Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,756 коментарів

  1. В Чорнухінському районі опломбували газову плиту яка знаходиться в літній кухні. Поясьнюючи зе тим що потрібно додатково оплачувати її даже якщо стоїть прилад обліку (газовий лічильник).Чи е це правомірно!

    • Доброго дня, Олександр. Для розгляду Вашого зверненя просимо надати більш детальну інформацію, а саме:
      1) населений пункт, адреса, та особистий рахунок
      2) про яку саме додаткову оплату йде мова
      Тільки після надання вказанох інформації можливий розгляд Вашого питання, та надання відповіді.

  2. Добрий вечір. Хочемо встановити за власні кошти лічильник в квартиру, чи буде якась компенсація коштів? Адже відомо що в тарифи вже закладена сума коштів на лічильники які мають встановлювати по квартирах безкоштовно?

    • Доброго дня, Вікторія. Повідомляємо, що Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу – фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України, на данний момент КМУ не затверджено методики та порядку компенсації данних коштів. Дякуємо за запитання.

  3. Добрый день! По адресу пер. Латышева, 8, 2 подъезд, сложилась такая ситуация: 21 мая была обрезана газопроводная труба на входе (в подъезде), о чем работники службы не удосужились уведомить жильцов. И только после звонка на 104 ситуация прояснилась, подключение возможно только после 100% присутствия жильцов. 25 мая, когда стало возможным присутствие всех жильцов, вызвали работников службы для подключения газа. Но все не так просто….Т.к. я лично не имела возможности присутствовать при подключении газа, попросила в этот момент побыть у меня дома знакомого. Мне позвонил работник службы с информацией, что если я не соглашусь оплатить счет на 93,96 грн., газ они не подключат. Естественно, мне не осталось ничего кроме как согласиться. Сам счет состоит из двух работ “ТО внутрішньобудинкового газопроводу та ТО газової плити (поверхні)”. Как оказалось ТО газової плити (поверхні) это просто вкл. и выкл. конфорки. Вопрос в следующем:
    1. Почему жильцы не были уведомлены о случившемся (отключении газа)?
    2. Что за вымогательство со стороны работников службы(если оплачиваете – подключим газ, неоплачиваете – не подключим)?
    3. Что в себя включает ТО газовой плиты? Т. к. работник службы только включил и выключил конфорку, дабы убедиться идет ли газ. Это ТО плиты?!!
    Простите, но я не вызывала службу для ТО в своей квартире.
    4. Если сложилась аварийная ситуация, еще раз уточню не в квартире, должны ли жильцы оплачивать услуги подключения газа и на каком основании?

    • Доброго дня, Оксана. Повідомляємо: Згідно вимог «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року №285, та Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року №2494, зареєстрованого в Мін`юсті України 06.11.2015 року за №1379/27824, умови для технічного обслуговування газових приладів забезпечуються власником (балансоутримувачем), а ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ в квартирах/будинках побутових споживачів природного газу МАЄ ПРОВОДИТИСЯ ВИКЛЮЧНО ТИМ ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ МАЄ ВІДПОВІДНІ ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ, і не рідше, ніж передбачено законодавством:

      - раз на рік для опалювальних приладів та газових водонагрівачів,

      - раз на три роки — для газової плити (поверхні).

      Технічне обслуговування передбачає систему робіт по діагностуванню газопроводів та газового обладнання, що дає змогу утримувати їх у справному стані: контроль за технічним станом, перевірка на загазованість, виявлення місць витоку газу, очищення, змащення, регулювання та інші операції з утримання працездатності і справності системи газопостачання. Роботи виконуються на платній основі.
      Перейшовши за посиланням Ви можете ознайомитися з договором на технічне обслуговування http://poltavagaz.com.ua/wp-content/uploads/2017/05/Dogovir-tehnichne-obslugovuvannya-oferta-27.02.pdf В якому вказано повний перелік послуг.
      Також повідомляємо, що після усунення аварійної ситуації підключення можливе за умов дотримання Правил безпеки систем газопостачання, та вимог визначених Кодексом ГРМ. Дякуємо за запитання.

