Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,737 коментарів

  1. Для підключення газової плити Вам, шановний абоненте, необхідно звернутися за адресою: м.Полтава вул.Олеся Гончара, 2, каб.№35 для замовлення майстра. Телефон для довідок: (0532)56-97-77.

    • Шановний абоненте! Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору на розподіл природного газу пред’являють оригінали таких документів:
      документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності)

  2. Где можно ознакомится с тарифами на монтажные работы при монтаже/перемонтаже газопровода в частном доме?

    • Шановний абоненте! Постановою НКРЕКП 24.12.2015 № 30543, що оприлюднена на сайті ПАТ «Полтавагаз» передбачено (п.3, розд. IV): Розрахунок вартості окремих послуг (робіт) базується на відшкодуванні економічно обґрунтованих витрат оператора газотранспортної/газорозподільної системи з виконання додаткових послуг (робіт) та здійснюється за формами, наведеними в додатку 2 до цієї Методології.
      Вартість окремих послуг (робіт) визначається шляхом калькулювання витрат відповідно до П(с)БО.
      Базою для визначення розміру плати за окремі послуги (роботи) є норми витрат робочого часу при наданні конкретної послуги та розрахунок витрат на виконання цієї послуги (роботи).
      Отже, монтажні роботи за приєднання до газорозподільних мереж обраховуються в кожному випадку індивідуально.

  3. Доброго дня. В мене газова труба розташована в ніші на кухні. Які норми по її відстані від стін, в тому числі, для того, щоб встановити кран? Дякую.

    • Доброго дня, шановний абоненте!
      При відсутності в проекті даних щодо відстані між трубою та стіною, ця відстань має бути не менше радіуса труби.
      При монтажі вимикаючих пристроїв (кранів) необхідно передбачати після них (рахуючи по ходу газу) установку згонів.
      Крани на горизонтальних та вертикальних газопроводах повинні бути установлені так, щоб вісь пробки крану була паралельна стіні; установка упорної гайки убік стіни не допускається.
      Крім того, газопровід до плити допускається прокладати на рівні приєднувального штуцера. При цьому вимикаючий кран установлюється на відстані не менше 200мм збоку від плити. При верхньому розведенні вимикаючий кран повинен бути встановлений на опуску до плити на висоті 1,5-1,6м від підлоги.
      Прокладку газопроводів всередині будинків та споруд слід передбачати відкритим. Допускається передбачати сховану прокладку газопроводів (крім газопроводів ЗВГ) всередині будинків усіх призначень в борознах стін, які закриваються щитами, які легко знімаються та мають отвори для вентиляції.
      Дякуємо за запитання!

  4. Доброго дня! Які документи потрібні, щоб оформити пільги пенсіонеру-педагогу?

    • Шановний абоненте! Вам необхідно надати до абонентського відділу довідку з управління праці про те, що Ви зареєстровані в єдиному державному реєстрі пільговиків; при собі мати паспорт громадянина України, ідентифікаційний код, абонентську книжку. Дякуємо за запитання.

  5. Доборый день. Какие документы и куда их нужно подать для заключения договора на подключения газа в квартиру в новострое?

    • Шановний абоненте. Вам необхідно звернутися в м. Полтаві за адресою. вул. Шевченка, 80, кім.15. При собі мати копію документів: витяг про право власності, технічний паспорт на квартиру, паспорт громадянина України.

  6. Добрий день! Підкажіть, будь-ласка, згідно яких правил контролери газової дільниці проводять фото зйомку показників газових лічильників?

    • Шановний абоненте! Відповідно до п. 2 розд. 9 гл. X Kодексу ГРМ із змінами та доповненнями: « Споживач (суміжний суб’єкт ринку природного газу), на території якого знаходиться комерційний ВОГ, має забезпечити безперешкодний доступ представникам Оператора ГРМ (іншого суб’єкта ринку природного газу, а саме ініціатора перевірки) за їх посвідченнями (документами, які уповноважують особу) до комерційного ВОГ та його складових для проведення їх перевірки або контрольного огляду вузла обліку.».
      Згідно п.3 розд. 9 гл. X Kодексу ГРМ із змінами та доповненнями: «Під час здійснення перевірки комерційного ВОГ та його складових сторони мають право здійснювати фото- та відеозйомку.».

  7. Добрий день!Мої батьки проживають в приватному секторі і їх в примусовому порядку зобов’язують укласти договір на ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири. Чи є це законно? Якщо так, то під яку статтю законодавчого акту це підпадає. Обгрунтуйте законність вимоги.

    • Шановний абоненте! Відповідно до абзацу третього пункту 2 глави 1 розділу ІІІ кодексу ГРМ із змінами та доповненнями, технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку здійснюється на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт.
      Положенням п.3 глави 5 розділу ІІІ Кодексу ГРМ встановлено, що власники газових мереж, у тому числі побутові споживачі та власники внутрішньобудинкових систем газопостачання забезпечують належну експлуатацію цих мереж та їх складових згідно з чинним законодавством, зокрема ПБСГ або укладають відповідний договір із суб’єктом господарювання, який має відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт.
      Згідно з п.5.4 глави 5 розділу V ПБСГ технічне обслуговування внутрішніх газопроводів і газового обладнання житлових і громадських будівель, комунально-побутових об’єктів невиробничого характеру здійснюється відповідно до вимог документації з експлуатації заводів-виробників газового обладнання на договірних засадах.
      Умови для технічного обслуговування забезпечуються власником (балансоутримувачем та/або орендарем (наймачем)) відповідно до вимог чинного законодавства України. Таким чином, регулювання відносин щодо технічного обслуговування регулюється Кодексом ГРМ та ПБСГ та можуть бути врегульовані на договірних засадах.
      З метою забезпечення безаварійної експлуатації газових систем шляхом проведення їх технічного обслуговування ПАТ«Полтавагаз» пропонує побутовим споживачам акцептувати публічну пропозицію (укласти договір на технічне обслуговування внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири). Ця пропозиція є публічною і, згідно ст.ст. 633, 641 ЦК України, її умови однакові для всіх замовників.
      Враховуючи викладене, дії працівників ПАТ«Полтавагаз» в питанні укладання договору технічного обслуговування внутрішньоквартирної системи газопостачання є правомірними і не порушують законодавство.

  8. Добрий вечір, кожного місяця передаю показники лічильника в особистому кабінеті. Чому вже 2 місяці за червень та липень я передаю одні показники, а мені пишуть в нарахуваннях інші показники?

    • Шановний абоненте! Відповідно до п.4 розд.4 гл.9 Кодексу ГРМ із змінами та доповненнями: «Побутовий споживач, який за умовами договору розподілу природного газу розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на 01 число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 05 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ у спосіб, визначений договором розподілу природного газу.
      У разі неотримання Оператором ГРМ до 06 числа місяця, що настає за розрахунковим, показань лічильника газу та за умови, що лічильник газу не оснащений засобами дистанційної передачі даних, фактичний об’єм розподілу та споживання природного газу по об’єкту споживача за розрахунковий період визначається Оператором ГРМ на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового споживача, з урахуванням вимог цього Кодексу. Якщо за підсумками наступного місяця споживач своєчасно надасть покази лічильника газу, формування об’єму розподілу та споживання природного газу за період зазначеного місяця здійснюється з урахуванням наданих показань.
      Повідомляти показники лічильника Ви можете безкоштовно за цілодобовим багатоканальним телефоном (автовідповідач): 0-800-501-507; зателефонувавши до call-центру: 0800-508-104; на номери служби обліку: 54-60-43, 56-04-66, 56-97-77, 57-29-95; за допомогою SMS-повідомлення на номер +38-067-627-56-37 у форматі *Код бази*Номер особового рахунку*Показник#, через особистий кабінет на сайті «Полтавагазу»; на електронну адресу callcenter@poltavagaz.com.ua; зазначаючи показники у сплаченому рахунку (квитанції абонентської книжки).

  9. Доброго дня! Я сплачував за використаний газ за особовим рахунком № 39163 на Р/Р 26033301874776 філія- Полтавське обласне управління ПАТ “Державний ощадний банк України” МФО 331467; ЗКОП 39813404, з червня 2017 року по серпень 2018 року через Приват24 в результаті виявляється що за цей термін не надходило жодних проплат. Прошу пояснити куди надходили мої кошти, де і яким чином їх відшукати?

    • Шановний споживач, для вирішення Вашого питання надайте контактні дані: ПІБ, адресу, номер телефону

Написати відповідь до Лилия Ивановна Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>