Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1 957 коментарів

  1. Добрий день.В кабінеті споживача станом на 03.04.2019 року було відправлено показники фактичного лічильника 27, заходжу 10.04.2019 року в особистий кабінет, а в мене стоять показники 32. Питання: звідки взявся такий показник, якщо фактичний був переданий вчасно (з 01 по 05 число місяця) через особистий кабінет, додзвонитися на будь-який номер телефону неможливо, жоден з вказаних номерів на вашому сайті не відповідає, вияснити щось неможливо.

    • Шановний споживач! Можливо, стався технічний збій і система відобразила некоректні дані.
      Рекомендуємо вам згідно з договором проводити оплату постачальнику природнього газу з 1 по 10 число з фіксацією вашого показника в квитанції. Це буде юридичною підставою вважати ваші дані об’єктивними та безапеляційними для нарахування актуальної суми платежу за спожитий газ.

    • Шановний споживач ! Можливо, ви щоразу намагаєтеся змінити свій пароль при вході до даного веб-сервісу. Звертаємо увагу, пароль, який вам при реєстрації надіслала система служби обліку, має постійну дію. Його можна змінювати лише один раз на добу.

  2. Доброго дня. Як змінити, на інший, номер телефону привязаний до особового рахунку?

    • Доброго дня, пане Сергію! Для видалення номеру просимо вказати наступні дані:
      1) дата та сума останьої оплати
      2) номер мобільного телефону
      3) особистий рахунок
      Перелічену інформацію просимо надіслати на електронну адресу Кол-центру ПАТ “Полтавагаз” callcenter@poltavagaz.com.ua (інформація необхідна для ідентифікації власника). Потім пройдіть процедуру реєстрації вже з новим номером. Дякуємо за запитання.

  3. Доброго дня, у квартирі де заразаз проживаємо попередні власники самостійно замінили газову колонку, куди необхідно звернутись для її узаконення?

    • Шановний споживач! При заміні газової колонки необхідно виконати наступні дії:
      – отримати технічні умови на влаштування автономного опалення;
      – розробити робочий проект відповідно до отриманих технічних умов;
      – виконати монтажні роботи організацією, що має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
      Для отримання технічних умов Вам необхідно надати до виробничо-технічного відділу (м. Полтава, вул. Козака, 2-А, каб. 409 тел. (0532) 50-24-49) наступні документи:
      1) заяву на видачу технічних умов;
      2) копії документів, якими визначено право власності чи користування замовника на об’єкт (приміщення);
      3) копія дозволу Міжвідомчої комісії з розгляду питань щодо відключення від мереж ЦО та ГВП.
      4) копії документів замовника:
      – які посвідчують фізичну особу або її представника (для фізичних осіб);
      – про взяття на облік або реєстрацію у Державній фіскальній службі відповідно до вимог Податкового кодексу України;
      5) копію належним чином оформленої довіреності на представника замовника, уповноваженого представляти інтереси замовника під час процедури приєднання (за потреби). Дякуємо за запитання!

  4. Здравствуйте. Не могу зайти в личный кабинет. Пишет, что выслана смс. А я не получила. Как получить новый код, чтобы зайти в личный кабинет.

    • Доброго дня! У разі ненадходження пароля – самостійно перейдіть на вкладку “Реєстрація”, оберіть районну базу, особовий рахунок – якщо ваш телефон зареєстрований – в підказці “Телефон +380*********” дві останні цифри будуть вказувати на дві останні цифри вашого телефону – а отже телефон службою обліку прийнятий. Набирайте номер телефону та натисніть “Вислати СМС з паролем на номер телефону”.

  5. Доброго дня! Підкажіть будь -ласка, як зареєструватися в кабінеті споживача, якщо абонент відноситься до Решетилівськаго району с.Братежки, телефон приєднала, прийшов пароль, але при реєстрації пише помилку – “користувач незареєстрований”

    • Доброго дня, пані Ірино! Спочатку потрібно прив’язати номер мобільного телефону до особистого рахунку. Для цього перейдіть за гіперпосиланням та скористайтесь формою на сайті: http://poltavagaz.com.ua/cabinet/registerphone.php

  6. Добрый день.В кабінеті споживача вы поставили показания счетчика за февраль 1256, я заводил показания за февраль 1242 куда они пропали ? Вы насчитали мне 17 кубов за месяц я таких объемов не использую, максимум 5 кубов (проживаю один) мои показатели на 1 апреля 1245 которые я завел сегодня. Объяснить откуда взялся показатель 1256, я веду учет использования газа с 2014 года когда зарегистрировался в кабінеті споживача.

    • Шановний споживач! Можливо, стався технічний збій і система відобразила некоректні дані.
      Рекомендуємо вам згідно з договором проводити оплату постачальнику природнього газу з 1 по 10 число з фіксацією вашого показника в квитанції. Це буде юридичною підставою вважати ваші дані об’єктивними та безапеляційними для нарахування актуальної суми платежу за спожитий газ.

  7. Скажіть, будь ласка, чому при розрахунках ви використовуєте коригування показників лічильника в холодний період року, якщо для побутових споживачів таке коригування заборонене, тим більше, що у мене лічильник встановлений в помешканні?

    • Доброго дня, шановний споживачу! Це недостовірна інформація. ПАТ «Полтавагаз» не проводить такого коригування побутовим споживачам. Мова йде про врахування коефіцієнту, який приводить газ до стандартних умов.
      Стандартні умови – це умови, за яких газ обліковується при температурі повітря +20С і стандартному атмосферному тиску 760 мм рт. ст. Температура навколишнього середовища безпосередньо впливає на обсяг газу, який проходить через побутовий лічильник. Це пов’язано з фізичними властивостями газу. У зимовий період газ стискається, а в літній період – навпаки, розширюється. Тому для коректних розрахунків його приводять до стандартних умов.
      Але ПАТ «Полтавагаз» ці додаткові витрати відносить до результатів своєї господарської діяльності згідно з діючим тарифом на розподіл природнього газу. Тобто, споживач платить тільки за ті показники, які відображає його лічильник.

  8. Добрий день. Підскажіть, як можна зв’язатися з контролером показів лічильника газу за адресою вул. Патріотична Крутий берег. В будинку зараз ніхто не проживае, і звірка неможлива без попередньої домовленності за телефоном. Дякую.

    • Доброго дня, пані Світлано! Повідомляємо, виклик контролера відбувається за телефонами (0532) 50-01-36, або (0532) 50-01-37. Також Ви можете звернутися особисто до центру з обслуговування споживачів за адресою: м.Полтава вул. Шевченко 80.

  9. Доброго дня! Подскажите пожалуйста, что нужно для замены старой плиты на комбинированную плиту (зоны нагрева: газовые, тип духовки: электрическая)?

    • Шановний споживач! Для оформлення заявки на технічне обслуговування звертайтеся до виробничої служби за адресою : м.Полтава вул.О. Гончара, буд.№2 каб.№35. Телефон для довідок: (0532)56-97-77.

      Відповісти ↓

  10. Доброго дня! Скажіть,що потрібно для перенесення газової труби перед будинком,який планується утеплювати?

    • Шановний споживач! Для вирішення даного питання необхідне письмове звернення на ім’я керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Ю.В. (адреса: м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.10), після чого будуть виконані роботи. Усі довідки телефоном: (0532)56-97-77.

  11. Добрий день! Купили приватний будинок, скажіть будь ласка:
    – які документи потрібні для переоформлення особового рахунку на нового власника?
    – чи може дружина (за чоловіка) переоформити документи якщо будинок оформлений на чоловіка, якщо так то які документи необхідні для цього?

    • Шановний абоненте! Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору на розподіл природного газу пред’являють оригінали таких документів:
      -документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      -документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      -належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності).

  12. Добрый день. Подскажите пожалуйста как установить счетчик на газ без платно?

    • Шановна пані Раїсо!Згідно внесених змін у 2018 році до Закону України “Про забезпечення комерційного обліку природного газу” щодо порядку встановлення лічильників споживачам природного газу, постачання природного газу здійснюється за умови його комерційного обліку для населення, що проживає у квартирах та приватних будинках, у яких природний газ використовується тільки для приготування їжі – з 1 січня 2021 року. Тобто, термін встановлення індивідуальних лічильників для цієї категорії споживачів продовжили до 2021 року. При цьому законодавцем передбачено, що побутові споживачі природного газу – фізичні особи (населення) можуть самостійно забезпечити встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу (індивідуальних лічильників) з подальшою компенсацією таких витрат за рахунок коштів, які ними сплачуються за тарифом на розподіл природного газу. Порядок і розміри компенсації витрат на придбання та встановлення індивідуальних приладів обліку природного газу для споживачів природного газу – фізичних осіб (населення) встановлюються Кабінетом Міністрів України.

    • Шановний споживач! Відповідно до п.6.4 ДБН В.2.5-20-2001 приєднання до газопроводу побутових газових приладів та апаратів допускається передбачати гнучкими рукавами після вимикаючого пристрою на відгалуженні газопроводу до установок. Для гнучких рукавів слід застосовувати гумові рукави, рукави в металевій оплітці та металорукави, які повинні бути стійкими до транспортованого газу при заданих тиску та температурі. Гнучкі рукави для приєднання побутових газових приладів не повинні мати стикових з’єднань і довжину більше 2 м. В місцях приєднання до газопроводу та обладнання, а також з’єднанні між собою гнучкі рукави повинні надягатися на гофровані наконечники. Забороняється прихована прокладка гнучких рукавів, пересічення гнучкими рукавами будівельних конструкцій, в тому числі віконних та дверних отворів.
      Гнучкий рукав повинен бути сертифікований до використання його на газовому паливі.

  13. Добрый вечер. Сегодня убирал у родителей во дворе возле газовой трубы и услышал еле заметный запах газа, по ходу утечка небольшая газа. Куда звонить или обратится для проверки и ремонта данной трубы?

    • Шановний споживач! У разі виявлення запаху газу в приміщенні, під’їзді, або на вулиці, негайно телефонуйте до аварійної газової служби ПАТ «Полтавагаз» за номером 104 (у тому числі з мобільних телефонів).Аварійна газова служба працює цілодобово, без вихідних. Виїзд аварійної бригади, локалізація та ліквідація витоків газу виконуються безкоштовно.

  14. Доброго дня!
    Як зареєструвати заміну газового котла. Замінено на місці старого, розташування те саме, просто більш сучасний.
    Скільки це коштує?
    Куди звернутись та які документи необхідно надати?

    • Шановний споживач! Для вирішення даного питання необхідне письмове звернення на ім’я керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Ю.В. (адреса: м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.10), після чого будуть виконані монтажні роботи. Усі довідки телефоном: (0532)56-97-77.

  15. Доброго дня! Де і яким чином я можу замовити документацію, а саме план газифікації будинку с.Коломацьке Полтавської обл.?

    • Шановний споживач! Вам необхідно звернутися з письмовим зверненням до районного відділення (адресу Ви можете знайти в відповідній рубриці на сайті підприємства). Після чого буде розроблено проектну документацію та виконано відповідні роботи. Вартість робіт розраховується індивідуально до кожного випадку згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”.

  16. Добрый день! Когда всему подъезду устанавливали счетчики я лежал в больнице. Есть еще возможность поставить бесплатно счетчик, или теперь только за свой счет (тогда лучше уже отключу)?

    • Шановний споживач! Для вирішення даного питання необхідне письмове звернення на ім’я керівника виробничих служб м.Полтава Самсонова Ю.В. (адреса: м.Полтава вул. Олеся Гончара, буд.№2 каб.10), після чого будуть виконані монтажні роботи. Усі довідки телефоном: (0532)56-97-77.

  17. Добрий день Не можливо зареєструвати номер телефону, щоб створити особистий кабінет. Направляла заявку неодноразово в 2018 і в 2019 році. Хтось на них дивиться то чому не реєструють? Показники буду передавать через особистий кабінет. Чекаю на реєстрацію телефону.

    • Доброго дня, пані Наталю! Спочатку потрібно прив’язати номер мобільного телефону до особистого рахунку. Для цього перейдіть за гіперпосиланням та скористайтесь формою на сайті: http://poltavagaz.com.ua/cabinet/registerphone.php

  18. Доброго дня! Куди мені потрібно звернутись для того щоб перенести вже встановлений лічильники в більш зручне місце?

    • Шановний споживач! Для перенесення лічильника Вам потрібно звернутися з заявою до керівника виробничих служб м.Полтава Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *