Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,650 коментарів

  1. Доброго дня. Купили хату в Кременчуцькому районi. Газова труба йде по вулицi. Попереднi власники будинку були членами гагового кооперативу i заплатили за проведення трубопроводу по вулицi, але в дiм не заводили. В горгазi нам нарахували 13500 грн за пiдключення. Наскiльки це правильна цiна, хто таку встановив i за якi послуги? Такi розцiнки не обгрунтовано високi i роблять недоцiльним пiдключення до газу.

    • Доброго дня, Ігор Леонідович. Повідомляємо, що Кременчуцький район відноситься до території діяльності ПАТ “Кременчукгаз” тому з приводу розцінок за приєднання газопостачання необхідно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  2. Доброго дня.
    Допоможіть, будь-ласка,розібратися в ситуації. Було проведено зняття газового лічильника на планову повірку. Підчас зняття лічильника ніяких його пошкоджень та пошкоджень пломб виявлено не було. Звісно ніякого акта чи протокола про будь-які порушення з мого боку, не складалось (та й причин на те ніяких не було!). А через кілька днів мене повідомили, що при повірці виявлено якесь пошкодження. Поясніть, будь-ласка,як таке може бути – при демонтажі ніяких претензій, а через кілька днів перебування лічильника в газовій службі, виявляють такий “факт”? Хіба я несу відповідальність за газовий лічильник після того як його забрали на повірку??? Підкажіть, як діяти в даній ситуації та куди звернутись,щоб відстояти свої права? Невже доведеться шукати адвоката?
    Дякую. Сподіваюсь на Вашу відповідь

    • Доброго дня, Валерій Іванович. Для того, щоб детально розібратися у Вашому питанні просимо надати наступну інформацію:
      1) населений пункт та адреса проживання
      2) особистий рахунок
      3) номер телефону для зворотнього зв’язку
      Дякуємо за розуміння.

  3. Добрий день,
    Коли вже нарешті, РЕАЛЬНО, можна буде робити оплату он-лайн. Бо зайзовши до даного сервісу пише:
    “Помилка
    Вибачте, під час роботи сервісу сталася помилка. Будь ласка, спробуйте пізніше!”
    І це вже на протязі тижня така картина.

    • Доброго дня, Сергій. Повідомляємо, що данна помилка зі сторони Приватбанку.

    • Доброго дня, Андрій. В такому випадку необхідно терміново звернутися до дільниці по зняттю та повірці газових лічильників ПАТ “Полтавагаз” за адресою м.Полтава вул. Гагаріна, 1

  4. Добрий день. Підкажіть будь-ласка, тарифи на оплату за газ в період з 2016 року по теперішній час (м.Полтава). Одна людина проживає, лічильник відсутній, наявне централізоване опалення, плита газова та водонагрівач. Відповідь прошу надати коротку, чітку та по суті.

    • Доброго дня, Сергій. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому для вирішення даного питання необхідно звертатися до нього.

  5. Доброго дня! Чому автовідповідач на номері 0800508104 розмовляє російською мовою, наче до Москви телефонуєш!

    • Доброго дня, Галина Анатоліївна. Дякуємо за зауваження, ми доведемо до керівництва Ваше побажання.

  6. Добрый день! Решили делать на кухне ремонт. Мешает труба, которая идёт от газового счётчика до газ плиты. Скажите, куда можно обратиться, что бы сделать перемещение трубы?

    • Доброго дня, Андрій. Для перенесення газової труби необхідно внести зміни в проектно технічну документацію, після чого виконати відповідні роботи. Спочатку потрібно звернутися з письмовою заявою в каб.№10 за адресою м.Полтава вул.Олеся гончара 2

  7. Здравствуйте.
    Можно ли установить в квартиру с газовой плитой, роторный счётчик?

    • Доброго дня, Ярослав. ПАТ “Полтавагаз” повідомляє, що встановленими можуть бути роторні газові лічильники які внесені до Державного реєстру засобів вимірювальної техніки України. Також повідомляємо, що лічильник має пройти первинне обстеження на можливість його використання як комерційного, дане обстеження здійснюється представниками Оператора ГРМ перед пуском природного газу. Наголошуємо, що роторні газові лічильники менш надійні за мембранні та можуть з часом видавати похибку. Дякуємо за запитання.

  8. Доброго дня!
    У нашому будинку встановлювали лічильники газу в той час, коли я була у відпустці. У моїй квартирі він не був встановлений. Яким чином мені тепер встановити лічильник?
    Дякую.

    • Доброго дня, Олена Святославівна. В Вашому випадку необхідно звернутися з письмовим зверненням до керівника виробничих служби м. Полтави та Полтавського району за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.№10

  9. Доброго дня! Скажіть будь-ласка, коли по вулиці Докучаева, 3 буде відремонтовано трубу і підключено газ. Ми сплачуємо кожного місяця, газу немає вже 23 дні. Це просто жах. Коли вирішиться це питання? Дякую.

    • Доброго дня, Олена. Повідомляємо, що балансоутримувачем багатоквартирного будинку за адресою: вул. Докучаєва, 3 у м.Полтава, є КП “ЖЕО №2″ Тому ремонтні роботи будуть проведенні після отримання від КП “ЖЕО №2″ акту розмежування балансвоої належності та дозволу на проведення ремонтних робіт.

  10. Доброго дня, в зв’язку з неможливістю зайти на сайт Полтавагаззбуту, підкажіть будь ласка, норми споживання газу для населення багатоповерхових будинків не обладнаних газовими лічильниками?

  11. Доброго дня! Уже тиждень не можу поновити вхід до особистого кабінету. Півроку ним користувалася, а зараз мені пишуть, що абонент не зареєстрований. Намагалася перереєструвати телефон, та все марно, відповіді на мій номер я не отримую. Коли хочу зареєструватися самостійно, остання цифра телефону показана не моя, хоча номер я не змінювала.

    • Доброго дня, Тетяна Іванівна. Для допомоги у вирішенні Вашого питання просимо надати наступну інформацію:
      1) населений пункт та адреса проживання
      2) особистий рахунок
      3) дата та сума останього платежу
      4) бажаний номер мобільного телефону
      Дякуємо за розуміння.

      • Доброго дня! Адреса: с. Зубівка Миргородського району, пр.Молодіжний, 13, рахунок 90101, платіж 468,72 грн від 06.02.2018, т. 0662536925. Дякую.

        • Доброго дня, Тетяна Іванівна. Повідомляємо, що номер телефону за вказаним особистим рахунком було зареєстровано. Тепер Ви можете продовжити реєстрацію в особистому кабінеті споживача.

  12. Добрий день! Скажіть будь ласка, куди мені звернутися щоб дізнатися норми встановлення газового котла, де дізнатися про розробку проекту на прибудову?

    • Доброго дня, Вікторія. Газовий котел встановлюється згідно технічних умов та розробленної проектної документації індивідуально до кожного випадку. ДЛя отримання технічних умов необхідно звернутися в службу “Єдине вікно” за адресмою м.Полтава вул.Сінна 38а каб.№8

  13. За дорученням мешканців квартир №№23,26,29,32 та 35, розташованих у буд. 6 на вул. Квітучій, звертаюсь до Вас з наступного приводу. 08.02.2018 року у звязку з витоком газу та безпосередньо аварійним станом газової труби, аврійною службою було припинено постачання газу у вище зазначені квартири. До цього часу ремонт газової труби та відновлення газопостачання не розпочато. Телефонні розмови та особисті зустрічі з представниками ПАТ “Полтавагаз” результатів не дають, як і розмови з представниками ЖЕО 2. На основі вищевикладеного, прошу Вас вказати конкретну дату, коли відновиться газопостачання в нашому будинку, або як ми (мешканці ) можемо посприяти прискорити вирішити данне питання.

    • Доброго дня, Оксана. Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступну інформацію. ПАТ “Полтавагаз” для виконання робіт необхідно отримати від ЖЕО 2 акт розмежування та дозвіл на виконання робіт. Доки дані документи не будуть отримані ПАТ “Полтавагаз” не має права виконувати ремонтні роботи згідно чинного законодавства.

  14. Добрый день. Скажите , тарифы на газ едины для всех : 6,879 ? Если да , то почему у меня в кабинете указан тариф 6,9579 с 06.17 ? Если произошли изменения почему нас об этом не известили официально ? Откуда такой тариф?

    • Доброго дня, ціна на газ складає 6,9579грн. за 1 кубічний метр, вона вказана на сайті Вашого постачальника ТОВ “Полтавагаз збут”.

  15. Доброго дня. Сьогодні звернулася з проханням проводити нарахування згідно пільги Учасника Бойових Дій по о/р 2050.(Полтавська обл. ,Зіньківський р-н,с. Човно-Федорівка, вул. Гагаріна №42) з 01.11.2017 р. Раніше пільговик був приписаний по інший адресі і пільги йшли на неї.Мені було відмовлено. Сказали ,що тільки з момента звернення.Скажіть ,будь-ласка,чому не можна було на старій адресі закрити пільгу з 01.11.2017 і проводити нарахування з цього моменту по адресі,де зарестрована та проживає людина,що має право,гарантоване державаю , користуватися даною пільгою?На скільки мені відомо, підприємство має право перерахувати пільгу за останні 6 місяців.

    • Доброго дня, Тамара. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” не виконує нарахувань, цим займається ТОВ “Полтавагаз збут” тому для вирішення даного питання необхідно звернутися до Вашого постачальника.

  16. Доброго дня,кожного місяця я передаю показник 2-3 числа на початку місяця.Нарахування проводились по моїм показникам.Але останні місяці я передаю показник один,а після 10 числа бачу набагато більший і сумма сплати відповідно набагато більша.Як так виходить?Я тимчасово не проживаю,протоплюєм тільки на морози.І в цьому місяці на 120 куб.добавлено.Потім зразу ж присилають відключення.

    • Доброго дня, Вікторія. Планові нарахування відбуваються в випадку коли споживач не передає вчасно показники лічильника (з 1-го по 5-те число кожного місяця). В Вашому випадку необхідно звернутися до служби обліку для з’ясування чому Ваші показники не були взяті до нарахувань.

  17. Доброго дня. Підкажіть будь ласка. яка норма споживання газу населенням? В довідці з призначення субсідії вказують 10,5 м.куб. на 1 особу , а в нормативних документах на соціальні норми 14 м.куб. на 1 особу. Який документ підтверджує ту або іншу норму? По якій нормі оплачувати послуги?

    • Доброго дня, Ольга. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу вирішення Вашого питання необхідно звертатися до них.

  18. Добрий день! Підкажіть, будь ласка, в кінці 2017 року ми за власний кошт встановили газовий лічильник у квартиру багатоквартирного будинку. Тепер у 2018 році служба Полтавагаз встановлює безкоштовні лічильники у квартири цього будинку, чи можемо ми претендувати на компенсацію чи повернення коштів за встановлення лічильника?

    • Доброго дня, Ірина роз’яснення стосовно компенсації та встановлення безкоштовних лічильників будуть надані після затвердження інвестиційної програми для ПАТ “Полтавагаз” на 2018 рік та отримання чіткої методики виконання данного закону.

  19. Мені призначена субсидія. 25 січня я отримала повідомлення від Полтавагаз збут з вимогою повідомляти показник газового лічильника. В квартирі не встановлений газовий лічильник, як і у всьому багатоквартирному будинку, не дійшла черга ще до нашого будинку, чекаємо. Невже оператору про це невідомо? Поясніть, що значить це: “у разі неотримання до 05 числа….показань лічильника… фактичний об’єм розподілу та споживання …. визначається оператором ГРМ з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем”. Дякую за відповідь.

    • Доброго дня, Ірина Володимирівна. Для перевірки вказаної інформації просимо надати:
      1) населений пункт та адресу проживання
      2) особистий рахунок

        • Доброго дня, Ірина Володимирівна. Повідомляємо, що по вказаному Вами особистому рахунку дійсно індивідуального лічильника газу не встановлено, відповідно ніяких показників передавати не потрібно. Стосовно направленого попередження рекомендуємо, звернутися до постачальника який їх розсилав за розясненнями.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>