Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 819 коментарів

  1. Здравствуйте, при плановом осмотре дымохода (частный дом), сотрудник сказал что составление акта платная услуга, потребовал денег, получив отказ, пригрозил отключением газа. Является ли эта услуга платной или нет ?

    • Доброго дня! Роботи з періодичного обстеження та ремонту димоходів і вентиляційних каналів виконують спеціалізовані організації, які мають на це дозвіл. Звичайно, це платна послуга.
      АТ “Полтавагаз” послуги з перевірки димоходів не надає.
      У разі несправності ДВК в будинку, коли є ризик отруєння людей, представник спеціалізованого підприємства оформлює відповідний акт перевірки, інформує споживача про небезпеку користування газом та передає копію акту в газову компанію. В такому випадку АТ “Полтавагаз”, до усунення порушень в роботі ДВК, зобов’язаний припинити доставку газу в будинок.

  2. добрый день помогите зайти в личный кабинет( сменился номер мобильного и повторная регистрация не происходит)
    номер счета 23285. спасибо

  3. Доброго дня! У серпні 2020р. надали рахунок із забогованістю по сплаті за розподіл газу по о/р 401986.
    У липні 2020р. за розподіл газу по о/р 401986 було сплачено за період з липень-грудень2020 в сумі 32,04 грн через Приват24 (дублікат квитанції №0.0.1757985488.1 від 05.07.2020р.) Прошу передати дану інформацію до розрахункового відділу для внеення відповідних змін, тобто для списання неіснуючого боргу. Дублікат квитанції направлений на електронну адресу sekretar@poltavagaz.com.ua.

  4. Доброго дня!
    Мій рахунок 13614. Показники на 01.10.2018 – 50036, на 01.10.2019 – 52365. Різниця 2329м.куб. АТ”Полтавагаз” нарахував за газовий рік 2504, 46м.куб. Де взялися зайві 175,46м.куб.? Назвіть будь ласка ссилку на нормативний документ. Дякую

  5. отправила информацию на эл. почту. как быстро я получу ответ? или может быстрее будет по телефону. Тогда укажите номер, по которому я могу получить интересующую меня информацию.

  6. Добрый день. Мне не приходят квитанции на оплату услуг по транспортировке газа. По какому номеру телефона я могу уточнить эту информацию?

    • Доброго дня! Напишіть нам на ел.пошту: pressa@poltavagaz.com.ua. Вкажіть номер особового рахунку, прізвище, ім’я, по батькові власника та повну адресу.

  7. Третій день спроб отрімати смс з паролем до особістого кабінету пройшли марно. Смс розсилка не працює, судячи з посту вище вже як тиждень. Наведить будь-ласка лад.

    • Доброго дня. Напишіть нам на ел.пошту: pressa@poltavagaz.com.ua або у приватні повідомлення сторінки на Фейсбук “АТ “Полтавагаз””. Ми допоможемо.

  8. Купую нову газову плиту. Підскажіть, до кого звернутись задля її підключення. Полтава, багатоквартирний будинок

    • Доброго дня!
      Зверніться в Полтавське управління експлуатації газорозподільної системи на адресу: м.Полтава, вул. О.Гончара, 2 або зателефонуйте за номером: 50-24-51 (приймальня).

  9. Доброго дня! Мені потрібно переоформити договір на нового власника квартири (вул. Головка, 16). Для цього, як мені сказали на вашій гарячій лінії, потрібно щоб контролер прийшов зняв показник лічильника. Залишала заявку 21.07.20 по телефону, але ніхто так і не прийшов. Протягом двох тижнів кожного дня щогодини намагаюся додзвонитися до майстра, що обслуговує мою дільницю, але трубку ніхто не бере ( телефонувала по номеру 500-137 і через гарячу лінію). Як мені вирішити це питання?

  10. Добрий день!
    Прошу справити помилку бухгалтеріі ПолтаваГАЗ, допущену при рознесені оплат абонентів за розподіл ( доставку) газу.
    20 . 07. 2020 р. з мого ком-ра здійснена оплата за розподіл газу в сумі 502 грн. ( П”ять сот дві грн.) від Імені Кузьменко Валентини Григорівни , що проживає пр. Бригадний 7 , о/р 9688- 21 код квитанціі 2027-5847-2376-8820.
    Цю суму коштів я побачила в розрахунках по моєму о/р 105280 на ім”я Ходаківський Олександр Олександрович, за адресою вул Гожулівська 117 кв. 2.
    В звязку з карантином за проханням сусідів пенсіонерів, я здійснюю оплату за компослуги і по іншим адресам , і не хочу втрачати довіру. Звітний період не закінчено, вважаю ,що цю помилку легко справити.
    Надія.

