Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,508 коментарів

  1. Доброго дня,кожного місяця я передаю показник 2-3 числа на початку місяця.Нарахування проводились по моїм показникам.Але останні місяці я передаю показник один,а після 10 числа бачу набагато більший і сумма сплати відповідно набагато більша.Як так виходить?Я тимчасово не проживаю,протоплюєм тільки на морози.І в цьому місяці на 120 куб.добавлено.Потім зразу ж присилають відключення.

    • Доброго дня, Вікторія. Планові нарахування відбуваються в випадку коли споживач не передає вчасно показники лічильника (з 1-го по 5-те число кожного місяця). В Вашому випадку необхідно звернутися до служби обліку для з’ясування чому Ваші показники не були взяті до нарахувань.

  2. Доброго дня. Підкажіть будь ласка. яка норма споживання газу населенням? В довідці з призначення субсідії вказують 10,5 м.куб. на 1 особу , а в нормативних документах на соціальні норми 14 м.куб. на 1 особу. Який документ підтверджує ту або іншу норму? По якій нормі оплачувати послуги?

    • Доброго дня, Ольга. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу вирішення Вашого питання необхідно звертатися до них.

  3. Добрий день! Підкажіть, будь ласка, в кінці 2017 року ми за власний кошт встановили газовий лічильник у квартиру багатоквартирного будинку. Тепер у 2018 році служба Полтавагаз встановлює безкоштовні лічильники у квартири цього будинку, чи можемо ми претендувати на компенсацію чи повернення коштів за встановлення лічильника?

    • Доброго дня, Ірина роз’яснення стосовно компенсації та встановлення безкоштовних лічильників будуть надані після затвердження інвестиційної програми для ПАТ “Полтавагаз” на 2018 рік та отримання чіткої методики виконання данного закону.

  4. Мені призначена субсидія. 25 січня я отримала повідомлення від Полтавагаз збут з вимогою повідомляти показник газового лічильника. В квартирі не встановлений газовий лічильник, як і у всьому багатоквартирному будинку, не дійшла черга ще до нашого будинку, чекаємо. Невже оператору про це невідомо? Поясніть, що значить це: “у разі неотримання до 05 числа….показань лічильника… фактичний об’єм розподілу та споживання …. визначається оператором ГРМ з урахуванням вимог Кодексу газорозподільних систем”. Дякую за відповідь.

    • Доброго дня, Ірина Володимирівна. Для перевірки вказаної інформації просимо надати:
      1) населений пункт та адресу проживання
      2) особистий рахунок

        • Доброго дня, Ірина Володимирівна. Повідомляємо, що по вказаному Вами особистому рахунку дійсно індивідуального лічильника газу не встановлено, відповідно ніяких показників передавати не потрібно. Стосовно направленого попередження рекомендуємо, звернутися до постачальника який їх розсилав за розясненнями.

Написати відповідь до Петро Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>