Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,756 коментарів

  1. Доброго дня! Підкажіть будь-ласка чи дозволяється при реконструкції в індивідуальному будинку встановлювати нові пічки і кухоні вогнища! Якщо ні, то якими нормативними документами це заборонено?

    • Доброго дня, шановний абоненте!
      При відсутності в проекті даних щодо відстані між трубою та стіною, ця відстань має бути не менше радіуса труби.
      При монтажі вимикаючих пристроїв (кранів) необхідно передбачати після них (рахуючи по ходу газу) установку згонів.
      Крани на горизонтальних та вертикальних газопроводах повинні бути установлені так, щоб вісь пробки крану була паралельна стіні; установка упорної гайки убік стіни не допускається.
      Крім того, газопровід до плити допускається прокладати на рівні приєднувального штуцера. При цьому вимикаючий кран установлюється на відстані не менше 200мм збоку від плити. При верхньому розведенні вимикаючий кран повинен бути встановлений на опуску до плити на висоті 1,5-1,6м від підлоги.
      Прокладку газопроводів всередині будинків та споруд слід передбачати відкритим. Допускається передбачати сховану прокладку газопроводів (крім газопроводів ЗВГ) всередині будинків усіх призначень в борознах стін, які закриваються щитами, які легко знімаються та мають отвори для вентиляції.
      Дякуємо за запитання!

  2. Уважаемые спасибо за ответ. Подскажите так было всегда, что за одним адресом можно получить один лицевой или нет. Вопрос еще а как же тогда разделяют лицевые в “коммуналках” на основании ст.104 Житлового Кодексу України?

    • Шановний абоненте, згідно Кодексу газорозподільних мереж (Постанова НКРЕКП №2494 від 30.09.2015 зі змінами, Постанова НКРЕКП № 691 від 12.07.2018): Якщо об’єкт побутового споживача перебуває у власності (користуванні) кількох осіб, укладається один договір з одним із співвласників (користувачів) за умови письмової згоди всіх інших співвласників (користувачів), про що робиться відмітка в заяві-приєднанні.

  3. Добридень! Хочу отримати роз’яснення з питання встановлення безкоштовного квартирного лічильника. Зверталася в 2014 році – сказали, що в будинках без газових колонок, в тому числі, у нашому будинку (Полтава, Алмазна, 16) безкоштовне встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для фiзичних осiб передбачено з 2018 року.
    Питання: чи будут встановлювати і коли? Або тепер це тільки за свій рахунок?

    • Шановна пані Людмила! Згідно внесених змін у 2018 році до Закону України “Про забезпечення комерційного обліку природного газу” щодо порядку встановлення лічильників споживачам природного газу, постачання природного газу здійснюється за умови його комерційного обліку для населення, що проживає у квартирах та приватних будинках, у яких природний газ використовується тільки для приготування їжі – з 1 січня 2021 року. Тобто, термін встановлення індивідуальних лічильників для цієї категорії споживачів продовжили до 2021 року. При цьому законодавцем передбачено, що побутові споживачі природного газу – фізичні особи (населення) можуть самостійно забезпечити встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу (індивідуальних лічильників) з подальшою компенсацією таких витрат за рахунок коштів, які ними сплачуються за тарифом на розподіл природного газу. Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу – фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України.

  4. Добрий день. Підкажіть будь ласка, чи можна в приватному будинку на два власники, отримати два ліцьових рахунка та відповідно два лічильника.

    • Шановний абоненте! Згідно Кодексу ГРС за однією поштовою адресою укладається один договір розподілу природного газу. Тому для вирішення Вашого питання Вам необхідно надати правовстановлюючі документи за двома адресами.

    • Шановний абоненте! Обрахування вартості монтажних робіт проводиться у кожному випадку індивідуально. Дякуємо за запитання!

  5. Доброго дня. Прошу надати наступну інформацію:
    1.Чи можна встановлювати промислові газові котли в приміщеннях житлових квартир у житлових багатоквартирних будинках? Якими законодавчими актами встановлено такі дозволи\заборону (по можливості прошу надати і-нет посилання на них)?
    2. Які газові котли відносяться до промислових, а які до побутових (для використання в домашніх умовах)?
    3. Яким чином і за яких умов можливо встановити в житловій квартирі багатоквартирного житлового будинку двохфункційний газовий котел?
    4. Двухфункційний газовий котел відноситься до промислових чи побутових (тобто придатних для використання і встановлення у житлових квартирах багатоквартирного будинку) газових котлів?

    З повагою.

    • Шавновна пані Анастасія.

      Промислові газові котли в приміщеннях житлових квартир встановлювати не можна.
      Згідно п.6.38 ДБН В.2.5-20-2001, установку газового опалювального обладнання сумарною тепловою потужністю до 30кВт дозволяється в приміщенні кухні .

      П.6.39 ДБН В.2.5-20-2001 передбачено установку газового опалювального обладнання тепловою потужністю понад 30 кВт до 200 кВт у відособлених нежилих, вбудованих або прибудованих до житлових будинків приміщеннях.

      Газові котли бувають двоконтурні і одноконтурні. Перші опалюють приміщення і нагрівають воду, другі — виключно опалювальні. До промислових котлів відносяться ті , які мають продуктивність вище 200 КВт. Встановлення промислових котлів регулюється ДБН В.2.5.-77:2014.

      Для встановлення газового опалення в багатоквартирних будинках Вам потрібно отримати дозвіл на відключення квартири від центральної системи опалення, який видають виконкоми місцевих рад. Після цього в управління газового господарства замовити технічні умови та проект реконструкції газопостачання квартири і встановлення в ній системи індивідуального газового опалення. Монтажні роботи може виконати організація, яка має Дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, виданий центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.

  6. Добрый день. Сообщите, куда можно обратиться в письменной форме, согласно действующего законодательства, с целью разъяснения пунктов – ПУБЛIЧНА ПРОПОЗИЦIЯ УКЛАСТИ ДОГОВIР на технiчне обслуговування… ?
    Спасибо.

  7. Доброго дня. Надайте будь ласка таку інформацію:
    1) Чи дійсно в адміністративних будівлях державних установ комерційні вузли обліку потрібно облаштовувати засобами дистанційної передачі даних ?
    2) За відсутності такого переобладнання чи буде здійснено пуск газу?
    3) Які документи необхідні для виготовлення технічних умов для облаштування вищезазначених засобів та вартість таких технічних умов?
    Заздалегідь вдячний.

    • Шановний абоненте, згідно гл.Х розд.3 п.2 Кодексу газорозподільних систем ( Постанова НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 ):
      «Власники комерційних вузлів обліку (крім побутових споживачів зі споживанням до 0,01 млн м куб.) зобов’язані в установленому законодавством порядку забезпечити організацію та облаштування на власних комерційних вузлах обліку засобів дистанційної передачі даних.
      При порушенні визначених законодавством строків на облаштування комерційних вузлів обліку засобами дистанційної передачі даних або недопуску Оператора ГРМ на облаштування зазначеної системи за його рахунок Оператор ГРМ має право застосувати до власника комерційного обліку заходи з обмеження (припинення) передачі та/або розподілу природного газу на його об’єкт».
      Пуск газу може бути здійснено тільки при наявності гарантійного листа по облаштуванню ВОГ засобами дистанційної передачі даних до 01.05.2019 р. (Постанова НКРЕКП №691 від 12.07.2018)
      Для виготовлення технічних умов Ви повинні надати:
      1.Опитувальний лист
      2. Копії паспортів газового обладнання (котли, конвектора і т.д.)
      3. Копію Акта розмежування балансової належності
      4. Копію ескізу проекту

  8. Чи обов’язково укладати договір на розмежування балансової належності та експлутаційної відповідальності сторін між Оператором ГРМ та споживачем?

    • Добрий день. Шановний абоненте, згідно гл. ІІI розд.5 п.1 Кодексу газорозподільних мереж ( Постанова НКРЕКП № 2494 від 30 09.2015) Межа балансової належності та експлуатаційної відповідальності між Оператором ГРМ та споживачем (суміжним суб’єктом ринку природного газу) визначається в акті розмежування балансової належності та експлуатаційної відповідальності сторін, що є невід’ємною частиною договору розподілу природного газу (або у передбачених цим Кодексом випадках технічній угоді про умови приймання-передачі газу ГРМ).

  9. Претензія : В 2017 році купила будинок в який був відключений газ в звязку зі смертью власниці. Новий лічильник був встановлений 13.06.2018 , акт про повірку прійшов уже за тиждень після встановлення . І от мені 10.08.2018 приходить акт про порушення 07/18/6 , де мені треба їхати на засідання 14 серпня бо Диканьский філіал не зміг за два місяця повідомити в Полтаву що був встановлений новий лічильник котрий належить Полтавгазу . При встановленні лічильника було підписана гора паперів в 3 екземплярах і ніодна не дійшла в Полтаву?

    • Шановний абоненте. Працівниками ПАТ “Полтавагаз” 12.07.2018р. проведено експертизу лічильника природного газу Октава G-4 № 001362, про що складено акт експертизи лічильника газу № 12238 від 12.07.2018р. Уповноваженим представником ДП “Полтавського науково-технічного центру стандартизації, сертифікації та метрології” видано довідку № 12238 від 12.07.2018р. про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – лічильник газу Октава G-4 № 001362 визнаний непридатним, не відповідає вимогам ДСТУ 3336-96 та Р50-071-98 (похибка вимірювань перевищує допустиму). Тому складено акт про порушення № 07/18/5 від 07.08.2018р. в зв’язку з виявленням позаштатного режиму роботи лічильника газу Октава G-4 № 001362, внаслідок чого витрата природного газу лічильником обліковується некоректно. Комісією ПАТ «Полтавагаз», засідання якої відбулось 14.08.2018 р. вирішено акт про порушення задовільнити та скласти акт-розрахунок необлікованого (донарахованого) об’єму та обсягу природного газу і його вартості згідно вимог пункту 8 глави 3 розділу ХІ Кодексу ГРМ.
      Відповідно до глави 8 розділу Х Кодексу ГРМ якщо лічильник газу, що перебуває у власності побутового споживача, визнаний відповідним органом у сфері метрології та метрологічної діяльності непридатним до подальшої експлуатації, рішення про доцільність його ремонту приймає Оператор ГРМ, ураховуючи технічні та економічні чинники. У разі прийняття Оператором ГРМ рішення про недоцільність проведення ремонту лічильника газу Оператор ГРМ зобов’язаний протягом п’ятнадцяти робочих днів після результатів проведення періодичної повірки (але не пізніше двомісячного строку після зняття лічильника газу на періодичну повірку) безкоштовно встановити власний розрахунковий лічильник газу (типорозміром не більше лічильника газу побутового споживача) для подальших комерційних розрахунків і в цей самий строк повернути побутовому споживачу його лічильник газу та письмово повідомити споживача про результати проведення періодичної повірки і прийняти рішення щодо недоцільності ремонту лічильника газу. У такому разі побутовий споживач не може відмовитись від встановлення лічильника газу Оператора ГРМ.
      На виконання вимог Кодексу ГРМ ПАТ «Полтавагаз» буде встановлено лічильник газу безкоштовно, за власний рахунок в терміни визначені законодавством.

  10. Как закрыть аккаунт в личном кабинете, если по р/с произошла смена владельца?

  11. Доброго вечора. Скажіть, будь ласка, не можу знайти документ газового проекту… Що робити? А також чи потрібно його якось поновлювати, якщо планується заміна та перенесення котла у інше місце?

    • Доброго дня, Інна. Для отримання копії проектної документації необхідно звернутися в ПАТ “Полтавагаз” до архіву за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.20. Стосовно перенесення газового приладу, повідомляємо, що спочатку необхідно письмове звернення на керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Юрія Васильовича за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.10, після чого буде розроблена нова проектна документація та виконані монтажні роботи. Вартість робіт розраховується індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за запитання.

  12. Добрий день. Прошу проконсультувати. Проживаю в Полтаві, планую замінити старий радянський двухконтурний газовий котел АГВ на сучасний котел закордонного виробництва. Що для цього потрібно і куди звертатися з цим питанням?

    • Доброго дня, Олександр. Вам необхідно звернутися з письмовим зверненням до керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Юрія Васильовича за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2, розрахунок вартості робіт проводиться індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за запитання.

  13. Добрый день работники Полтавагаз (хотя по вашей вине он не добрый уже 6-й день подряд). С 25.07 по адресу ул. Кучеренко,9 в некоторых квартирах нет газа. Висело объявление, что газа не будет по техпричинам один день 25.07 (там же был указан контактный номер – 104). Сегодня уже 30.07, а газа все нет. По всем телефонам, которые дает ваша служба “104″ дозвониться невозможно вообще. Там просто не берут трубку. За все эти дни только один раз дозвонились, но нас просто послали, по-другому этот разговор передать нельзя. Никаких объяснений, никаких сроков – ничего. Что это за беспредел такой у вас творится? У нас многодетная семья, маленькие дети, мы шесть дней не можем готовить пищу и не можем узнать причину такого хамского отношения к потребителям ваших, так называемых, услуг. Вынуждены обращаться выше. А вы продолжайте плевать на тех, за счет кого вы существуете!

    • Доброго дня, Анна. Повідомляємо, що за вказаною адресою був виявлений аварійний витік газу, ремонтні роботи можливі після заключення договору на технічне осблуговування між балансоутримувачем та ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за розуміння.

  14. Газовий стояк в під’їзді перекрили нібито на ремонт. Три дні газу немає, ремонт ніхто не робить,зараз вихідні,на 104 сказали дзвонити на інші номера тільки з понеділка.В п’ятницю дзвонили на 11 номерів, більшість не бере слухавку, інші кажуть,що це питання не до них. За що вам платити?

    • Доброго дня, Володимир. Просимо вказати адресу та номер будинку для розгляду Вашої ситуації.

  15. Добрый день! Куда обратиться мне обратиться?? На кухне “скрученый” кран который перекрывает газ. Колл центр отправляет на телефоны 501407, 604961 и 501103. Два дня звоню, ни один номер трубку не берет. Как быть в такой ситуации?? Жду ответ. Спасибо заранее

    • Доброго дня, Яна. Для виконання ремонтних робіт необхідно звернутися за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2 каб.№35,для замовлення майстра. Дякуємо за запитання.

  16. добрый вечер,мы хотим купить дом но там отключен газ и долг 800 грн,в доме не проживали долгое время,сколько будет подключить газ и что надо сделать?
    \

    • Доброго дня, Леся. Повідомляємо, що для підключення газопостачання спочатку необхідно погасити борг перед постачальником ТОВ “Полтавагаз збут”, після цього звернутися за адресою м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.№49, розрахунок вартості відновлення газопостачання відбуваєтсья індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”

  17. Добрый день
    Подскажите пожалуйста. Данная услуга платная, если да – то какая стоимость?
    Необходимо заменить краник, который перекрывает газ и сместить трубу на кухне. На сколько это сложная процедура. Спасибо заранее

    • Доброго дня, Яна. Переміщення газової труби відбувається після внесення змін у проектну документацію, для виготовлення нової проеткної документації та виконання робіт потрібно звернутися з письмовим зверненням до керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Юрія Васильовича за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2, розрахунок вартості робіт проводиться індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Дякуємо за запитання.

  18. Питання: які документи потрібні для переукладання договору при погашенні заборгованності? Важливо: власник квартири мешкає за кордоном, я- донька, прописана у цьому помешканні. Чи можу я без участі власника оформити договір на себе?

    • Доброго дня, Христина. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” відповідно з приводу погашення заборгованості необхідно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

  19. я хочу вилучити свій номер телефону із клієтської бази полтавагаз (зу про захист персональних даних)

    • Доброго дня, Іван. Для видалення номеру просимо вказати наступні дані:
      1) дата та сума останьої оплати
      2) номер мобільного телефону
      3) особистий рахунок
      Перелічену інформацію просимо надіслати на електронну адресу Кол-центру ПАТ “Полтавагаз” callcenter@poltavagaz.com.ua (інформація необхідна для ідентифікації власника) Дякуємо за розуміння.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>