    • Доброго дня!
      Напевне, Ви припустилися помилки при оплаті, вказавши свій особовий рахунок, замість рахунка сусідів. Як діяти в такій ситуації, читайте тут: http://poltavagaz.com.ua/?p=8189

      • Ви б потрудились хоча б глянути на платіжку!
        В платнику призвіще Кузьменко В , Г. В призначенню платежу вказаний особистий рахунок 9688-21, що належить Кузьменко.
        Будь те ласкаві справте помилку , бо маю неприємності с сусідами!

        • Ви спілкуєтеся з пресслужбою, а не з фінансовим відділом. Напишіть повні дані на ел. пошту: pressa@poltavagaz.com.ua і надішліть усі дані та квитанцію. “Потрудимось” і перевіримо платіж зі свого боку.

          • На жаль не маю змоги спілкуватись з бухгалтерією. Бо при підприємстві створена прес- служба , яка як, я вважаю, створена для діі в тандемі з управлінням в тому числі і з фінансовим відділом. На жаль я не маю змоги скопіювати вам квитанцію. Функція ” Вставити” в цій переписці не працює. Всі данні про квитанцію я пеpressa@poltavagaz.com.ua. – потік не потрібноі мені інформаціі, з якого я знову попаду до вас.
            Дуже не хотілося б іти в ПолтаваГАЗ на прийом до начальника з такими мізерними скаргами в вік смартфонів.

          • До уваги! Ви пишете пресслужбі і тут, і на пошті, і на сторінці у Фейсбук. Ми допомагаємо людям на різних платформах. Оскільки Ви відмовляєтеся писати на ел.пошту та надсилати копію квитанції, то яким чином Вам зможуть допомогти хоч пресслужба, хоч бухгалтерія? Ви зобов’язані написати заяву та підкріпити її квитанцією. Це офіційні документи, а не просте листування. Будь-які фінансові операції не можуть проводитися без документаційної бази. Помилку при оплаті допустили Ви, адже скоріше за все використали власний шаблон для оплати іншого рахунку. То підкажіть, будь ласка, коли Вам йдуть на зустріч, роз’яснивши детально що робити, чи не варто йти на зустріч теж, а не рухатися у протилежну сторону?

          • Звичайно це не просте листування. А ви можете вийти з системи , зайти від имені абонента та спробувати зайти на pressa@poltavagaz.com.ua , щоб перекопіювати платіжку. Я прийду, коли зможу, ви мені покажете, як це робити. Дозвонитись в Полтавагаз дуже тяжко, а як і дозвонишся то толку ніякого.
            Відправила копію платіжки через Facebook . Можливо розберетеся чия там помилка? Маю труднощі з відлученням з дому.

          • 1. Що значить вийти з системи? Ми писали електронну адресу, на яку потрібно надіслати квитанцію. Ні в кого ніяких проблем з цим не виникає. Адреса вірна.
            2. На нашій сторінці повідомлень від Вас немає.
            3. Якщо кошти не зарахувалися (вкотре повторюємо) Вам 100% потрібно писати заяву та прикріпляти копію квитанції. Посилання з детальними інструкціями Вам давали. Дублюємо ще раз: http://poltavagaz.com.ua/?p=8189

  11. Доброго дня! 24.07.2020 р.я звертався до Вас по поводу з’ясування причини не зарахування оплати за доставку газу в Травні та Червні м-ці 2020 р.на особовий рахунок №8577. Ви мені рекомендували написати у приватному повідомленні на пошту pressa@poltavagaz.com.ua . У своєму листі я вказав всі свої дані та прикріпив копію квитанції про сплату грошей. Чому від Вас немає ніякої відповіді по даній проблемі? ДЯКУЮ.

    • Доброго дня!
      На Вашу електронну адресу 27 липня о 9.25 було відправлено лист з відповіддю на Ваше запитання.
      Ваша квитанція підтверджує факт перерахування коштів на АТ “Полтавагаз”, але в ній не вказано ПОВНОЇ адреси (населений пункт – Решетилівський район, с.Яреськи), тому кошти зарахувалися на такий самий особовий рахунок, але в іншому районі. Як діяти в подібних ситуаціях, читайте в нашому матеріалі: http://poltavagaz.com.ua/?p=8189#more-8189

  12. Я оплачую “за трубу” регулярно. Хочу зробити звірку. Прислали борг. Оплату проводжу через Приват-24. М. Полтава вул. Гагаріна 3-а. кв.2. ос. рах.10046 Матвієнко Олена Олександрівна. 0502206608

    • Доброго дня. Це індивідуальне питання, тому напишіть нам на ел.адресу:pressa@poltavagaz.com.ua або у приватні повідомлення у Фейсбук “АТ “Полтавагаз””. До інформації про споживача, додайте квитанції. Зі свого боку зорієнтуємо.

  13. Поясніть мені будьласка чому за транспортування газу більша сума ніж за спожитий газ, адже тариф на транспортування встановлено 1 грн32 коп. Я споживаю досить мало. Ось в цьому місяці всього 13 метрів кубічних, а плата прийшла і за серпень включно 150 грн. Що за колапс такий у розрахунках?

    • Доброго дня. Тариф формує регулятор – НКРЕКП за певною методикою, що враховує всі затрати на обслуговування газових мереж. Від початку року ми неодноразово писали роз’яснення про другу платіжку. Плата за розподіл нараховується на основі кількості спожитого газу минулого газового року. Якщо помітили, куб газу раніше коштував значно дорожче. І це не лише через здешевшання блакитного палива, а через розділ двох послуг на окремі платіжки. За розподіл Ви платили завжди, просто у складі платежу за газ.

  14. доброго дня,як можна побачить заборгованість- як перейти в кабінет постачальника?

    • Доброго дня!
      В особистий кабінет споживача газу можна увійти з офіційного сайту постачальника – ТОВ “Полтавагаз збут”.

  15. абонент 11872 миргород вул Гоголя 15 кв 90 коли будуть встановлювати лічільник газу безкоштовно?

    • Відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 № 3081 затверджено План розвитку газорозподільної системи на 2020 – 2029 роки газорозподільного підприємства АТ «Полтавагаз» та визначено джерела фінансування, якими кошти на встановлення індивідуальних лічильників газу у 2020 р. не передбачено, а здійснювати фінансування по встановленню індивідуальних газових лічильників за кошти товариства не має можливості, у зв’язку із відсутністю коштів та інших джерел фінансування.
      При цьому єдине джерело покриття витрат Операторів ГРМ як суб’єктів природної монополії, що необхідні для провадження діяльності з розподілу природного газу, – тариф на послуги розподілу природного газу.
      Тариф на послуги розподілу природного газу АТ «Полтавагаз», встановлений постановою НКРЕКП від 24.12.2019 № 3037 не передбачає кошти на встановлення індивідуальних лічильників газу у 2020 р.

  16. Добрый день! Очень интересует вопрос! Объем использованного газа составляет 6,56 м.куб. ( одна газовая плита, счетчика нет, а за доставку считают- 6,84м.куб., что это за коэфициэнт урегулирования и откуда он взялся?

    • Доброго дня! Напишіть нам на ел. пошту: pressa@poltavagaz.com.ua. У листі зазначте особовий рахунок, повну адресу, ПІП споживача, кількість зареєстрованих осіб. Потрібно розбиратися індивідуально.

  17. Здравствуйте у меня есть несколько вопросов напишите пожалуйста: часний дом без газа сколько нужно времени на подключение Газа к 🏠 и сколько будет стоить проект, врезка, щетчик дом по документам квартира у 3 соседей газ есть . заранее благодарю вас за ответ если можно ответить ближайшие дни.

    • Доброго ранку. Для уточнення деталей зверніться до місцевого управління. Якщо Ви з Полтави чи Полтавського р-ну: вул. О.Гончара,2, номер телефону-50-24-51. Дані питання розглядаються в індивідуальному порядку. Фахівці нададуть повну і вичерпну інформацію.

  18. Доброго дня, 16.06.2020 року під час контрольної перевірки було встановлено 1746 м3 спожитого мною природного газу за адресою м. Полтава, вул. Головка, буд. 15, кв. 144.
    Станом на 23.06.2020 р. по особовому рахунку №48850 наявна заборгованість за спожитий природний газ, з якою я не згоден, так як сума нарахувань розрахована на плановий об’єм спожитого природного газу, а не на фактичний.
    Під час кожної сплати в квитанції я вказував показники лічильника, але об’єм спожитого природного газу визначався Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання газу.
    У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас провести коригування обсягів спожитого мною природного газу по фактичним об’ємам за розрахунковий період жовтень-грудень 2019 року та січень-червень 2020 року.

    • Доброго дня. Далеко не всі банки передають нам показники. Ми щомісяця нагадуємо споживачам про необхідність передачі показників безпосередньо Оператору ГРМ з 1 по 5 число, інакше нарахування вносяться прогнозовані. Ви можете написати звернення на коригування обсягів споживання на ім’я голови правління та надіслати відскановане/сфотографоване у гарній якості на ел.пошту: kancelyariya@poltavagaz.com.ua або ж залишити у поштовій скринці товариства за адресою: вул.Козака, 2а. Питання розглядається індивідуально.

    • Доброго дня. Напишіть нам на ел. пошту: pressa@poltavagaz.com.ua . У листі зазначте особовий, ПОВНУ адресу, ПІП та номер телефону, який необхідно зареєструвати.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *