Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,736 коментарів

  1. Доброго дня.
    Чи можу я звернутись до місцевої газової служби для того, щоб мені замінили раніше встановлений газовий лічильник на новий, куплений за власні кошти? Які необхідно подати документи для цього? В який термін буде розглянута заява та будуть проведені відповідні роботи по заміні лічильника на аналогічний? Чи можна придбати лічильник в газовій службі?

    • Шановний абоненте! Вам необхідно звернутися до служби обліку і розрахунків за газ для зміни контактного номеру мобільного телефону за адресою м. Полтава, вул. Шевченка, 80, або за тел.50-09-27, 50-01-37

  2. Як встановити лічильник в квартирі по вул. Героїв Сталінграду, 7 в м. Полтаві за рахунок Полтавагазу або на крайній випадок за власний рахунок з подальшою. компенсацією витрат.
    Просто дивує дискримінаційній підхід у цьму питанні – половині будинку встановили лічильники безкоштовно, а у іншої вимагають сплатити повну вартість. За яким принципом відбувається така діференціація.
    Декілька раз в 2017 році звертався з цим питанням встановлення лічильника до ПАТ “Полтавага” – у відповідь лише відписки.

    • Доброго дня, Дмитро Сергійович. Рішення про встановлення лічильників приймається згідно інвестиційної програми затвердженої для ПАТ “Полтавагаз”. Для того щоб встановити лічильник за власний рахунок необхідно звернутися з письмовим зверненням до керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Юрія Васильовича за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2, після чого буде виконано проектні та монтажні роботи, рохрахунок вартості робіт проводиться індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за запитання.

  3. Сьогодні на телефон приходить повідомлення від 0800502103 0 12:25 із сервісного центру “Сплатіть заборгованість” Хоча сплачено 11.07.2018р.Ще й переплата є… Ще одне підтвердження халтурної некомпетентної роботи полтавагазу. За таке вже прийдеться відповідати! Право споживача на надання якісних послуг та введення споживача в оману , вимагання грошей…Відповіді в письмовій формі немає з попереднього звернення… Що це ще таке? Вам ще платити за непідключений газ? Це вже зовсім ні в які рамки не влазить!

    • Доброго дня, Тетяна. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” не займається нарахуваннями, цим займається Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” відповідно з питанням стосовно повідомлення на телефон потрібно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  4. Поясніть на якій підставі з мене вимагають 800 грн у виробничій службі за халтурну установку лічильника з рамкою для опалення й підігріву води . Лічильник приліпили у витяжку , рамка не закріплена так якслід шви теж бажають кращого. Я отримала бюджетну квартиру. Лічильник і рамка вже були зроблені. Я в усній формі зверталася щоб переробили свою халтурну роботу. Звернулася у виробничу службу. Там бухгалтер водила мене за носа, то план треба переробляти,то все зроблено згідно документації і оголосила суму 800 грн. Зроблено так щоб були незручності і людина змушена була платити гроші за переробку халтури. Адже лічильник установлюється безкоштовно. Роботи по установці вже оплачені робочим.Чому я повинна ще платити? 19 червня написала заяву начальнику.Ніякої реакції до цього часу. Що діється? Йдемо у Європу….

    • Доброго дня, Тетяна. Для того щоб розібратися у Вашій ситуації необхідно вказати дані стосовно якої квартири йде мова. В разі якщо, Ви направили відповідне звернення керівнику виробничих служб міста Полтава, просимо зачекати на відповідь згідно ЗУ Про звернення громадян. Дякуємо за розуміння.

  5. Куди можна подати скаргу на дії працівників Котелевської дільниці Чутівського УЕГГ. Подавали заяву безпосередньо в дану установу – не реагують. Хто вищестояще керівництво?

    • Доброго дня, Анастасія. Повідомляємо, що Котелевська дільниця підпорядковується Чутівському РГП. Керівник Чутівського РГП Телятник Сергій Вікторович, йому можете направити звернення з указанням Вашої ситуації за адресою вул. Короленка, буд. № 14

  6. Скажіть будь ласка на протязі якого терміну надається відповідь особі яка продала заяву або звернення? Давали заяву до Котелевської дільниці Чутівського УЕГГ

    • Доброго дня, Анастасія. Відповіді на звернення споживачів виходячи з типу звернення надаються згідно ЗУ Про звернення громадян. Дякуємо за розуміння.

  7. Добрий вечір, ми купили дім, в якому газ проведений, на нашій половині участку, участок поділений на 2. Тепер хазяін першої половини участку (він нам продав будинок) ,по якому їде труба до нашого будинку нас шантажує , що відріже нам газопостачання, бо йому відмовили врізатися у цю трубу. Ми не знаємо що робити.Підкажіть це правомірно. Проек нам не отдає на наш дім( він його робив до продажу дома), бо хотів сам робить опалення у домі ,що будує сам.

    • Для того, щоб розібратися у описаній Вами ситуації необхідно вказати адресу будинку та направити письмове зверненян до газового господрарства, адреси газових господарств вказані на сайті підприємства у рубриці контакти. Після чого буде піднята архівна документація та надане роз’яснення згідно чинного законодавства.

  8. Здравствуйте, как можно узнать у меня по счету переплата или задолженность непонятно н/р 809535?

    • Доброго дня. Для вирішення Вашого питання необхідно звертатися до Вашого постачальника ТОВ “Полтавагаз збут”. ДЯкуємо за розуміння.

  9. Скажіть, будь ласка, які зараз тарифи на газопостачання? Чи не змінилися вони?

    • Доброго дня, Катерина. Тарифи на газопостачання Ви можете знайти на сайті свого постачальника ТОВ “Полтавагаза збут”, наше підприємство займається розподілом природного газу. Дякуємо за розуміння.

  10. здравствуйте скажите почему в своем кабинете светится вот это–Зареєстровані прилади відповідно до виконавчо-технічної документації

    Група

    Назва приладу

    Газова колонка
    ВПГ
    Плита газова
    ПГ-4 у меня есть акт на отключение колонки 21.03.2012 года ….это типа её еще не убрали и я плачу еще за колонку….? в газовую ходили разберались..

    • Доброго дня, Олена. Для допомоги у вирішення Вашого питання просимо надати номер особистого рахунку, та населений пункт проживання. Дякуємо за розуміння.

  11. Доброго дня! Мій особовий рахунок 400525 (Нові Санжари).Прошу пояснити, чому збільшуються розбіжності між показниками переданими мною через особовий кабінет і кінцевими показниками ПАТ Полтавагаз. За квітень мої показники збільшили на 120 куб.м. За травень на 45 куб. м. Зараз за травень кінцевий показник виставлено 36114 в той же час навіть зараз на лічильнику 28-го червня 35956. Це при тому, що кожного місяця мене відвідує контролер. Показники передаються вчасно, через кабінет відповідно до кодексу газрозподільчих систем до 5-го числа. Буду щиро вдячний за відповідь.

    • Доброго дня, Сергій. Просимо звернутися до газового господарства в Нові Санжари для надання роз’яснень чому передані Вами показники лічильника не були взяті до уваги під час нарахувань.

  12. Вопрос такой надо срочно перенести счётчик с дома на улицу что для этого надо?

    • Доброго дня, Олексій. Вам необхідно звернутися з письмовою заяво до газового господарства, в разі проживання в м.Полтава за адресою вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.№10. Після чого буде розроблено проектно технічну документацію, та виконано монтажні роботи. Вартість всіх робіт прораховується згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз” індивідуально до кожного випадку. Дякуємо за розуміння.

  13. Произвёл регистрацию в кабинете пользователя на сайте ПАТ Полтавгаз. На телефон пришла sms с паролем. По указанному расчётному счёту и паролю, вход в систему выполнить невозможно, при указанном РГП полтавского района не находит клиента. Куда обратиться?

    • Доброго дня. Просимо пофторно пройти реєстрацію, після чого Вам надійде новий пароль для входу в особистий кабінет споживача.

  14. Здравствуйте 12090. На 20.06.2018 год. показания счетчика 12757, но не как Вы нам выставили 14641 куб. Пришло письмо 19.06.2018 в нем указан долг 13007.11 гр и уже назначенная дата отрезать от газа на 24.06.2018 1) Первый вопрос – на каком основание выставлен долг и откуда взяты такие суммы и показания? 2) Второй вопрос – почему на основание выдуманных показаний и сумм, так быстро хотят отрезать и даже не проверив показания счетчика? (Хотя в первую очередь должны проверить показания счетчика!) 3) Третий вопрос – как мирно решить этот вопрос?

    • Доброго дня, Наталія. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” відповідно з данним питанням необхідно звертатися до них.

  15. Доброго дня! Рахунок 90101, с. Зубівка Миргородського району. На 1.06.2018 р. показник 75760, а не 75910. Прийшло смс про борг, а в мене переплата. 05.06.2018 мої показники були відображені у квитанції.

    • Доброго дня, Тетяна. Просимо передавати ці данні до свого газового господарства в м.Миргород. Дякуємо за розуміння.

  16. Підкажіть нашій сім’ї видали квартиру Тепре потрібно укладати договір які документи для цього треба

    • Доброго дня, Валерій. Просимо уточнити який саме договір Ви маєте на увазі.

  17. Добрий день! Хочу встановити газовий водонагрівач в приватний будинок. Що мені для цього потрібно та яка орієнтовна вартість проектних та монтажних робіт?

    • Доброго дня, Сергій. Для цього необхідно звернутися з письмовим зверненням до керівника виробничих служб за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2 каб.№10, після чого буде виготовлена проектна документація та проведені монтажні роботи, розрахунок вартості робіт відбувається індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за розуміння.

  18. Добрый день,подскажите всвязи с ремонтом будем переносить газовый счётчик ,перед этим куда нужно обратиться??

    • Доброго дня, Світлана. Вам необхідно звернутися з письмовим зверненням до керівника Виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Самсонова Юрія Васильовича(якщо Ви відноситесь до м.Полтава, або до районного відділення(адреси районних відділень Ви можете знайти в відповідній рубриці на сайті підприємства.). Після чого буде розроблено нову проектну документацію та виконано відповідні роботи.

  19. На моє запитання від 03.02.2018 р. про компенсацію витрат за самостійно встановлений лічильник в багатоквартирному домі, згідно Закону України 2260-19, була надана відповідь, що після затвердження інвестиційної програми для ПАТ “Полтавагаз” на 2018 рік та отримання чіткої методики виконання данного закону.
    Чи була прийнята інвестиційна програма на 2018 рік та коли нарешті і яким чином будуть призначені компенсації?

    • Доброго дня, Володимир. Повідомляємо, що Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу – фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України, на данний момент КМУ не затверджено методики та порядку компенсації данних коштів. Дякуємо за запитання.

  20. хочу змiнити котел на новий.змiниться марка котла, розташування залишиться тим самим. до кого мушу звернутися в першу чергу?

    • Доброго дня, Марина. Вам необхідно звернутися з письмовим зверненням до керівника Виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Самсонова Юрія Васильовича(якщо Ви відноситесь до м.Полтава, або до районного відділення(адреси районних відділень Ви можете знайти в відповідній рубриці на сайті підприємства.). Після чого будуть виконані проектні та монтажні роботи. Дякуємо за запитання.

Написати відповідь до Володимир Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>