Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 704 коментарі

  1. Я был дома мои соседи, и их соседи тоже были, газовики пришли все проверили нарушений не выявили. Газа нет уже более двух недель. Допустим у кого то по магистрале и есть нарушения, так переключите тех у кого все в порядке – это ваша обязанность.

    • У вас усіх пов’язані будинки – труба одна. І якщо порушення в будинку де стояк, відключення йде на їх стояку, відповідно до інших розподілу бути не може.

  2. Доброго дня! Плата за послуги розподілу природного газу визначається з розрахунку використаного газу за поаередній газовий рік. Тобто з 01.10.2018 по 30.09.2019 рр. Якшо у мене були показники на 01.10.18р- 4060, а на 30.09.19р – 5790, то за рік у мене виходить 1730 м3, а ваше підприємство звідкись бере 1773,08 м3. Я ніколи не плачу і не передаю показник з комою. Поясніть будь ласка.

  3. Доброго дня.Купили у вересні квартиру, доставка за газ вираховується за попередній рік використання.Ми використовуємо набагато менше.Платіжка за доставку газу прийшла 267грн, а за сам газ 100.Як вирішити проблему?

    • Доброго ранку. Будь ласка, напишіть нам у приватні повідомлення сторінки на фейсбуці АТ “Полтавагаз” або на електронну адресу pressa@poltavagaz.com.ua .

  4. В січнї місяці було роз”яснено, що розрахунки по використанні труби на цілий рік. І шість місяців приходів платіж з однією і тією ж сумою. І ось у липні сума раптом збільшилась більш ніж на гривну. Й це при тому, що проплату зробили за цілий рік. Звідки ця нова сума?

    • Доброго дня! З початку цього року ми попереджали споживачів, що ціна на доставку газу для першого та другого півріччя буде відрізнятися. Встановлені чинні тарифи для АТ «Полтавагаз» на перше півріччя (01.01.2020 – 31.06.2020) – 1,14 грн. за 1 м куб.(з ПДВ), а на друге півріччя (01.07.2020 – 31.12.2020) – 1,31 грн. за м куб.(з ПДВ). Про підстави для зміни тарифу з 1 липня 2020 року читайте тут: http://poltavagaz.com.ua/?p=8673

  5. Чи можна замовити окрему послугу з щорічного технічного обсуговування квартирного опалювального приладу, щоб тим самим убезпечити себе від виникнення аварійної ситуації, а також подовжити термін гарантії на сам опалювальний прилад? Дякую

    • Доброго дня. Якщо Ви з Полтави чи Полтавського р-ну зверніться за адресою вул. О.Гончара,2. Номер телефону для попереднього уточнення інформації: 50-24-51 . Якщо з іншого району, звертайтеся до місцевого управління АТ “Полтавагаз”.

  6. Добрый день. Скажите пожалуйста какая норма потребления на 1 человека и оплата за 1 м3 газа соответственно в Полтаве при отсутствии газовых счетчиков? Спасибо

    • Доброго дня! Детальну інформацію щодо сплати за газорозподіл для споживачів, які використовують газ тільки для приготування їжі та у квартирах яких відсутній лічильник, читайте тут: http://poltavagaz.com.ua/?p=7937#more-7937. Зверніть також увагу, що тариф на послуги розподілу природного газу з 1 липня становить 1,31 грн за 1 м³ на місяць з ПДВ: http://poltavagaz.com.ua/?p=8673

  7. Доброго дня, як зареєструватись у особистому кабінеті, всі варіанти спробували, не виходить нічого.
    Дякую

  8. доброго дня, підкажіть як можна скасувати платежі за транспортування газу? вже більше 2х років хата відключена від газу та опломбована з боку централізованого газопроводу. лічильник в середині також відключено та опломбовано. Також жінка на яку складено договір вже померла. цього місяця отримали платіжку з боргом за транспортування,нібито за спожитий газ
    код споживача 16594

    • Якщо газове обладнання не використовується взагалі і Ви не плануєте цього в майбутньому, то Вам варто розглянути можливість повного від’єднання від газових мереж. В такому випадку необхідно подати відповідну письмову заяву в АТ «Полтавагаз». Тільки тоді оператор ГРМ механічним шляхом припинить газопостачання в будинок і вже не треба буде сплачувати за послугу розподілу газу.

      • постачання вже припинено. “механічним шляхом” – труба від’єднана, заглушена та опломбована газовою службою. про що мають бути записи. чому я маю платити за трубу яка знаходиться на моїй ділянці, та за трубу що проходить через мою ділянку та постачає газ іншим споживачам… можливо навпаки я маю виставляти рахунки полтавагазу за використання моєї ділянки?

        • Напишіть нам на ел.пошту: pressa@poltavagaz.com.ua ПОВНУ адресу, ПІП платника, особовий рахунок та вкажіть мету звернення. Потрібно перевіряти індивідуально Ваше питання.

  9. Доброго дня. Хочу задать питания про суму за транспортування . Мало того, що пришла платіжка за липень, так ще й більша ніж за червень. У нас будинок на 2 хазяїна, але різниця між сумами більше ніж на 60 грн. Питання – виходячи з чого нараховується сума? .унікальний код споживача 3294.

    • Доброго дня. Про алгоритм нарахувань ми писали з початку року, як тільки нарахування за розподіл почали приносити окремими платіжками: http://poltavagaz.com.ua/?p=7787 , а також http://poltavagaz.com.ua/?p=7959 . З Вашими сусідами у Вас не може бути однакова сума ніяким чином.
      Щодо різних тарифів для першого та другого півріч такоже повідомлялося від початку року. Це рішення НКРЕКП. http://poltavagaz.com.ua/?p=8673

  10. Доброго дня! Особовий рахунок 381144 за адресою м. Полтава, вул. Богдана Хмельницького 34, кв.94. Після отримання першого рахунку на сплату за послуги розподілу природного газу у лютому місяці 2020 року одразу ж проведено оплату. В подальшому щомісяця кошти перераховувались на вказані реквізити. Проте, у червні місяці прийшла квитанція про заборгованість з березня. В особистому кабінеті проплата є лише одна за лютий місяць. На гарячій лінії сказали, що необхідно було вказувати в призначенні платежу, що це місто Полтава. В рахунках на сплату, що надходять від “Полтавагаз” не вказано, що обовязковим є вказання міста. Будь-ласка, перерахуйте кошти сплачені мною на мій особовий рахунок 381144 по місту Полтава. Квитанції про зарахування коштів на користь “Полтавагаз” маю в електронному вигляді, напишіть куди їх надіслати. Дякую!

  11. Добрый день.
    Мой л.счет 50839 , на счетчике, который установлен на территории, со свободным доступом к нему контролера , показатели 0, газ показатели передавали начиная ссянваря месяца за каждый месяц, кроме июня. Был контролер 30.06.20г- зафиксирован показатель “0”.
    Насчитан долг за сам газ больше 5тыс.грн- газом не пользовалими ь с момента подключения, на счетчике “0”
    Откуда долг?
    И что необходимо сделать, чтобы данные Вашей компании соответствовали действительности- фактически использованому газу!?

    • Доброго дня. Звертайтеся до свого газопостачальника. “Полтавагазу” ви сплачуєте лише за розподіл. Ми різні товариства.

  12. чому після прийняття рішення про оплату за транспортування зникли дані про оплату за спожитий газ (помісячно). Раніше в кабінеті споживача можна було побачити вартість кубометра. коли проводилась оплата. Куди поділась ця інфармація.

    • Доброго дня.Інформацію щодо спожитого газу, як і раніше Ви можете переглянути у кабінеті на сайті свого газопостачальника “Полтавагаз збут”.

  13. Поясніть будь ласка. Я проживаю в приватному будинку . В результаті розлучення будинок був поділений між мною та бувшою дружиною. В результаті поділу газовий стояк знаходиться на моїй території ,газовий лічильник знаходиться в котельні що відійшла у власність бувшої дружини. Проектна документація виготовлена на моє прізвище ,абоненський номер на моєму прізвищі ,адреса і назва вулиці і номер будинку залишився на моєму прізвищі . У частині будинку що відійшла у власність дружини назва вулиці не змінилася ,а номер будинку змінився. Як мені виконати зміни в проекті ,щоб поставити другий лічильник для своєї частини будинку? Що для цього потрібно?

  14. Чому в червні 2020 споживач використав 7 куб газу з них 5 по ціні 50% 6,95грн , і 2 куби на суму 5,56грн.Всього сплата становила 12,51 грн , а транспорування в цьомі місяці становить 177,30 грн????

