Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 569 коментарів

  1. Прошу ответить мне, получили ли вы на электронную почту мое заявление с просьбой разобраться с моим долгом за март 2020 г. С уважением, Кежин.

    • Доброго дня. Усі заяви, які надійшли на вірно вказану адресу та правильно оформлені й з доданими квитанціями, будуть розглянуті у свій термін. Результат побачите в особистому кабінеті та у наступних платіжках.

  2. Добрий вечір, підкажіть будь ласка, як можна подати заяву на перерахунок показників лічильника?

    • Доброго дня. Як тільки запрацюють абонвідділи, Ви зможете викликати контролера. Номери: 50-01-36 ; 50-01-37; 56-92-40, 50-11-45 . Про відновлення роботи, ми повідомимо. Слідкуйте за оновленнями на сайті або на офіційній сторінці у Фейсбук “АТ “Полтавагаз””.

  3. Губарева Юлія Володимирівна on коментує:

    Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, що мені робити? Мені приходили платіжки за розподіл природного газу за січень, лютий, березень, квітень.
    За січень і лютий оплачено було через ПолтаваБанк, (цю проплату оператор побачила)
    За березень та за квітень оплату було проведено через Приват24 (квитанції маю на руках). І тут мені приходить борг за ці місяці!
    Я зателефонувала оператору і вона говорить, що за ці місяці (березень і квітень) оплати немає, що кошти десь загубились.
    Яку мені потрібно написати заяву, щоб кошти надійшли по призначенню??? Де знайти зразок цієї заяви?
    Унікальний код споживача 3289-15

  4. Доброго дня! 28 квітня на електронну адресу kancelyariya@poltavagaz.com.ua. були надіслані заяви і квитанції про оплату за розподіл природного газу за січень, лютий, березень щоб зняти заборгованість.Але 21 травня прийшла платіжка з боргом. В коли центрі було сказано що наші гроші пішли не на наш полтавський рахунок а на миргородський, іншої людини повідомили що у травні заборгованості вже не буде. Оплату проводили через Приват 24. Код 102010 м.Полтава.

    • Боргу по базі немає. У зв’язку з переходом на іншу базу споживачів, стався комп’ютерний збій. Наразі помилки виправили, але деякі уже після роздрукування платіжок. Приносимо вибачення за незручності.

  5. Носулько Світлана Олександрівна on коментує:

    Доброго дня! 14 травня на електронну адресу kancelyariya@poltavagaz.com.ua. були надіслані заяви і квитанції про оплату за розподіл природного газу за січень, лютий, березень чи проведені вони, щоб зняти заборгованість. Оплату поводили через Приват 24. У квитанції не було вказано, що треба вводити район розподілу або писати код району. За квітень місяць оплатила через Полтава-банк там на платіжці указали код району. В наших платіжках, що приходять додому цього коду не має, то як правильно оплатити.Щоб квитанції не губились і не було телефонних дзвінків про заборгованість. Самі квитанції приносять 18-19 числа, а автобуси не ходять, щоб дістатись в район. Код споживачів 310510, 310511

    • Доброго дня. Платіжки раніше Вам, як і всім іншим, надходили з кодом району, з квітня ми скасували їх через помилки споживачів при введенні інформації при оплаті. Про коди району пресслужба повідомляла неодноразово у матеріалах на цьому сайті та офіційній сторінці “АТ “Полтавагаз”” у Фейсбук.
      Суми у платіжках для першого півріччя(по червень включно) однакові, тому маєте можливість щомісяця платити однакову суму до 20 числа, не чекаючи на платіжки, якщо до Вас вони надходять запізно. Після того як Ви надіслали заяву та квитанції, Ваші кошти повернуться на потрібний особовий. У червні вже мають прийти платіжки без заборгованості.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *