Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,756 коментарів

  1. доброго дня перед початком опалювального сезону пішли “димоходчики” чи можна довідатись з якою фірмою заключений договір на перевірку димоходів,чи потрібен цей акт якщо я плачу за абонентське обслуговування з повагою споживач м.Лохвиця

    • Доброго дня, шановний споживач! Відповідно до пункту 6.1 глави 6 розділу V «Правил безпеки систем газопостачання», безпечну експлуатацію та технічне обслуговування димових і вентиляційних каналів житлових і громадських будинків забезпечує власник (балансоутримувач та/або орендар/наймач)).
      Перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів повинні виконуватися спеціалізованою організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт центрального органу виконавчої влади.
      У випадку виявлення несправних та непридатних до подальшої експлуатації димових і вентиляційних каналів особа, яка виконує їх перевірку, зобов’язана попередити власника (балансоутримувача та/або орендаря/наймача)) про заборону користування газовим обладнанням, невідкладно направити газорозподільному підприємству акт перевірки технічного стану димових і вентиляційних каналів для подальшого відключення газових приладів від газопостачання.
      Відповідно до пункту 6.9 глави 6 розділу V «Правил безпеки систем газопостачання», до початку робіт із ремонту димових і вентиляційних каналів, заміни газового обладнання і пічного опалення власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) житлового будинку подається заява газорозподільному підприємству про необхідність відключення газових приладів і апаратів від системи газопостачання.
      Наголошуємо, ремонтні роботи димових каналів допускається починати тільки після відключення газового обладнання від системи газопостачання.
      Детальнішу інформацію Вам нададуть у Лохвицькому РГП за адресою: м.Лохвиця, вул. Тесленка, буд.№3-А, або телефоном: 3-34-99.

  2. Добрий день! Яка у вас процедура видачі довідки про відсутність заборгованості по ОР при продажі житла?

    • Доброго дня, пані Валентино! Дякуємо, що завітали на наш сайт. Зазначимо, що ПАТ “Полтавагаз” не є продавцем газу, а відповідає виключно за розподіл та облік його викоримтання (в тому числі збір показників лічильників побутових споживачів). Розрахунки за використання природного газу споживачами проводяться товариством “Полтавагаз збут”.Саме до цього підприємства варто звертатися з питань наявності заборгованості чи її відсутності. Вдалого Вам дня і вирішення хвилюючого питання!

  3. Доброго дня. Під скажіть будь ласка кому можна поскаржитися що нам до сих пір не підключили газ хоч всі квитанцііі для цього оплачені.

    • Доброго дня, пане Володимире! Для відновлення газопостачання Вам необхідно звернутися до керівника виробничих служб м.Полтава Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава, вул. О.Гончара, буд.№2, каб.№10. Детальніша інформація телефон: (0532) 50-24-51.
      Нагадаємо, вся контактна інформація адміністрації підприємства розміщена на офіційному сайті ПАТ “Полтавагаз”:http://poltavagaz.com.ua/?page_id=69

  4. На сайті Приват24 при внесенні показників лічильника калькулятор за декілька секунд видає суму до сплати. На сайті Полтавагаззбуту при внесенні 1 числа показників сума до сплати появляється тільки у другій половині дня 9 числа,а сплатити вимагаєте до 10 числа. Тобто бабусі з села ви даєте на оплату рахунку меньше доби при тому,що величезна та багата компанія Полтавагаззбут не може розмістити калькулятор як у приват24. Навіщо вам 10 днів для виставлення рахунку?

    • Доброго дня, пані Валентино! Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом природного газу, нарахування споживачам виконує постачальник – ТОВ “Полтавагаз збут”. Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутися до фахівців Товариства з обмеженою відповідальністю “Полтавагаз збут”.

  5. Доброго дня. Питаня постає в слідуючому, чи обовязково , хто повинен робити і за чий рахунок. Отже існує комунальне комерційне підприємство, яке є споживачем газу. На даний час постало питання заміни старого лічильника і встановлення системи дистанційної передачі даних лічильника.

    • Доброго дня, шановний абоненте! Нагадаємо, що згідно розд.Х гл.3 п.2 Кодексу газорозподільних систем ( Постанова НКРЕКП № 2494 від 30.09.2015 ):
      «Власники комерційних вузлів обліку (крім побутових споживачів зі споживанням до 0,01 млн м куб.) зобов’язані в установленому законодавством порядку забезпечити організацію та облаштування на власних комерційних вузлах обліку засобів дистанційної передачі даних.
      При порушенні визначених законодавством строків на облаштування комерційних вузлів обліку засобами дистанційної передачі даних, або не допуску Оператора ГРМ на облаштування зазначеної системи за його рахунок Оператор ГРМ має право застосувати до власника комерційного обліку заходи з обмеження (припинення) передачі та/або розподілу природного газу на його об’єкт».
      Тому не ігноруйте відповідну законодавчу вимогу і встановіть на об’єкті газовимірювальне обладнання, яке відповідатиме чинному законодавству України.

    • Доброго дня, шановний абоненте! Для виконання ремонтних робіт Вам необхідно звернутися за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2 каб.№35. Дякуємо за запитання.

  6. Добрий день. Як часто має проводитися повірка газового лічильника? Раз у 7 років, якщо не помиляюсь? Що для цього необхідно зробити?

    • Шановний абоненте! Відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”, всі засоби вимірювальної техніки, зокрема, і побутові лічильники газу, підлягають періодичній повірці через визначений проміжок часу-міжповірочний інтервал становить – 8 років, не залежно від типу побутового лічильника.
      Побутова періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов’язаний з такою повіркою ремонт здійснюється у двомісячний термін.
      Для повірки лічильника Вам із письмовою заявою потрібно звернутися до ПАТ «Полтавагаз» за адресою: м.Полтава, вул.Гагаріна,1. Телефон для довідок:(0532) 60-99-31.

  7. Добрий день! Мої батьки проживають в многоквартирному будинку. Їм відключили газ і вже тиждень відмовляють його увімкнути поки усі мешканці у підїзді не підпишуть договір договір на ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання. Чи є це законно? Якщо так, то під яку статтю законодавчого акту це підпадає. Обгрунтуйте законність вимоги.

    • Шановний абоненте!
      Відповідно до вимог “Правил безпеки систем газопостачання” (надалі ПБСГ), затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року №285 та “Кодексу газорозподільних систем” (надалі Кодекс ГРМ), затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року №2494 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.10.2015 рокуза №1379/27824, умови для технічного обслуговування газових приладів забезпечуються власником (балансоутримувачем). Власники газових мереж, у тому числі побутові споживачі забезпечують належну їх експлуатацію, або укладають відповідний договір із суб’єктом господарювання, який має відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт.
      З метою забезпечення безаварійної експлуатації газових систем шляхом проведення їх технічного обслуговування ПАТ “Полтавагаз” пропонує побутовим споживачам акцентувати публічну пропозицію (укласти договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкової /внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири). Ця пропозиція є публічною і, згідно ст.ст.633,641 ЦК України, її умови однакові для всіх замовників.
      Технічне обслуговування передбачає систему обходу трас газопроводів та газового обладнання, що дає змогу утримувати їх в справному стані. При технічному обслуговуванні здійснюються контроль за технічним станом, перевірка на загазованість, виявлення місць витоку газу на системах газопостачання, а також регулювання автоматики безпеки та інші операції з утримання працездатності і справності газового обладнання.
      Нагадаємо, у разі не забезпечення власником технічного обслуговування газових приладів, відповідно до п.5.7 розділу V ПБСГ газове обладнання підлягає відключенню від системи газопостачання.

  8. Для підключення газової плити Вам, шановний абоненте, необхідно звернутися за адресою: м.Полтава вул.Олеся Гончара, 2, каб.№35 для замовлення майстра. Телефон для довідок: (0532)56-97-77.

    • Шановний абоненте! Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору на розподіл природного газу пред’являють оригінали таких документів:
      документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності)

  9. Где можно ознакомится с тарифами на монтажные работы при монтаже/перемонтаже газопровода в частном доме?

    • Шановний абоненте! Постановою НКРЕКП 24.12.2015 № 30543, що оприлюднена на сайті ПАТ «Полтавагаз» передбачено (п.3, розд. IV): Розрахунок вартості окремих послуг (робіт) базується на відшкодуванні економічно обґрунтованих витрат оператора газотранспортної/газорозподільної системи з виконання додаткових послуг (робіт) та здійснюється за формами, наведеними в додатку 2 до цієї Методології.
      Вартість окремих послуг (робіт) визначається шляхом калькулювання витрат відповідно до П(с)БО.
      Базою для визначення розміру плати за окремі послуги (роботи) є норми витрат робочого часу при наданні конкретної послуги та розрахунок витрат на виконання цієї послуги (роботи).
      Отже, монтажні роботи за приєднання до газорозподільних мереж обраховуються в кожному випадку індивідуально.

  10. Доброго дня. В мене газова труба розташована в ніші на кухні. Які норми по її відстані від стін, в тому числі, для того, щоб встановити кран? Дякую.

    • Доброго дня, шановний абоненте!
      При відсутності в проекті даних щодо відстані між трубою та стіною, ця відстань має бути не менше радіуса труби.
      При монтажі вимикаючих пристроїв (кранів) необхідно передбачати після них (рахуючи по ходу газу) установку згонів.
      Крани на горизонтальних та вертикальних газопроводах повинні бути установлені так, щоб вісь пробки крану була паралельна стіні; установка упорної гайки убік стіни не допускається.
      Крім того, газопровід до плити допускається прокладати на рівні приєднувального штуцера. При цьому вимикаючий кран установлюється на відстані не менше 200мм збоку від плити. При верхньому розведенні вимикаючий кран повинен бути встановлений на опуску до плити на висоті 1,5-1,6м від підлоги.
      Прокладку газопроводів всередині будинків та споруд слід передбачати відкритим. Допускається передбачати сховану прокладку газопроводів (крім газопроводів ЗВГ) всередині будинків усіх призначень в борознах стін, які закриваються щитами, які легко знімаються та мають отвори для вентиляції.
      Дякуємо за запитання!

  11. Доброго дня! Які документи потрібні, щоб оформити пільги пенсіонеру-педагогу?

    • Шановний абоненте! Вам необхідно надати до абонентського відділу довідку з управління праці про те, що Ви зареєстровані в єдиному державному реєстрі пільговиків; при собі мати паспорт громадянина України, ідентифікаційний код, абонентську книжку. Дякуємо за запитання.

  12. Доборый день. Какие документы и куда их нужно подать для заключения договора на подключения газа в квартиру в новострое?

    • Шановний абоненте. Вам необхідно звернутися в м. Полтаві за адресою. вул. Шевченка, 80, кім.15. При собі мати копію документів: витяг про право власності, технічний паспорт на квартиру, паспорт громадянина України.

  13. Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, згідно яких правил контролери газової дільниці проводять фото зйомку показників газових лічильників?

    • Шановний абоненте! Відповідно до п. 2 розд. 9 гл. X Kодексу ГРМ із змінами та доповненнями: « Споживач (суміжний суб’єкт ринку природного газу), на території якого знаходиться комерційний ВОГ, має забезпечити безперешкодний доступ представникам Оператора ГРМ (іншого суб’єкта ринку природного газу, а саме ініціатора перевірки) за їх посвідченнями (документами, які уповноважують особу) до комерційного ВОГ та його складових для проведення їх перевірки або контрольного огляду вузла обліку.».
      Згідно п.3 розд. 9 гл. X Kодексу ГРМ із змінами та доповненнями: «Під час здійснення перевірки комерційного ВОГ та його складових сторони мають право здійснювати фото- та відеозйомку.».

  14. Добрий день!Мої батьки проживають в приватному секторі і їх в примусовому порядку зобов’язують укласти договір на ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири. Чи є це законно? Якщо так, то під яку статтю законодавчого акту це підпадає. Обгрунтуйте законність вимоги.

    • Шановний абоненте! Відповідно до абзацу третього пункту 2 глави 1 розділу ІІІ кодексу ГРМ із змінами та доповненнями, технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку здійснюється на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт.
      Положенням п.3 глави 5 розділу ІІІ Кодексу ГРМ встановлено, що власники газових мереж, у тому числі побутові споживачі та власники внутрішньобудинкових систем газопостачання забезпечують належну експлуатацію цих мереж та їх складових згідно з чинним законодавством, зокрема ПБСГ або укладають відповідний договір із суб’єктом господарювання, який має відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт.
      Згідно з п.5.4 глави 5 розділу V ПБСГ технічне обслуговування внутрішніх газопроводів і газового обладнання житлових і громадських будівель, комунально-побутових об’єктів невиробничого характеру здійснюється відповідно до вимог документації з експлуатації заводів-виробників газового обладнання на договірних засадах.
      Умови для технічного обслуговування забезпечуються власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) відповідно до вимог чинного законодавства України. Таким чином, регулювання відносин щодо технічного обслуговування регулюється Кодексом ГРМ та ПБСГ та можуть бути врегульовані на договірних засадах.
      З метою забезпечення безаварійної експлуатації газових систем шляхом проведення їх технічного обслуговування ПАТ«Полтавагаз» пропонує побутовим споживачам акцептувати публічну пропозицію (укласти договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири). Ця пропозиція є публічною і, згідно ст.ст. 633, 641 ЦК України, її умови однакові для всіх замовників.
      Враховуючи викладене, дії працівників ПАТ«Полтавагаз» в питанні укладання договору технічного обслуговування внутрішньоквартирної системи газопостачання є правомірними і не порушують законодавство.

  15. Добрий вечір, кожного місяця передаю показники лічильника в особистому кабінеті. Чому вже 2 місяці за червень та липень я передаю одні показники, а мені пишуть в нарахуваннях інші показники?

    • Шановний абоненте! Відповідно до п.4 розд.4 гл.9 Кодексу ГРМ із змінами та доповненнями: «Побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу.
      У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань.
      Повідомляти показники лічильника Ви можете безкоштовно за цілодобовим багатоканальним телефоном (автовідповідач): 0-800-501-507; зателефонувавши до call-центру: 0800-508-104; на номери служби обліку: 54-60-43, 56-04-66, 56-97-77, 57-29-95; за допомогою SMS-повідомлення на номер +38-067-627-56-37 у форматі *Код бази*Номер особового рахунку*Показник#, через особистий кабінет на сайті «Полтавагазу»; на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua; зазначаючи показники у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки).

  16. Доброго дня! Я сплачував за використаний газ за особовим рахунком № 39163 на Р/Р 26033301874776 філія- Полтавське обласне управління ПАТ “Державний ощадний банк України” МФО 331467; ЗКОП 39813404, з червня 2017 року по серпень 2018 року через Приват24 в результаті виявляється що за цей термін не надходило жодних проплат. Прошу пояснити куди надходили мої кошти, де і яким чином їх відшукати?

    • Шановний споживач, для вирішення Вашого питання надайте контактні дані: ПІБ, адресу, номер телефону

Написати відповідь до Николай Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>