    • Доброго дня! Вартість розподілу природного газу розраховується виходячи з того, який обсяг газу спожив абонент за попередній газовий рік, тобто за період з 1 жовтня 2018 року по 30 вересня 2019 року. Ось цей обсяг, спожитий за попередній рік, ділиться на 12, тобто на кількість місяців, і множиться на тариф, який встановлює НКРЕКП для кожного газорозподільного підприємства окремо. Відповідно до Постанови НКРЕКП №1175 від 24.06.2020р., з 1 липня цього року в зоні діяльності АТ «Полтавагаз» введено тариф на послуги розподілу природного газу у розмірі 1,31 грн за 1 м³ на місяць з ПДВ.

    • Доброго дня! Суму, яку Вам необхідно сплачувати за розподіл природного газу, Ви можете дізнатися з рахунків, котрі щомісяця Вам надходять від АТ “Полтавагаз”, а також в Особистому кабінеті споживача.

  15. Добрий вечір! Я оплатив послугу газопостачання наперед 25.04 (275.60 грн) та 1.05 (275.60 грн), сьогодні листоноша приніс повдомлення про борг. Як дізнатися куди поділися кошти.

  16. Відповідно до положень підпункту 1 пункту 1 глави 7 розділу VІ Кодексу ГРМ, затвердженого постановою НКРЕКП №2494 від 30.09.2015р. (зі змінами та доповненнями), п. 9.1 Типового договору на розподіл природного газу, затвердженого Постановою НКРЕКП №2498 від 30.09.2015р., оператор ГРМ має право припинити/обмежити газопостачання (розподіл природного газу) на об’єкт споживача (у тому числі побутового споживача) у зв’язку з несвоєчасною та/або неповною оплатою послуг розподілу природного газу.

    Станом на 29.06.2020р. Ваше зобов’язання перед АТ «Полтавагаз» по договору розподілу природного газу становить 154.44 грн., у зв’язку з чим повідомляємо Вам про необхідність проведення зазначеної оплати. В іншому випадку будуть прийняті заходи згідно норм чинного законодавства.

    Незважаючи на повну оплату коштів за транспортування газу в червні місяці 2020р. оце таке повідомлення я отримав з Вашого сайту. Запитання? Дитина іще ненародилася, а її не можуть прийняти в дитсадок. Для чого Ви вносите сум”яття в мою свідомість і примушуєте мене на протязі 35 хв дозвонюватися на Вашу гарячу лінію.

    • Доброго дня. Перепрошуємо, над виправленням даної ситуації програмісти вже працюють. Дане повідомлення з’явилося передчасно.

  17. В м.Полтава за адресою вул.соборності, 40 починаючи з 25.06.2020р. відсутнє газопостачання.
    Прошу пояснити причину та надати інформацію про строки підключення газопостачання.

  18. Здравствуйте, по Переулку Стекольный (всего 4 дома) уже неделю нет газа, работники газовой службы приходят и говорят чтоб были дома завтра а сами не приходят или приходят но газ не включают, говорят что ремонт еще не окончен, а жильцам приходится отпрашиваться с работы и готовить еду на костре – повторюсь это продолжается уже неделю. Нарушается договор на газоснабжение про права потребителя.

    • Доброго дня. Як ми повідомляли раніше (http://poltavagaz.com.ua/?p=8712) відключення було у зв’язку з ремонтними роботами. Розподіл припинено не лише до 4 будинків пров. Стекольного. Правцівники АТ “Полтавагаз” справді приїжджали аби пустити блакитне паливо. Але оскільки не всі мешканці були вдома, вони не мають права цього зробити. Адже газові прилади під час відновлення розподілу мають бути під контролем.

      • Чи буде зменшена вартість транспортування в звязку з відсутністю газопостачання.

        • Формулу розрахунку затвердив регулятор. Для 2020 року розраховується плата на основі минулого газового року (2018-2019 рр.). Якщо у Вас відсутнє споживання у цьому проміжку, то напишіть у приватні повідомлення сторінки на фейсбук АТ “Полтавагаз” або на ел.пошту: pressa@poltavagaz.com.ua

  19. Де і як, я можу вияснити за транспортування газу. Я оплатила, а мені на елекронку прислали повідомлення.що я боржник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *