відповіді по Вашому випадку:
      1) населений пункт та адреса проживання
      2) особистий рахунок
      Дякуємо за розуміння.

  20. Здравствуйте подскажите пожалуйста, нужно ввести в эксплуатацию газовую колонку, то есть зарегистрировать ее. Утерян паспорт. Что делать?

    • Доброго дня, Вікторія. Для вирішення Вашого питання необхідно звернутися за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, 2 каб.№21

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>