Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,602 коментарі

  1. Прошу роз’яснити як рахувати пільгу 50% відсотків по лічильнику у квітні , якщо обсяг газу по пільгі складає 133,8 м.куб. у зимовий період, 10,5 м.куб у літній період. Повідомити якого числа у квітні закінчився опалювальний сезон, та як з цієї дати рахувати пільгу по зимовому та літньому періоду з привязкою до конкретного випадку. (розрахувати у цифрах).

    • Доброго дня, Сергій. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут”. Тому для вирішення Вашого питання необхідно звертатися до постачальника. Дякуємо за розуміння.

  2. Доброго дня! Не можу зареєструватися, щоб створити свій кабінет. Кожного разу вискакує картинка, що після введення даних, вони будуть первірені і прийде СМС на телефон.Чому не зробити реєстрацію простішою. Два роки Диканька не може перевірити, що у Шишаках є номер абонента 3478

    • Доброго дня, Іван. Для допомоги Вам з реєстрацією в особистому кабінеті споживача, просимо надати наступну інформацію на електронну адресу Кол-центру callcenter@poltavagaz.com.ua
      1) наслений пункт та адреса проживння
      2) особистий рахунок
      3) дата та сума останього платежу
      4) номер мобільного телефону
      Після надання вказаних данних з Вами зв’яжеться оператор Кол-центру для вирішення питання.

  3. В особистому кабінеті не завжди можна зрозуміти заборгованість чи переплату.Так на сьогодні 19.04.18р в кабінеті на показник 23940 значиться до сплати 223.2грн.Звертаюсь до оператора і виявляється , що це є переплата.Крім того не чітко можна зрозуміти , який платіж врахований , який не врахований.В рахунках , крім показників і нарахування має бути видно платіж і сальдо.

    • Доброго дня, Василь. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу, нарахування виконує Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут”. Тому інформацію по нарахуванням та оплатам Ви бачите перейшовши за посиланням до відповідної організації. Також наголошуємо, що споживач повинен передавати показникик лічильника щомісяця з 1-го по 5-те число щомісяця, для уникнення планових нарахувань. Дякуємо за розуміння.

      • Ваша відповідь зрозуміла , але мене вона незадовільняє.Бажано внести зміни до самого рахунку , де була б можливість бачити чітко проплату і за який період , а також заборгованість чи переплату по рахунку за певний період чи на показник лічильника.Саме про це йшла мова в моєму повідомленні.

        • Виходячи з попередньої відповіді, рекомендуємо з Вашими пропозиціями звернутися до постачальника ТОВ “Полтавагаз збут” так, як вся перелічена інформація доступна лише постачальнику(відповідно рішення про її розміщення в кабінеті споживача приймається постачальником).

  4. Виникла потреба подивитися нарахування за період з жовтня 2016 року по теперішній час. В особистому кабінеті користувача дані про нарахування є лише за останній рік (з лютого 2017 по березень 2018). Як подивитися період з жовтня 2016 по січень 2017?

    • Доброго дня, Наталія. Власнику необхідно звернутися до служби обліку за адресою м.Полтава вул.Шевченко 80в для отримання виписки по платежам за вказаний період.

    • Доброго дня, Борис. Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” не приймає рішення про початок та закінчення опалювального сезону. Рішення про початок та закінчення опалювального сезону приймається виконавчими органами відповідних сільських, селищних та міських рад або місцевими державними адміністраціями виходячи з кліматичних умов згідно з будівельними нормами і правилами, правилами технічної експлуатації, нормами санітарного законодавства та іншими нормативними документами.

  5. Добрий день! Дуже зручно користуватися кабінетом споживача і платити за газ через інтернет. Але чому з такою затримкою виставляється рахунок на оплату ? Останній приклад: я передала показники 28 березня, але і 6 квітня в кабінеті споживача не було рахунку на оплату. Хоча бажано оплати за комуналку здійснити до 10 числа. Далі – вихідні і лише 11 квітня я змогла зайти в свій кабінет, щоб здійснити оплату, яка через Приват24 дійде до Полтавагаз протягом 3 банківських днів. А потім мені шлют повідомлення, що в мене заборгованість за останній місяць аж 12 чи 17 грн.
    Так може потрібно почати з оперативності працівників розрахункового відділу Полтавагаззбут? А не створювати штучно ситуацію для заборгованості, щоб забрати у споживача субсидію. До речі, лише Полтавагаз займається таким за мізерні борги.
    І бажано ввести таку послугу як розсилка на електронну пошту рахунків і наявних боргів, як це практикує Полтаватеплоенерго. І повернутися обличчям до своїх споживачів, тому що бувають різні ситуації: людина захворіла, або виїхала у відрядження чи у відпустку, інше – може є сенс з*ясувати і промоніторити оплати за останній період? А потім вже приймати міри – не всі ж злісні неплательщики. А то виходить, що порахувати вчасно оплати в Полтавагаззбут нікому, а листи про мізерну заборгованість писати є кому.

    • Доброго дня, Тетяна. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: показники лічильника необхідно передавати з 1-го по 5-те число щомісяця, в разі якщо споживач не передає показник лічильника в указані терміні йому нараховуються планові об’єми споживання. Стосовно нарахувань та оплати за газ, доводимо до Вашого відома, що цим займається Ваший постачальник ТОВ “Полтавагаз збут” відповідно для вирішення питань стосовно заборгованості необхідно звертатися до них. Дякуємо за розуміння.

Написати відповідь до Ірина Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>