Питання – відповідь

Відновлення документації на газові прилади: ціна питання

Як відновити документацію на газові прилади, якщо вона втрачена? Як оформити газові прилади, встановлені без відома ПАТ «Полтавагаз»?

Про процедуру узаконення газових колонок розповідає головний інженер ПАТ «Полтавагаз» Ігор Височенко:

- Усі роботи, пов’язані із заміною, додатковим встановленням газових приладів або зміною в газових мережах мають право виконувати працівники ПАТ «Полтавагаз» або інших організацій, які мають на те ліцензію. Якщо Ви звернулися до підприємців з цього приводу, ПАТ «Полтавагаз» після закінчення робіт має отримати належним чином оформлену технічну документацію.

Читати далі…





Шановні споживачі природного газу!
З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»

На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Питання – відповідь: 686 коментарів

  1. Доброго дня! Підкажіть будь-ласка! Якщо в квартирі не проживаємо, інколи оператори оглядают лічильник, покази без змін, газом не користуємось, договір отриманий нами на користування. В телефонному режимі повідомляємо що не проживаємо..як діяти далі? Надати якісь довідки що не проживаємо, щоб не велось нарахування за газ? Бо повідомляли що будуть щомісячні нарахування якщо не надавати поточних показів, щоразу бути на місці для перевірки лічильника неможливо, та й огляд завжди без попередження

    • Доброго дня, Людмила! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 27.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної відповіді Вам необхідно надати наступну інформацію:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  2. Недавно приходил сотрудник Полтавагаз проверить нет ли утечки газа .В квартире был ребёнок -студентка одна. Утечки нет но он потребовал заменить гофру на что-то другое, на что именно и согласно каких нормативных и регулирующих документов он дочери не сказал. Более того он сказал что трубу от газовой колонки надо выводить на улицу, Что за бред! У нас дом без ЦГВ , оборудован газовыми колонками и мы ничего не меняли. На основании каких нормативных, правовых, регулирующих документов я должна буду сделать эти изменения?

    • Доброго дня, Світлана! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 24.02.2017р., повідомляє наступне. Для вичерпної відповіді Вам необхідно надати наступну інформацію:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  3. Доброго дня. вул. 23 Вересня будинок 23. Ваша організація встановила газовий лічильник на квартиру(раніше не було)
    Куди звертатися за оформленням, та які документи мати. Я власник. Велике прохання не перечисляти постанови, просто дайте відповідь.

    • Доброго дня, Валерій! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 24.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      ПАТ “Полтавагаз” повідомляє, для оформлення документів Вам необхідно звернутися до Служби обліку та розрахунків ПАТ “Полтавагаз” за адресою: вул. Шевченка, 80 а, м. Полтава, при собі мати паспорт.
      Дякуємо за Ваше звернення! В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  4. Здравствуйте! Пару дней назад зарегистрировался у Вас и открыл свой “кабинет” Посмотрел …и хочу спросить ..откуда Вы взяли такие показания моего счетчика?

    • Доброго дня, Олександр! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 24.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Розділом IX главою 4 пунктом 4 Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015року “Про затвердження Кодексу газорозподільних систем” передбачено, що побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу.
      У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу (алокація) по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань.
      При розгляді Вашого звернення ПАТ “Полтавагаз” встановлено, що по особовому рахунку № 21045 жодного разу не передані показники газового лічильника.
      На вимогу розділу IX глави 4 пункту 4 Постанови НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015року “Про затвердження Кодексу газорозподільних систем” Вами пропущені терміни подачі даних газового лічильника.
      Таким чином, для детальної звірки показників газового лічильника Вам необхідно надати допуск контролеру ПАТ “Полтавагаз” та здійснити перерахунок по особовому рахунку, звернувшись до Служби обліку та розрахунків ПАТ “Полтавагаз” за адресою: вул. Шевченка, 80а, м.Полтава.
      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  5. Проходила реєстрацію минулого місяця і сьогодні вранці – безрезультатно, пароль так і не надіслано.

    • Доброго дня, Юлія! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 23.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної інформації Вам необхідно надати наступну інформацію:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua або зателефонувати за безкоштовним номером телефону до Кол-центру 0800-508-104 де оператори допоможуть Вам зареєструватися в особистому кабінеті. Дякуємо за звернення.

    • Доброго дня, Юлія! ПАТ «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 24.02.2017р., повідомляє наступне. Для детальної відповіді Вам необхідно надати наступну інформацію:

      1) Населений пункт та адреса будинку.
      2) Особовий рахунок.
      3) Прізвище, ім’я, по батькові споживача природного газу.
      4) Контактний телефон для зворотнього зв“язку.

      Ці данні ви можете передати до Кол-Центру ПАТ «Полтавагаз» на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  6. Шановний ПОЛТАВАГАЗ як проходять етапи періодичної повірки лічильників?Щиро вдячний абонент.

    • Доброго дня, Олег! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 23.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Відповідно до вимог глави 8 розділу Х Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015р. “Про затвердження Кодексу газорозподільних систем” надалі Кодекс ГРМ, періодична повірка (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) лічильників газу, які встановлені для розрахунків за спожитий природний газ побутовими споживачами (населенням) для їх побутових потреб, здійснюється за рахунок Оператора ГРМ незалежно від того, чи є він власником ЗВТ.
      Побутовий споживач, на території та/або в приміщенні якого встановлений лічильник газу, зобов’язаний забезпечити доступ представникам Оператора ГРМ після пред’явлення ними службових посвідчень для проведення робіт з демонтажу лічильника на повірку (або його повірки на місці встановлення).
      У разі пропущення терміну періодичної повірки лічильника газу з вини Оператора ГРМ об’єм спожитого природного газу по об’єкту побутового споживача за відповідний період визначається за фактичними даними лічильника газу, за яким пропущений термін повірки.
      На період зняття лічильника газу для проведення періодичної повірки Оператор ГРМ встановлює лічильники газу з обмінного фонду (у разі якщо знятий лічильник газу належав Оператору ГРМ, встановлений на його місце лічильник газу з обмінного фонду Оператора ГРМ стає розрахунковим, що оформлюється відповідним актом, та в подальшому розрахунки зі споживачем здійснюються згідно з його показаннями).
      У разі якщо замість тимчасово вилученого лічильника газу неможливо встановити інший, розрахунки зі споживачем здійснюються залежно від середньомісячного (середньодобового) обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менш як шість місяців. У разі справності лічильника газу після проведення його повірки або ремонту Оператор ГРМ зобов’язаний встановити його протягом двох місяців з дати зняття. При цьому рішення про доцільність проведення ремонту або заміни лічильника за результатами проведення чергової повірки приймає Оператор ГРМ, враховуючи технічні та економічні чинники.
      Якщо встановити лічильник газу протягом двох місяців з дня визнання його непридатним до експлуатації та ремонту неможливо, Оператор ГРМ здійснює розрахунок спожитого об’єму природного газу відповідно до середньомісячного (середньодобового) обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менш як шість місяців.
      Зняття лічильника газу на періодичну повірку (або його повірку на місці встановлення) здійснюється у присутності споживача (власника або наймача об’єкта побутового споживача).
      До демонтажу лічильника газу на повірку або до його повірки на місці встановлення Оператор ГРМ має право проводити контрольний огляд вузла обліку та/або його перевірку в порядку, визначеному цією главою, а також ініціювати проведення експертизи або експертної чи позачергової повірки лічильника газу в порядку, визначеному цією главою. У такому разі споживач зобов’язаний забезпечити представникам Оператора ГРМ (разом з їх засобами і матеріалами) відповідний доступ до лічильника газу.
      Зазначеній нормі кореспондують вимоги п.п. 6,7,9,10 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт» від 08.07.2015 р. №474, надалі Порядок, згідно яких періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки здійснюються за рахунок виконавців.
      Виконавець не пізніше ніж за місяць до настання строку проведення періодичної повірки засобу вимірювальної техніки або протягом трьох робочих днів з дня отримання відомостей про необхідність його ремонту інформує про це споживача шляхом надсилання повідомлення рекомендованим листом з повідомленням про вручення або в інший спосіб, що підтверджуватиме отримання його споживачем.
      Демонтаж засобу вимірювальної техніки проводиться представником виконавця виключно у присутності споживача та оформляється актом. До початку демонтажу засобу вимірювальної техніки представник виконавця: здійснює огляд засобу вимірювальної техніки щодо відсутності механічних пошкоджень та ознак самовільного втручання в його роботу; перевіряє наявність та цілісність пломб, стан різьбових з’єднань, наявність відбитків повірочного тавра.
      Після демонтажу засобу вимірювальної техніки виконавець забезпечує його транспортування для проведення періодичної повірки або ремонту.
      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  7. Добрый день! Вопрос: В каких случаях проходит отключение от газоснабжения оборудование с установлением глушки?

    • Доброго дня, Катерино! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 23.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Згідно Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості України № 285 від 15.05.2015 року “ Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання” підлягає відключенню від системи газопостачання обладнання житлових і громадських будинків із встановлення заглуши за умови:
      - наявності витоків газу,
      - несправної автоматики безпеки,
      - несправностей оголовків димових і вентиляційних каналів,
      - відсутність тяги в димових і вентиляційних каналах,
      - самовільного підключення газових приладів і пристроїв споживача до системи газопостачання,
      - не забезпечення власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) технічного обслуговування згідно з вимогами пункту 5.4 цієї глави,
      - не відповідність системи газопостачання житлового будинку проектній та виконавчо-технічній документації (розділ V глава 5 пункт 5.7 Наказу).
      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

    • Доброго дня, Анатолій! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 23.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Відповідно до ліцензії серії АЕ № 642455 від 26.03.2015року виданої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації “Полтавагаз” займається розподілом природного, нафтового газу і газу (метану) вугільних родовищ.
      Таким чином, з питання щодо встановлення та надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг потрібно звертатися до Управління соціального захисту населення виконавчого комітету за місцем проживання.
      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  8. Обращаюсь к Вам по интересующемося вопросу, как соверщается прекращение подачи газу потребителю, каким методом? Мне просто все опломбировали.

    • Доброго дня, Олег! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 22.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Згідно розділу VI глави 7 пункту 5 Постанови припинення (обмеження) газопостачання споживачу здійснюється, зокрема, шляхом перекриття запірних пристроїв або встановлення інвентарної заглушки та їх опломбування.
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  9. Підкажіть будь ласка, Полтавагаз, чи повинна я писати заяву для відновлення газу чи ви так пустите газ, бо мені отключили за борги, але я сплатила борги.
    Який процес і скільки днів підключають в сільській місцині?

    • Добрий день, Ольга! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 22.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Пунктом 6 глави 7 розділу VI Постанови встановлено, що відновлення газопостачання здійснюється Оператором ГРМ протягом двох робочих днів у містах та п’яти календарних днів у сільській місцевості за письмовим зверненням споживача (його постачальника) про відновлення газопостачання та після усунення порушень (за їх наявності) і відшкодування витрат на припинення та відновлення газопостачання.
      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  10. Полтавагаз, як визначається обсяг спожитого природного газу побутовим споживачем у разі відсутності лічильника газу?

    • Добрий день, Тетяна! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 22.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Пунктом 3 глави 4 розділу IX Кодексу газорозподільних систем, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2494 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 06.11.2015 за №1379/27824, визначено, якщо побутовий споживач за договором розподілу природного газу не забезпечений лічильником газу, фактичний об’єм спожитого (розподіленого/поставленого) природного газу по об’єкту побутового споживача за відповідний календарний місяць визначається за нормами споживання.
      Норми споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників, затверджені постановою Кабінету Міністрів України “Про норми споживання природного газу населення у разі відсутності лічильників” № 203 від 23.03.2016 року.
      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  11. Добрий день, Полтавагаз! Я новий власник квартири, які мені необхідно подати документи для заключення договору з Вами?

    • Добрий день, Олександр! ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення від 22.02.2017р. повідомляє наступне. Відповідно розділу ІІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015 р. (далі – Правила) підставами для постачання природного газу побутовому споживачу є:
      - наявність у побутового споживача договору розподілу природного газу, укладеного з Оператором ГРМ, до газорозподільної системи якого підключений об’єкт споживача, та присвоєння споживачу Оператором ГРМ персонального ЕІС-коду як суб’єкту ринку природного газу;
      - наявність у побутового споживача укладеного з постачальником договору постачання природного газу побутовим споживачам та дотримання його умов.
      - відсутність простроченої заборгованості побутового споживача перед діючим постачальником за поставлений природний газ (за його наявності), що має підтверджуватися письмовою довідкою діючого постачальника або складеним з ним актом звірки розрахунків
      Відповідно до глави 3 розділу VI Кодексу газорозподільних систем, затверджених Постановою НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 р. Договір розподілу природного газу є публічним та укладається з урахуванням статей 633, 634, 641, 642 Цивільного Кодексу України за формою Типового договору розподілу природного газу.
      Договір розподілу природного газу між Оператором ГРМ та споживачем укладається шляхом підписання заяви-приєднання споживача до умов договору розподілу природного газу, що відповідає Типовому договору розподілу природного газу, розміщеному на офіційному веб-сайті Регулятора та Оператора ГРМ та/або в друкованих виданнях, що публікуються на території його ліцензованої діяльності з розподілу газу, і не потребує двостороннього підписання сторонами письмової форми договору.
      Якщо в результаті реконструкції чи технічного переоснащення вже підключеного до ГРМ об’єкта та/або зміни форми власності чи власника цього об’єкта є необхідність внесення змін до персоніфікованих даних споживача або укладення договору розподілу природного газу з новим власником, споживач (замовник) повинен самостійно звернутися до Оператора ГРМ з відповідною заявою про внесення змін до персоніфікованих даних або укладення договору розподілу природного газу.
      Нові власники об’єктів, підключених в установленому законодавством порядку до ГРМ, разом із заявою про укладання договору розподілу природного газу подають Оператору ГРМ такі документи:
      1) копії документів, якими визначено право власності чи користування замовника на його об’єкт (приміщення);
      2) копії документів замовника на право укладання договорів, а саме документів, які посвідчують фізичну особу або її представника (для фізичних осіб), документів, які посвідчують статус юридичної особи чи фізичної особи – підприємця та її представника (для юридичних осіб і фізичних осіб — підприємців) та копію документа про взяття на облік або реєстрацію у територіальних органах Державної фіскальної служби;
      3) копію належним чином оформленої довіреності на представника замовника, уповноваженого представляти інтереси замовника під час процедури укладання договору розподілу природного газу (за потреби).
      Відповідно до розділу ІІІ Правил постачання природного газу побутовому споживачу здійснюється на підставі договору, що укладається між ним та постачальником на умовах типового договору постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого Регулятором, які є однаковими для всіх побутових споживачів України.
      Договір постачання природного газу побутовим споживачам укладається з урахуванням статей 633, 634, 641 та 642 Цивільного кодексу України шляхом заявочного приєднання побутового споживача до умов договору постачання природного газу побутовим споживачам, що розміщений на офіційному веб-сайті Регулятора та постачальника і не потребує двостороннього підписання письмової форми договору.
      За відсутності зауважень до персоніфікованих даних у заяві-приєднанні та її змісту побутовий споживач зобов’язаний підписати заяву-приєднання та повернути один її примірник постачальнику.
      У разі незгоди споживача укладати договір з постачальником із спеціальними обов’язками та за відсутності укладеного в установленому порядку договору постачання природного газу з іншим постачальником споживач не має права споживати природний газ із газорозподільної системи та має подати до Оператора ГРМ письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об’єкт.
      Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору постачання природного газу пред’являють постачальнику із спеціальними обов’язками оригінали таких документів:
      - документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює); а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      - належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності).
      Разом з тим повідомляємо, що Постановою Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2015 року №758 затверджено «Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період)». Це положення визначає обсяг та умови виконання спеціальних обов’язків, що покладаються на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів на ринку природного газу, зокрема для забезпечення стабільності, належної якості та доступності природного газу, а також для підтримання рівня безпеки постачання природного газу споживачам.
      Додатком 1 Положення визначено ТОВ «Полтавагаз збут» постачальником природного газу, на якого покладено спеціальні обов’язки щодо постачання природного газу побутовим споживачам та релігійним організаціям на території ліцензованої діяльності з розподілу природного газу ПАТ «Полтавагаз».
      Враховуючи вищевикладене, Вам необхідно особисто або через уповноважену на це іншу особу звернутися з вищевказаними документами до ПАТ “Полтавагаз” для укладення договору розподілу природного газу за адресою: вул. Шевченко, 80 а, м. Полтава.
      Для укладення договору постачання природного газу необхідно звернутися з вищезазначеними документами до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ» за адресою: вул. Шевченко, 80 а, м. Полтава.

      В разі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  12. ПАТ Полтавагаз, добрий день! Протягом скільки днів відновлюється газопостачання?

    • Доброго дня, Антоніна!ПАТ “Полтавагаз” розглянувши Ваше звернення від 22.02.2017р. повідомляє наступне. Пунктом 6 глави 7 розділу VI Постанови НКРЕКП №2494 від 30.09.2015року “Про затвердження кодексу газорозподільних систем” встановлено, що відновлення газопостачання здійснюється Оператором ГРМ протягом двох робочих днів у містах та п’яти календарних днів у сільській місцевості за письмовим зверненням споживача (його постачальника) про відновлення газопостачання та після усунення порушень (за їх наявності) і відшкодування витрат на припинення та відновлення газопостачання.
      Вразі, якщо Ви маєте інші запитання, або пропозиції з приводу роботи ПАТ “Полтавагаз” передавайте їх будь ласка по безкоштовному номеру телефону в кол-центр ПАТ “Полтавагаз” 0(800)-508-104, або на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua

  13. Добрый день, помогите пожалуйста (по возможности со ссылками на пункты документов).
    Необходимо выполнить:
    1. перекладку подземного и надземного газопровода среднего давления (вынос из-под пятна застройки);
    2. реконструкцию котельной, чуть более 2 МВт, без увеличения мощности (замена котлов и реконструкция внутренних газопроводов низкого давления).

    Нужно ли делать проэкты на данные работы и согласовывать их в установленном порядке и кто может выполнять работы по монтажу?

    • Добрий день, Дмитро! Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Полтавагаз», розглянувши Ваше звернення від 21.02.2017 р., повідомляє наступне.
      Відносини між газопостачальними підприємствами, газорозподільними підприємствами та фізичними особами – споживачами природного газу регулюються Правилами постачання природного газу, затвердженими постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30 вересня 2015 року № 2496, Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Положенням про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу (відносини у перехідний період), затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758.
      Питання щодо прокладки підземного і надземного газопроводу середнього тиску, реконструкція котельні регулюються Кодексом газорозподільних систем, затверджених постановою НКРЕКП від 30 вересня 2015 року № 2494, Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України “Про затвердження Правил безпеки систем газопостачання” № 285 від 15.05.2015 року, Державно будівельними нормами В.2.5.-20-2001.

      Перелік документації, що необхідна для отримання технічних умов на газифікацію об’єкту
      Для виконання будь-яких робіт з газифікації:
      1) свідоцтво про реєстрацію;
      2) копію свідоцтва платника ПДВ, інформацію про банківські реквізити (для юридичних осіб);
      3) бухгалтерські реквізити;
      4) статут підприємтсва;
      5) документ на право власності/оренди (користування) земельною ділянкою або будівлями, спорудами;
      6) довідка від головного управління статистики.
      На газифікацію будівлі, споруди, що проводиться вперше:
      1. заява;
      2. ситуаційний план з визначенням місця розташування земельної ділянки на відповідній території М 1:2000 з проекту детального 3) планування з позначкою будівель, що підлягають газифікації, або ділянки забудови;
      4. документ власності або користування земельною ділянкою;
      5. містобудівні умови та обмеження (при наявності);
      6. опитувальний лист за підписом замовника і проектувальника;
      7. свідоцтво на право власності або договір оренди;
      8. технічний паспорт будівлі (або затверджений проект реконструкції);
      9. дозвіл власника діючого газопроводу, до якого буде підключення, при необхідності;
      10. дозвіл відповідного управління магістральних газопроводів (УМГ транс газу), при необхідності.
      Перелік документів може змінюватись в кожному конкретному випадку. При їх запиті замовнику буде роз’яснено для якої потреби їх необхідно надати.
      Для отримання технічних умов та для отримання більш детальної інформації з приводу Вашого звернення необхідно звернутися в Планово технічний відділ ПАТ “Полтавагаз” за адресою: вул. В. Козака, 2а, м. Полтава.

Написати відповідь до Наталія Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>