      • Я не отримала вiдповiдi на своi питания. Яким чином проводиться ТО газовоi поверхнi?

        • Доброго дня, Оксана. В попередній відповіді Вам було надано посилання на договір
          на технічне обслуговування внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної
          системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири в якому зазначено настпнуе:
          ТО газової плити (поверхні) (1 раз на три роки)
          Провести зовнішній огляд газопроводу та крану перед газовим приладом з м
          етою
          виявлення дефектів та відповідність встановлення газової плити. Зовнішнім оглядом
          перевірити: надійність кріплення столу плити до її корпусу або до стільниці; цілість і
          наявність ручок кранів плити; стан конфорок (на предмет відсутності тріщин, цілісн
          ості
          ребер, сплавленості, деформації і т.д.); дверцят духової шафи і її працю, відсутність
          прогару в стінах духової шафи (при наявності). Перевірити щільність перекриття газу
          краном, плавність його ходу на всьому діапазоні, надійність його фіксації у стані
          «зачинено». Перевірити візуально і відрегулювати процес спалювання газу (полум’я
          пальників). Перевірити герметичність (мильною емульсією (при робочому або
          надлишковому тиску) або приладовим методом) усіх місць різьбових з’єднань після
          вимикаючого пристрою. Ліквідувати знайдені місця негерметичності з послідуючою
          повторною перевіркою їх на щільність. Саме цей перелік робіт повинно бути виконано в разі заключення і оплати данних послуг. В разі невионання робіт в повному обсязі просимо звернутися в службу експлуатації внутрішньобудинкових газових мереж ПАТ “Полтавагаз” за адресою м.Полтава, вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.№35, або за телефоном 50-11-03 для усунення данного непорозуміння. Дякуємо за запитання.

          • Дякую за відповідь, обов’язково звернуся.

  4. Прошу пояснити, чому в Кобеляцькому РГП (Нові Санжари) займаються приписками. 1 травня 2018 по рахунку 400525 були передані показники через кабінет споживача 35939. Але кінцевий показник стоїть 36060, що на 121 куб. метр більше. Це новий метод корегування своїх боргів за рахунок споживачів?

    • Доброго дня, Сергій. Повідомляємо, що споживач повинний передавати показники лічильника з 1-го по 5-те число кожного місяця. В разі, коли споживач не передав показники вчасно йому нараховуютсья планові середньомісячні показники. Дякуємо за розуміння.

  5. Вітаю, хочу перейти на індивідуальне опалення. У мене двокімнатна квартира 42 кв.м
    Буду купувати двоконтурний.
    Мене цікавлять вимоги щодо марки котлів.
    Які котли дозволені у використанні?
    Де можна взяти перелік цих котлів?
    Чи можна купувати любий?
    Заздалегіть дякую.

    • Доброго дня, Галина. Встановлювати можливо будь-який котел, який ліцензовано до використання на території України, і який відповідаює вимогам проектної документації яка буде розроблена індивідуально до Вашого випадку.

  6. Доброго дня! Зверталась в відділення м.Карлівка (Полтавської обл) по особовому рахунку 250241, (який належить моїй мамі-пенсіонерці та отримувачу пільги як вчитель сільської місцевості ) з запитаннями- чому відсутня пільга за квітень 2018 року (хоча пільговий відділ всі списки надав і моя мама є в списках). Відповідь- потрібно ПРИЇХАТИ (у віці 78 років!!! з села в місто) та написати заяву на перерахунок !!! Я проживаю в іншому місті і в робочі дні теж не маю такої можливості. Як можна вирішити це питання? Можливо -надіслати листа поштою і чому без листа НЕ НАРАХОВУЮТЬ ПІЛЬГУ???
    P.S За опалювальний сезон було використано газу в межах виключно пільги (навіть на 5 кубів меньше, про що свідчать дані контролера, який перевіряв 01 травня 2018 року. Пільга -168 куб.м на місяць та 84 повинна бути в квітні. Помилково було нараховано на завищені показники в березні, але в квітні все виправлено-з цим згідна. ПРОТЕ НАРАХУВАННЯ ПІЛЬГИ ЗА КВІТЕНЬ ВІДСУТНЄ.
    Дякую за допомогу!

    • Доброго дня, Ірина. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом природного газу, нарахування виконує постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому з питаннями про перерахунок потрібно звертатися до свого постачальника. Дякуємо за розуміння.

  7. Доброго дня! Допоможіть, будь-ласка! Купується квартира, на 1-му поверсі 5-ти поверхового будинку з прибудованим балконом зі сторони фасаду, по якому йде газова труба! Але частина труби забудована саме цим балконом. Балкон будувався давно і не законно. Через деякий час його узаконили, але, на скільки я знаю, що повинен бути постійний доступ до труби і все повинно відповідати технічним нормам. Чи можливо її залишити так як є, а якщо ні, то чи можна, наприклад, опустити кришу балкона, щоб відкрити трубу, і який відступ повинен бути до криші? Чи все ж таки доведеться робити перенос газової труби по фасаду балкона, і як це зробити? Дякую!

    • Доброго дня, Владислав. Повідомляємо, що до фасадного газопроводу має бути вільний доступ для обслуговування. Тому необхідно, або переносити газопровід, або змінювати конструкцію прибудови так, щоб до газопроводу був вільний доступ. Дякуємо за розуміння.

  8. Доброго дня. Неможливо зареєструватися, щоб створити власний кабінет. Кожного разу одне й теж. Спливає вікно в якому говориться, що після введення даних, вони будуть перевірені і на телефон прийде смс. Чому на вашому сайті все так складно?? Роблю, як написано, а відповіді підтвердження так і не дочекався. ((((

    • Доброго дня, Володимир. Просимо надати наступні данні на електронну адресу Кол-центру, після чого з Вами зв’яжеться оператор для подальшої реєстрації в особистому кабінеті споживача:
      1) населений пункт та адреса проживання
      2) особистий рахунок
      3) дата та сума останього платежу
      4) бажаний номер мобільного телефону

  9. Доброго дня! Мені потрібно викликати контролера для фіксації показників.
    В абонентському відділі мені дали номер тел 500136, за яким я можу звернутися, але проблема в тому, що більше 10 днів за цим номером трубку ніхто не бере.
    Яким чином можна викликати контролера? Мій тел. 050-726-07-32

    • Доброго дня, Євгеній. Повідомляємо, що Виклик контролера відбувається за телефонами 50-01-36, або 50-01-37. Також Ви можете звернутися особисто за адресою м.Полтава вул. Шевченко 80.

  10. Доброго дня! Підскажіть будь-ласка,коли плануєтся пуск газу в новобудову с.Розсошенці вул.Параджанова,1?Дякую за відповідь.

    • Доброго дня, Ігор. Пуск газу відбувається після здачі забудовник проектної документації в архів ПАТ “Полтавагаз” та заключення договір на розподіл між споживачами та ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за запитання.

  11. Які терміни передбачені законом по оформленню документації при газифікації об”єктів ( III група складності), після підписання акту виконаних робіт??

    • Доброго дня, Валентина. Акт виконаних робіт видається в кінці після виконання всіх робіт, та здачі документації в архів. Тому просимо уточнити Ваше питання, та надати більш детальну інформацію про об’єкт для детального розгляду.

  12. Добрий день. 01.05.18 відправив показник лічильника на адресу Лохвицького РПГ (Чорнухи) особовий рахунок 53487 із помилковими даними. Реальні дані лічильника 24080. Як виправити помилку?

    • Доброго дня, Станіслав. Вам необхідно передати фактичний показник лічильника до свого газового господарства смт. Чорнухи вул. Стовпова, буд. № 73 телефон 3-21-78 Дякуємо за розуміння.

  13. сервис передачи данных и в рабочем кабинете и на сайте принимает показания только в целых кубометрах. При фактическом потреблении газа на одного человека, имеющего право на льготы по оплате газа, в пределах соц. нормы для начисления льгот и субсидий в 3,66 м. куб. возможно передать либо заниженное до 3 кубов, либо завышенное до 4 кубов. значение. В результате, предусмотренное законодательством Украины право на льготную оплату газа в размере 50 % при потреблении до 3,66 м. куб. на человека не может быть полностью реализовано. Прошу исправить данную проблему и предоставить возможность передавать данные и как результат – оплачивать потребление газа с точностью до одной сотой доли кубометра, как это и предусмотрено действующим законодательством Украины.

    • извините, опечатался – соц. норма 3,3 м. куб. Но сути проблемы с вводом десятичных данных на сайте и в личном кабинете это не меняет.

    • Доброго дня, Андрій. В Кодексі газорозподільних систем затвердженого постановою №2494 від 30.09.2015 визначено наступне:

      об’єм природного газу – кількість газу (м куб.), виміряна вузлом обліку природного газу або визначена в результаті інших регламентних процедур, передбачених цим Кодексом;

      Відповідно дані про спожитий газ приймаються у одиницях виміру (м.куб). Дякуємо за запитання.

  14. Добрый день! Подскажите пожалуйста, сколько сейчас стоит проект, что бы перенести газовую печь в другую комнату и соответственно нужно будет переносить газовую трубу. И сроки готовности проекта. Спасибо.

    • Доброго дня, Олена. Повідомляємо, що вартісь проекту розраховується індивідуально до кожного випадку згідно з калькуляціями ПАТ “Полтавагаз” після виїзду спеціаліста на об’єкт.

  15. Прошу роз’яснити як рахувати пільгу 50% відсотків по лічильнику у квітні , якщо обсяг газу по пільгі складає 133,8 м.куб. у зимовий період, 10,5 м.куб у літній період. Повідомити якого числа у квітні закінчився опалювальний сезон, та як з цієї дати рахувати пільгу по зимовому та літньому періоду з привязкою до конкретного випадку. (розрахувати у цифрах).

    • Доброго дня, Сергій. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут”. Тому для вирішення Вашого питання необхідно звертатися до постачальника. Дякуємо за розуміння.

  16. Доброго дня! Не можу зареєструватися, щоб створити свій кабінет. Кожного разу вискакує картинка, що після введення даних, вони будуть первірені і прийде СМС на телефон.Чому не зробити реєстрацію простішою. Два роки Диканька не може перевірити, що у Шишаках є номер абонента 3478

    • Доброго дня, Іван. Для допомоги Вам з реєстрацією в особистому кабінеті споживача, просимо надати наступну інформацію на електронну адресу Кол-центру callcenter@poltavagaz.com.ua
      1) наслений пункт та адреса проживння
      2) особистий рахунок
      3) дата та сума останього платежу
      4) номер мобільного телефону
      Після надання вказаних данних з Вами зв’яжеться оператор Кол-центру для вирішення питання.

  17. В особистому кабінеті не завжди можна зрозуміти заборгованість чи переплату.Так на сьогодні 19.04.18р в кабінеті на показник 23940 значиться до сплати 223.2грн.Звертаюсь до оператора і виявляється , що це є переплата.Крім того не чітко можна зрозуміти , який платіж врахований , який не врахований.В рахунках , крім показників і нарахування має бути видно платіж і сальдо.

    • Доброго дня, Василь. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут”. Тому інформацію по нарахуванням та оплатам Ви бачите перейшовши за посиланням до відповідної організації. Також наголошуємо, що споживач повинен передавати показникик лічильника щомісяця з 1-го по 5-те число щомісяця, для уникнення планових нарахувань. Дякуємо за розуміння.

      • Ваша відповідь зрозуміла , але мене вона незадовільняє.Бажано внести зміни до самого рахунку , де була б можливість бачити чітко проплату і за який період , а також заборгованість чи переплату по рахунку за певний період чи на показник лічильника.Саме про це йшла мова в моєму повідомленні.

        • Виходячи з попередньої відповіді, рекомендуємо з Вашими пропозиціями звернутися до постачальника ТОВ “Полтавагаз збут” так, як вся перелічена інформація доступна лише постачальнику(відповідно рішення про її розміщення в кабінеті споживача приймається постачальником).

          • Наскільки я розумію ,Полтавагаз збут входить до Полтавагаз.Електронної почти Полтавагаз збут я незнайшов. По телефону дозвонююсь до оператора , який нічого зрозумілого відповісти не може .В рахунку за спожитий газ в особистому кабінеті зовсім відсутня графа проплати за спожитий газ .Привідсутності даних про проплату , неможливо вивести сальдо.Оператор газ збут додати графу проплати не в змозі , поскільки це потребує змін в компютерній прогамі. Тому прохаю Вас вирішити дане питання з керівництвом Полтавагаз збут.Завчасно вдячний.

          • Доброго дня, Василь. ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом природного газу, а ТОВ “Полтавагаз збут” являється постачальником природного газу. Так, як ПАТ “Полтавагаз” немає відношення до розрахунків просимо звертатися безпосередньо до ТОВ “Полтавагаз збут” http://poltavagazzbut.com.ua Дякуємо за розуміння.

  18. Виникла потреба подивитися нарахування за період з жовтня 2016 року по теперішній час. В особистому кабінеті користувача дані про нарахування є лише за останній рік (з лютого 2017 по березень 2018). Як подивитися період з жовтня 2016 по січень 2017?

    • Доброго дня, Наталія. Власнику необхідно звернутися до служби обліку за адресою м.Полтава вул.Шевченко 80в для отримання виписки по платежам за вказаний період.

    • Доброго дня, Борис. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” не приймає рішення про початок та закінчення опалювального сезону. Рішення про початок та закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації, нормами санітарного законодавства та іншими нормативними документами.

  19. Добрий день! Дуже зручно користуватися кабінетом споживача і платити за газ через інтернет. Але чому з такою затримкою виставляється рахунок на оплату ? Останній приклад: я передала показники 28 березня, але і 6 квітня в кабінеті споживача не було рахунку на оплату. Хоча бажано оплати за комуналку здійснити до 10 числа. Далі – вихідні і лише 11 квітня я змогла зайти в свій кабінет, щоб здійснити оплату, яка через Приват24 дійде до Полтавагаз протягом 3 банківських днів. А потім мені шлют повідомлення, що в мене заборгованість за останній місяць аж 12 чи 17 грн.
    Так може потрібно почати з оперативності працівників розрахункового відділу Полтавагаззбут? А не створювати штучно ситуацію для заборгованості, щоб забрати у споживача субсидію. До речі, лише Полтавагаз займається таким за мізерні борги.
    І бажано ввести таку послугу як розсилка на електронну пошту рахунків і наявних боргів, як це практикує Полтаватеплоенерго. І повернутися обличчям до своїх споживачів, тому що бувають різні ситуації: людина захворіла, або виїхала у відрядження чи у відпустку, інше – може є сенс з*ясувати і промоніторити оплати за останній період? А потім вже приймати міри – не всі ж злісні неплательщики. А то виходить, що порахувати вчасно оплати в Полтавагаззбут нікому, а листи про мізерну заборгованість писати є кому.

    • Доброго дня, Тетяна. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: показники лічильника необхідно передавати з 1-го по 5-те число щомісяця, в разі якщо споживач не передає показник лічильника в указані терміні йому нараховуються планові об’єми споживання. Стосовно нарахувань та оплати за газ, доводимо до Вашого відома, що цим займається Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” відповідно для вирішення питань стосовно заборгованості необхідно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>