Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 704 коментарі

  1. Доброго дня!
    помилково платив за розподіл природного газу на основний рахунок Полтавагаз,
    в звязку з чим на 26.06.2020 отримав повідомлення про борг та припинення розподілу газу
    з 30.06.2020 (м. Полтава, квартира у 5 поверховому будинку)

    внизу повідомлення примітка про порядок відновлення
    борг погасив по вірному рахунку UA023395000000026001421505002 26.06.20 16:00 (одразу)

    ПИТАННЯ
    чи можна написати заяву провідновлення до дати припинення
    та де знайти форму заяви?

    ДЯКУЮ

    • Доброго ранку. Якщо Ви сплатили, розподіл не припинять. Головне перевірте правильність введення своїх даних у квитанції. Щоб бути впевненим, що кошти точно пішли на Ваш рахунок. Можете звернутися для перевірки по базі до кол-центру 800 508 104 або на електронну адресу: pressa@poltavagaz.com.ua

      • Спасибо!
        А где все-таки берется бланк заявления про восстановление газораспраделения
        если такой понадобится?

  2. Добрый день, предоставляется ли услуга по подключению новой газовой плиты, и по какому номеру обращаться?

  3. Скажіть будь ласка, де в Оновленому особистому кабінеті знайти інформацію по використанню ГАЗУ та розрахунку за нього.

    • Доброго дня. Це не оновлений кабінет, а створений. Інформацію щодо спожитого газу, як і раніше Ви можете переглянути у кабінеті на сайті свого газопостачальника “Полтавагаз збут”.

      • В якому розділі? СУМА ЗАБОРГОВАНОСТІ ТА ОПЛАТА В ГРИВНЯХ ЗА СПОЖИТИЙ ГАЗ.
        1 розділ об’єм споживання показники лічильника за попередній місяць
        2.нарахування за розподіл газу
        3. Платежі за розподіл.

        • Доброго дня. Ви перерахували інформацію у нашому кабінеті. Ми написали, ми не маємо стосунку до розрахунків спожитого газу. Шукайте на сайті “Полтавагаз збут” особистий кабінет.

  4. Доброго дня . абонент 7520 Шишаки. Передела 2 платіжки в Шишацький газ за січень і люти 2020 за транспортування , бо через кабінет бачу їх не рознесли мені. , хоча я плачу по 2 рахунках в один день і там рознесено. На сьогодні як була заборгованість так і стоїть така ж сума. Хоча все сплачено за 4 місяці.

    • Доброго дня. Напишіть нам у приватні повідомлення у фейсбук на сторінку АТ “Полтавагаз” або на електронну пошту pressa@poltavagaz.com.ua . У листі вкажіть повну адресу, ПІП платника та особовий рахунок. а також конкретну мету звернення. Все у довільній формі. Ми перевіримо Ваш рахунок.

  5. Звернення до начальника фінансово-економічного управління Ткаченко Н.Н. – поясніть на якій підставі я, як пільговик УБД (особистий рахунок №103364), отримую пільгу за розподіл газу в сумі 26,93грн. ???, при нормі використаного газу в період з 1.10.18р. по 1.1019р. – 1940м3 (субсидія з жовтня 18р. по січень 19р., пільга з лютого 19р.) по 1,14грн.= 2211,60грн., місячна сплата – 184,30грн., пільга повинна складати … – 138,00грн., а не 26,93грн.
    Та й взагалі – що це за ДИСКРИМІНАЦІЯ МЕШКАНЦІВ ПРИВАТНОГО СЕКТОРУ – В ТРАВНІ ЦІНА ГАЗУ – 2,95грн., а фактично сплачено ПО 9,87грн., ( 207,41грн. ЗА РОЗПОДІЛ плюс за використані – 30м3 – 88,50грн.). Газогон побудований в мкр. при радянській владі в 1960р., в т.ч. за рахунок мешканців.

    • Доброго дня. Щодо нарахувань пільг, звертайтеся, будь ласка, в управління соцзахисту. Ми виконавці, пільги не нараховуємо, а застосовуємо попередньо нараховані.
      Крім цього, звертаємо Вашу увагу, що Ви пишете зараз до пресслужби. З питань до конкретних фахівців, Ви маєте право написати на електронну адресу(sekretar@poltavagaz.com.ua) або на пошту ОФІЦІЙНЕ зверенння.
      Щодо побудованого газопроводу у 1960 р., відповідаємо. По-перше, 60 років труби обслуговувалися не за рахунок мешканців. Є таке поняття як корозійні процеси, а як наслідок – витоки, які ліквідовувалися відповідними службами (нині “Полтавагазом”). По-друге, газопровід – це не лише труби у Вашому мікрорайоні, це величезної протяжності газова мережа, стан якої постійно контролюється, як і тиск газу у ньому та безліч інших необхідних факторів. По-третє, плата за розподіл була завжди. Вона була включена у тариф на газ (куби). Нині її просто відокремили.

  6. особовий рахунок 60484, Скороходове . Питання щодо розрахунку за послуги розподілу природного газу. Фактичний обсяг споживання газу за газовий рік, що передував розрахунковому календарному року з 1.10.2018р. по 30.09.2019р. склав 1064 м.куб., а не 1114,2 м.куб. як зазначено у розрахунку. Тоді щомісячна плата складе 101,08 грн., а не 105,85 грн.Прошу прокоментувати.

      • Для прорахунку ми беремо загальну кількість спожитого газу за минулий газовий рік (01.10.2018 – 30.09.2019), ділимо її на 12 (кількість місяців у році) та множимо на тариф залежно від півріччя (1,14 грн. або 1,43 грн.)

        Тобто, якщо споживач за минулий газовий рік витратив у сумі 200 кубометрів газу, то вартість щомісячної плати за доставку газу у першому півріччі розраховуємо так: 200 куб.м./ 12 міс. х 1,14 = 19 грн.

        Вартість доставки у другому півріччі розраховуємо за тим самим принципом: 200 куб.м. / 12 міс. х 1.43 = 23,83 грн.

        • Ви усе правильно зрозуміли. Але до застування даної формули, спожиті куби приводяться до стандартних умов, тому мають місце невеликі розбіжності.

  7. Доброго дня. плата за розподіл газу, о/рахунок 552788, Худолій Т.Т. за січень, лютий та березень 2020 року не поступили кошти на о/рахунок. ПРИВАТ -24 підтягнув о/рахунок особи, яка платила зі своєї карточки ( о/рахунок 552832)
    Можливо кошти пішли на о/рахунок 552832? Дякую

  8. Добрий день.Рахунок 204654.З травня 2019 споживання газу відсутнє (господарка будинку померла),а в січні 2019 газопостачання було відключене шляхом від’єднання труби на стояку і установки заглушки.Телефонував у ваш Call-центр за телефоном 0880508104 і мені відповіли,що за транспортування газу платити не потрібно,але рахунки на оплату продовжують надходити.Що цьому випадку робити?

    • Доброго дня. Напишіть нам на ел.пошту: pressa@poltavagaz.com.ua ПОВНУ адресу, ПІП платника, особовий рахунок та вкажіть мету звернення. Потрібно перевіряти індивідуально Ваше питання.

  9. Сказали сгнила труба,перекрыли газ,уже три дня никто ничего не делает на звонки никто не отвечает ,за минуту разговора 25 гривен это грабеж,пожалуйста сделайте что то без газ не очень хорошо.+380664925393

    • Доброго дня. Напишіть нам на ел.пошту: pressa@poltavagaz.com.ua ПОВНУ адресу, ПІП платника, особовий рахунок та вкажіть мету звернення. Потрібно перевіряти індивідуально Ваше питання.

  10. Добрий день. Щоб врегулювати питання зняття даних в системі про заборгованість за о/р 48907 за газ (фактично її немає, показники об”єму спожитого газу в системі є), необхідний виїзд контролера в Полтавський р-н, с.Ковалівка. За т. 500137 дільничному майстру 11.06.2020 неможливо дозвонитися. Оператори служби 0800508104 повідомляють цей телефон і попереджають, що дозвонитися складно. Яким чином провести корегування показників об”єму спожитого газу? Навіщо надавати інформацію про телефоннний зв”зок за номером, який не обслуговується службою дільничного майстра?

    • Доброго дня. Напишіть нам у приватні повідомлення у Фейсбук на сторінку АТ “Полтавагаз” або на ел.пошту адресу, яка Вас цікавить. Контролер не один, ми підкажемо номер потрібного Вам. Номер, який Вам надали – це номер майстра, що відповідає за виїзди контролерів.

  11. я хочу задати питання чому мен! як дитин! в!йни за май ! !юнь м!сяцъ немае п!льги дайте в!дпов!дь м! й тел 066 353 6274 л счет 7217 К1донь Натал!я Васил!вна за доставку газу

    • Доброго дня. Пільги призначає управління соцзахисту. Ми виконавці їх розрахунків. Тому з даного питання, будь ласка, звертайтеся до них.

  12. Доброго дня! В листопаді 2018 року особовий рахунок було переведено на дружину після смерті власника. Поясніть, будь ласка, чому при здійсненні перерахунку взято об”єм спожитого газу за період жовтень 2018 року – вересень 2019р., а поділено не на 12 місяців,а на 10 місяців?

    • Доброго дня. Згідно постанови НКРЕКП №580 (розділа 6, глави 6) у зв’язку зі зміною власника у Вас розрахунок робиться таким чином: річний обсяг споживання ділиться на 10 місяців (Ваше фактичне споживання), множиться на 12 (умовне річне споживання), ділиться на 12 (місяці у році – згідно формули) та множиться на тариф за розподіл. Тому виходить, що начебто поділено на 10.

      • Доброго дня!. Прочитавши п.4 р.6 глави 6, я зрозуміла,що величина річної замовленої потужності об’єкта споживача визначається як добуток числа 12 на фактичне середньомісячне споживання природного газу за попередні 10 місяців. Тобто величина річної замовленої потужності буде становити : 12 х фактичне середньомісячне споживання природного газу 167,90 (об”єм спожитого газу за період з грудня 2018 року по вересень 2019 року 1679 куб. м / 10 місяців) = 2014,80 куб.м
        Тоді щомісячний платіж буде здійснюватися за 167,9 куб.м .

  13. Добрий день. Поясніть меня будь ласка чому величина річної замовленої потужності за попередній рік становить в мене 90,37 м.куб., а не 90 м.куб.? Відкіля взялася цифра 0,37м.куб.?
    м.Полтава
    о/р 4351, унікальний код споживача: 4357-21.

  14. Доброго дня! У чому смисл передачі показників, коли ви їх кожен місяць отримуєте в рахунку по оплаті? Газпром має труднощі в програмістах? І не було б різних лайок та черг, якби все у вас працювало!

    • Доброго дня. По-перше, показники Ви вказуєте при оплаті за спожитий газ своєму газопостачальнику “Полтавагаз збут”, при оплаті за розподіл, дану інформацію не вимагають. По-друге, банк не передає товариствам інформацію про Ваші показники. Ви вписуєте її для себе, бо квитанція – це документ, який підтверджує оплату та дає змогу переконатися у її правильності (згідно тарифу).

      • Якщо банк не передає показники товариствам, звідки вони знають яка повинна бути плата за розподіл? Чому після заяви про не згоду з нарахуваннями ніхто цього не перераховує?

        • Доброго ранку. Банкам немає різниці, яка у Вас плата за розподіл чи за будь-які інші комунальні послуги. Вони лише проводять операцію з переказу коштів. Знати яка сума нарахування має сам споживач. Написана заява, не означає, що перерахунок обов’язково буде, адже для перерахунку мають бути підстави. Якщо немає підстав, тобто це не помилка фахівців АТ “Полтавагаз”, то відповідно перерахунок ніхто робити не буде.

          • тобто не знаючи показників Ви самі придумуєте суму для сплати!!!

          • Ви не платите нам за куби. Звертайтеся до свого газопостачальника. Там пояснять як визначається прогнозоване споживання.

  15. Доброго дня.
    Сьогодні ще тільки 8 червня, а на сайті в особистому кабінеті попередження про заборгованість за послуги розподілу газу за червень???В чому справа? Яка заборгованість – я маю право сплатити до кінця місяця ще!!!

    • Доброго дня! Напишіть нам, будь ласка, у приватні повідомлення у Фейсбуці або на ел.адресу: pressa@poltavagaz.com.ua
      Вкажіть свій особовий рахунок, ПІБ та адресу. Перевіримо по базі, чи справді у Вас є заборгованість.

  16. Доброго дня! У нас така ситуація. Придбали недобудований будинок до нього колишній власник підведвів газовий стояк і все. Тепер ми хочемо провести газ в будинок, а працівник газової служби каже що стояк потрібно виносити на межу земельної ділянки. Чи потрібно це робити?

    • Доброго дня! Зверніться, будь ласка, у підрозділ “Єдине вікно” , тел.: 50-11-32.

  17. Чому не має моєї платіжки ? Номер квитанції 0.0.1698573816.1 від 07.05.2020
    Код квитанції 1953-7043-8627-0252
    Особовий рахунок 9763
    Відправник Супрунова Ір на Василівна

  18. Скільки коштує та куди звиртатись підключення газопостачання на газову плиту (це район “Садовий в квартирі, до опалювального котла газ підключений, а вихід на плиту обломбований)

    • Доброго дня. Зверніться за номером 50-15-77 або 50-11-32. Там нададуть всю необхідну інформацію та скоординують подальші дії.

  19. код споживача 4654-21.Коли надійде адекватна платіжка,людина померла у 2013 р. з того часу ніхто не живе і не користується газом, постійно нараховують 99 гривень на місяць.

    • Доброго дня. Вам нараховується сума згідно постанови НКРЕКП №580 ( як для нових споживачів або для споживачів з відсутнім споживанням). Ви маєте право від’єднатися від газової мережі написавши заяву на ім’я голови правління або написати звернення про зняття нарахувань у зв’язку з відсутнім споживанням газу на ім’я голови правління. Надіслати все можна на електронну адресу (kancelyariya@poltavagaz.com.ua) або на пошту (36000, м. Полтава, вул. В. Козака, 2а), або у поштову скриньку при вході до товариства за адресою Козака, 2а.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *