Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,695 коментарів

  1. Доброго дня! Проконсультуйте, будьте ласкаві! Якщо проводиться планова повірка газового лічильника, споживача повинна газова служба попередити заздалегіль? (за 2 тижні, письмове повідомлення?)

    • Доброго дня, Олена. Повідомляємо, що споживачам у яких підходить міжповірочний інтервал надсилаються повідомлення про необхідність виконання повірки лічильника газу. Дякуємо за запитання.

  2. Доброго дня! Останніми днями телефони редакції газети “Козельщинські вісті” буквально “обриваються” від шквалу дзвінків від мешканців Козельщинського району. Працівники Козельщинського відділення змушують людей підписувати Згоду до умов публічної пропозиції укласти договір на технічне обслуговування внутрішньоквартирної системи газопостачання квартири та Акт виконаних робіт по ТО газового обладнання. При цьому погрожують, що у разі непідписання й неоплати вказаної там суми людям будуть відрізати газопостачання. Чи є законними дії працівників газового господарства? Чи дійсно у разі непідписання цих паперів і неоплати людям будуть відрізати газ? Чи потрібно в обов’язковому порядку їх підписувати, чи можна підписувати й платити тільки тоді, коли виникне необхідність у ТО і тільки після виконання певних робіт (щоб не було так, як із перевірками димоходів — люди щороку платять, але жодного разу ніхто насправді не перевіряв ті димоходи, тобто банальна викачка грошей)? У яких районах є практика цих договорів? Наприклад, у сусідньому Кременчуцькому районі, нічого подібного людям не нав’язують. Заздалегідь дякую за відповідь.

    • Доброго дня, Наталія. Повідомляємо, що Згідно вимог «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року №285, та Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року №2494, зареєстрованого в Мін`юсті України 06.11.2015 року за №1379/27824, умови для технічного обслуговування газових приладів забезпечуються власником (балансоутримувачем), а ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ в квартирах/будинках побутових споживачів природного газу МАЄ ПРОВОДИТИСЯ ВИКЛЮЧНО ТИМ ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ МАЄ ВІДПОВІДНІ ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ, і не рідше, ніж передбачено законодавством:
      - раз на рік для опалювальних приладів та газових водонагрівачів,
      - раз на три роки — для газової плити (поверхні).
      ПАТ «Полтавагаз» як підприємство, що має відповідні дозвільні документи, пропонує побутовим споживачам природного газу приєднатися до договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири). Пропозиція є публічною і, згідно ст. ст. 633, 641 ЦК України, її умови однакові для всіх споживачів. З договором на технічне обслуговування Ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням http://poltavagaz.com.ua/wp-content/uploads/2017/05/Dogovir-tehnichne-obslugovuvannya-oferta-27.02.pdf
      Також наголошуємо, що у разі не забезпечення власником технічного обслуговування газових приладів, відповідно до «Правил безпеки систем газопостачання», воно підлягає відключенню від системи газопостачання. Дякуємо за запитання.

  3. Доброго дня. Поміняли центральну газову трубу , а до будинків нову трубу не проводять. За який рахунок має проводитись заміна газової труби до будинків?

    • Доброго дня, Петро. Для надання повної відповіді необхідно володіти інформацією на чиєму балансі перебуває вказана Вами газова труба. Для цього необхідно вказати адресу та особистий рахунок. Дякуємо за розуміння.

  4. Третий день не могу войти в свой “кабинет”. Сайт отвечает, что такой потребитель не зарегистрирован, хотя пользуюсь уже 3 года!. При попытке пройти перерегистрацию, появляется сообщение: “Обратитесь в службу учёта”, куда дозвониться невозможно, линия постоянно занята.
    Как быть?

    • Доброго дня, Світлана. Для допомоги у вирішенні Вашого питання просимо надати наступну інформацію:
      1) населений пункт та адреса проживання
      2) особистий рахунок
      3) контактний номер мобільного телефону
      Дякуємо за розуміння.

  5. Постійно заходила в свій кабінет споживача без проблем, за моїм особовим рахунком, та вказуючи свій пароль. Тепер намагаюсь вже як два дні ввійти за своїм паролем, всі потрібні дані набираю вірно, але у відповідь маю повідомлення, що такий користувач не зареєстрований. Які мої подальші дії мають бути, щоб увійти в свій кабінет?

    • Доброго дня, Лілія. В разі якщо, Вам відображажться повідомлення “Користувач не зареєстрований” необхідно пофторно пройти реєстрацію в кабінеті споживача.

  6. Є зауваження щодо обслуговування через call-центр.
    По-перше, додзвонитися у вихідні, що припали на перші числа місяця, практично неможливо. Електронна черга сягає 20-25 позицій, І просувається вона досить повільно. Можна прочекати годину, або навіть більше, а в момент підключення оператора отримати збій зв’язку. Чи це так накладно — збільшити штат операторів у ці дні?
    По-друге, голосове меню 0 800 501 507 не витримує жодної критики. Повідомлення записані “лівою” дівчиною (не професійним диктором) через дешеву гарнітуру. Навіщо потрібно голосове підтвердження нажатої клавіші? Щоб ще більше заплутати абонента? Чому в перших двох рівнях меню перехід виконується відразу, а на третьому рівні — тільки після прослуховування усьго списку? Також повністю відсутня зворотня навігація, на рівень вище. А я кщо в мене 2 лічільника? А якщо я хочу здати показники за себе та за немічну сусідку/двох/трьох? Кожного разу передзвонювати? Хтось взагалі тестував цю систему? І головне. Немає жодного підтвердження, що дзвонить саме цей абонент. Будь-хто зможе додзвонитися, натикати будь-який набір цифр на будь-який номер рахунку. Хто потім буде розбиратися?

    • Доброго дня, Валерій. Розглянувши Ваше зауваження повідомляємо, що щомісяця з 1-го по 5-те число відбувається прийом показників лічильника від споживачів. Тому лінії можуть бути перевантажені. Також наголошуємо, що в ПАТ “Полтавагаз” діють наступні способи передати показник лічильника:
      1) на номер Кол-центру 0800-508-104
      2) на номери служби обліку 546043, 560466, 569777
      3) за допомогою СМС-повідомлення на номер +380676275637 у форматі *Код бази*Номер особового рахунку*Показник#
      4) через особистий кабінет на сайті ПАТ “Полтавагаз” http://poltavagaz.com.ua/cabinet/
      5) через форму на сайті ПАТ “Полтавагаз” http://poltavagaz.com.ua/?page_id=1948
      6) автовідповідач 0800-501-507
      Ви можете вибрати будь-який зручний для Вас спосіб, щоб не чекати в черзі. Дякуємо за розуміння.

      • У мене цього разу виникла нестандартна ситуація. У марті місяці була проведена заміна лічильника у зв’язку с несправністю. Таким чином, я мав здати 2 показники за цей місяць. Проблему вирішив, звернувшись особисто до місцевого відділення. Витратив 3 години на це, між іншим.
        Тепер поясніть, будь ласка, що таке “код бази”? На сайті інформації с цього приводу я не знайшов.

        • Доброго дня, Валерій. Код бази це цифри, що використовуються для передачі показника лічильника через смс повідомлення. З Кодами бази Ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням http://poltavagaz.com.ua/?p=2075 Дякуємо за запитання.

  7. Щомісячно в останні робочі дні передаю на автовідповідач Полтавагаз показники лічильника. Згідно цим показникам оплачую за використаний газ. Ваша служба розрахунків ігнорує мої показники і виставляє свої, на цій підставі утворюється неіснуючий борг. Яким чином привести у відповідність показники?

    • Доброго дня, Ірина. Повідомляємо, що показники лічильника необхідно передавати щомісяця з 1-го по 5-те число, в іншому випадку споживачеві буде нараховано планові об’єми споживання газу. Тому для уникнення непорозумінь чекаємо на Ваший поуказник лічильника в указані дати.

  8. Доброго дня. Зараз ваша компанія пропонує підписати Згоду до умов публічної пропозиції укласти договір на технічне обслуговування внутрішньоквартирної системи газопостачання квартири. Разом з цією згодою пропонується підписати АКТ розмежування балансової належності…….., а також акт виконаних робіт по ТО газового обладнання. Мене цікавить наступне – якими документами регламентується обєм ТО газового обладняння, яке буде обслуговуватись вашою компанією.

  9. ДОБРОГО ДНЯ! Працівник газової служби приніс документи для укладення договору про технічне обслуговування -акт виконаних робіт і згоду. Чи вірно це? повинен бути договір,який укладається і підписується виконавцем і замовником робіт.Акт виконаних робіт підписується по факту виконання робіт.Роз”язність,будь ласка,бо не зрозуміла.

    • Доброго дня, Ольга. Повідомляємо, що дійсно технічне обслуговавання повинне бути забезпечене власником(балансоутримувачем) та виконуватися підприємством яке має дозвільні документи на данний вид діяльності. ПАТ “Полтавагаз” як підприємство, що має відповідні дозвільні документи, пропонує побутовим споживачам природного газу заключити данний договір з яким Ви можете ознайомитися перейшовши за посиланням http://poltavagaz.com.ua/wp-content/uploads/2017/05/Dogovir-tehnichne-obslugovuvannya-oferta-27.02.pdf Також повідомляємо, що акт виконаних робіт підписується між споживачем та організацією, що виконує ТО після виконання робіт.

  10. Добрый день.
    Необходимо в частном доме сместить трубу на большее расстояние от стены для утепления дома. Труба идёт вдоль дома. как это сделать? к кому обращаться и сколько приблизительно будет стоить.
    спасибо.

    • Доброго дня, Тетяна. Для переміщення труби на фасаді будинку необхідно звернутися з письмовою заявою за адресою м.Полтава вул. вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10 (або в своє газове господарство контакти Ви можете знайти в відповідній рубриці на сайті). Після чого будуть внесені зміни у проектну документацію, та виконані відповідні роботи. Ціна прораховується індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за розуміння.

  11. Доброго дня! Підкажіть.будь ласка. яку саме газову колонку потрібно встановлювати (фірма характеристики)

    • Доброго дня, повідомляємо, що всі вимоги до газових приладів викладені у Правилах безпеки систем газопостачання затверджених наказом МІНІСТЕРСТВА ЕНЕРГЕТИКИ ТА ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ №285 від 15.05.2015 та ДБН Газопостачання. Споживач вправі вибирати будь-яку газову колонку виходячи з зазначених вище критеріїв та своїх вподобань. Дякуємо за розуміння.

  12. Доброго дня! Як діяти у наступній ситуації? Кілька тижнів тому працівниками вашої служби планово і безкоштовно встанвлювали лічильники. Я, власник квартири, наразі перебуваю за межами України. В квартирі ніхто не проживає. Мої родичі не були проінформовані про заплановане встановлення газового лічильника. Чи є можливим встанвлення лічильника без моєї присутності як власника? І як можна організувати встановлення лічильника у мою квартиру в присутності родичів? Напишіть, будь ласка, алгоритм дій у такому випадку? Куди звертатися з такою заявою і які документи для цього необхідні? Дякую!

    • Доброго дня Тетяна. Для детального вирішення Вашого питання просимо надати настуну інформацію:
      1) населений пункт та адреса
      2) особистий рахунок
      3) номер мобільного телефону
      Вказану інформацію Ви можете надіслати на електронну адресу Кол-центру, або в особисті повідомлення в соціальній мережі Facebook за посиланням https://facebook.com/poltavagaz

  13. Добрий день. Як діяти, якщо від встановлення газового лічильника ніхто не відмовлявся, а Ви нарахували граничні тарифи і виник борг?
    Відповідно, до абзацу 7 пункту 3 глави 4 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем передбачено, що відмова споживача від встановлення приладу обліку має підтверджуватися актом про порушення, складеним відповідно до вимог глави 5 розділу ХІ Кодексу. Підставою для зміни тарифів повинно бути рішення комісії з розгляду актів про порушення Кодексу газорозподільних систем. Як повідомили у Вашій службі обліку, акт про відмову ніхто не складав. Як можна на Вас вплинути, щоб Ви не порушували закони і перерахували борг?

    • Доброго дня, Сергій. Для детального розгляду Вашого питання, власник повинен надіслати заяву на керівника виробничих служб Виробничих служб м. Полтави та Полтавського району за адресою вул. Олеся Гончара 2 каб.№10 ( в заяві обов’язково зазначити адресу та особистий рахунок) після чого буде проведено перевірку та надано повноцінну відповідь. Так, як без отримання вказаних данних неможливо повноцінно розглянути питання. Дякуємо за Ваше питання.

    • Доброго дня. Повідомляємо, що питаннями розрахунків та заборгованостей займається Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” http://poltavagazzbut.com.ua/ Тому, щоб дізнатися фактичний стан рахунку необхідно звертатися до них.

  14. Добрий день. Підкажіть будь-ласка, норми споживання природного газу на одну людину в період 2016-2018 років (м.Полтава). Лічильник відсутній, наявна газова плита, газова колонка та централізоване опалення. Також, прошу повідомити чи може вказана норма збільшуватися у зв’язку з відмовою від встановлення газового лічильника? До “Полтавагаз збут” прошу не відсилати, уже звертався, сказали что встановленням норм займаєтесь Ви (Полтавагаз). До Ваших телефонних операторів та операторів “Полтавагаз збут” також прошу не відсилати, телефонував півдня, ніхто нічого не може пояснити (взагалі не розумію функції Ваших операторів). Якби Ваші оператори хоть трішки могли щось пояснити, а не перенаправляли на інших осіб, Полтавагаззбут, а Полтавагаз на Полтавагаззбут були б меньші черги, в ваших абонентських службах. Також, прошу повідомити електронні адреси Полтавагаз, Полтавагаз збут для направлення офіційних заяв. Відповідь прошу надати коротку, чітку. З повагою, Сергій.

    • Доброго дня, Сергій. Розглянувши Ваше питання повідомляємо:
      1) згідно постанови КМУ №203 від 23.03.2016 р. норма споживання газу з 01.02.2016 р. для споживачів за наявності газової плити та газового водонагрівача – 14 куб. метрів на одну особу на місяць
      2) згідно постанови КМУ № 609 від 18.08.2017р. норма споживання газу з 19.08.2017 р. для споживачів за наявності газової плити та газового водонагрівача – 10,5 куб. метрів на одну особу на місяць
      3) згідно Кодексу газорозподільних систем затвердженого постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015р. при перешкоджанні представникові Оператору ГРМ у фіксації контрольних показань (глава 3 розділу ХІ) і у разі відмови від встановлення лічильника газу за кошти газорозподільного підприємства (пункт 3 глави 4 розділу ІХ). споживачеві встановлюються граничні об’єм споживання згідно Додатку 10
      Також повідомляємо, що згідно ЗУ “Про забезпечення комерційного обліку природного газу” У разі відмови населення від встановлення суб’єктами господарювання, що здійснюють розподіл природного газу на відповідній території, лічильників газу розподіл природного газу припиняється населенню, що проживає у квартирах та приватних будинках, в яких газ використовується для підігріву води та приготування їжі – з 1 січня 2016 року;

      Враховуючи вищевикладене рекомендуємо власникові терміново звернутися з письмовим зверненням до керівника Виробничих служб м. Полтави та Полтавського району в кабінет №10 за адресою вул. Олеся Гончара, 2 для встановлення лічильника газу, згідно ЗУ “Про забезпечення комерційного обліку природного газу”.

  15. я помилилась, коли відправляла фактичний показник за газ фактично на 100 кубів. чи моживо виправити?

  16. В 2013 році я був членом кооперативу по газифікації міста та провів трубу “стояк” в двір замовив проект та отримав його, але будинок не газифікував.В кінці 2017р звернувся в відділення по питанню газифікації будинку на основі того раніше отриманого ппроекту там кажуть що він не дійсний та потрібно виготоввиготовляти новий. Чи можу я знати на якій підставі?

    • Доброго дня, Сергій. Для надання повноцінної відповіді необхідно звернутися з письмовою заявою на керівника виробничих служб м.Полтава за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб. №10 (в заяві необхідно указати суть питання, назву кооперативу, адресу газифікації, дату замовлення проекту, та зворотні контактні данні) тільки за наявності повноцінно наданої інформації можливо надати вичерпну відповідь по Вашому питанню. Дякуємо за розуміння.

  17. Доброго дня. Я помилково відправив невірну цифру показника лічильника через смс. І хочу її виправити. Можливо це шляхом відправлення повторного смс повідомлення з правильними показниками?

    • Доброго дня, Костянтин. Необхідно звернутися до служби обліку для виконання перерахунку на фактичний показник лічильника.

  18. Хто повинен здійснювати поточний ремонт з’єднувального шнура до коректору “Тандем” передачі данних газового лічильника (зпаяти 2 проводка), якщо з ПАТ “Лубнигаз” заключений договір на ТО газопроводів.

    • Повідомляємо, що ПАТ “Лубнигаз” являється іншою організацією. Тому для вирішення Вашог опитання необхідно звертатися безпосередньо до них.

  19. Доброго дня. Що входить в цiну граничного рiвня плати за приeднання до газорозподiльних систем? Що означае “граничний рiвень”. Може бути i меншим? При яких умовах? Що таке стандартне i нестандартне пiдключення? Якщо в системi газ середнього тиску, це нестандартне пiдключення?

    • Доброго дня, Лілія Іванівна. Повідомляємо, що ціну граничного рівня плати за приєднання, що є стандартним, до газорозподільних систем встановлює НКРЕКП постанова №1590 від 28.12.2017р. Стандартним приєднанням вважаєть приєднання, якщо потужність його об’єкту газоспоживання не перевищує 16 куб. м газу на годину і відстань від точки забезпечення потужності до точки приєднання не перевищує 10 м у міській та 25 м у сільській місцевостях, інші випадки являються нестандартним приєднанням. Тиск газу(низький, середнійй,високий) не впливає на визначення типу приєднання.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>