Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 009 коментарів

  1. Добрий день! Прошу виконати коригування в показниках лічильника (були не вірно передані) за адресою: с. Копили, вул.Горького 70Б, кв. 35 (споживач Супруненко Р.В.):
    -за квітень 2019 року (11656-11716=60 куб.м);
    -за травень 2019 року (11716-11726=10 куб.м).
    Для зручності відповідь можна надати в телефонному режимі за номером 066-381-70-61

    • Доброго дня, Людмило! У вирішенні цього питання вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104. Дякуємо за звернення!

  2. Доброго дня. Не можу ввiйти в кабiнет споживача. Допоможiть. Село Андрушки, Вул.Шкiлна,1. Рах. 8447,

    • Доброго дня, Алло! У вирішенні цього питання вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104. Дякуємо за звернення!

  3. Доброго дня, хочемо замінити газову плиту без зміни типу, що для цього потрібно? Окрім заяви., Чи є можливість викликати майстра для перевірки старої? Чи треба замінювати стару,. Питання технічне, чи має значення різна потужність газових комфорок?

    • Доброго дня! Вам необхідно звернутися із письмовою заявою до керівника виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава вул. вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10, після чого буде прорахована вартість вказаних робіт. Телефон: 50-24-51
      Дякуємо за запитання.

  4. Скажите, сколько кубометров льготного газа выделяется на летний период и отопительный сезон?

    • Доброго дня, Олександре. Повідомляємо, що АТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Розрахунки проводить постачальник, ТОВ “Полтавагаз збут” тому з приводу питань пільг та нарахувань необхідно звертатися до них http://poltavagazzbut.com.ua/ Дякуємо за розуміння.

  5. Яка вартість виготовлення ескізу щодо заміна газовоі колонки, куди звертатись.

    • Шановний споживач! Згідно з положеннями пункту 5.5 розділу V Правил безпеки систем газопостачання (далі ПБСГ) передбачено, що заміна газового обладнання виконується за заявою власника (орендаря (наймача)) до газорозподільного підприємства суб’єктом господарювання, який має дозвіл на виконання зазначених робіт, виданий центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.
      Заміна обладнання оформлюється ескізом у разі заміни газового обладнання без зміни функціонального призначення, потужності та системи димовідведення. В інших випадках-з оформленням виконавчо-технічної документації. Заміна газових приладів споживача має здійснюватися з урахуванням вимог нормативних документів і потребує внесення змін в технічну документацію, але може оформлюватись як ескізом так і внесенням змін до проектної документації, а отже споживачі зобов’язані узгоджувати заміну встановлених газових приладів у своєму приміщенні із газорозподільним підприємством, але виключно з урахуванням особливостей, передбачених вимогами чинного законодавства, зокрема Правилами безпеки.
      Вартість технічного обслуговування газових приладів прораховується індивідуально до кожного випадку, згідно з калькуляціями ПАТ “Полтавагаз”. Для того, щоб замінити газову колонку Вам необхідно звернутися із письмовою заявою до керівника виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава вул. вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10, після чого буде прорахована вартість вказаних робіт.
      Дякуємо за запитання.

  6. Порошу надати дані коли особисто проводиться прийом керівництвом АТ Полтавгаз. Дуже багато наболілих питань.

    • Доброго дня!
      Графік особистого прийому:
      Голова правління Гринчак Р.І. – перший вівторок місяця з 16:00 до 18:00
      Перший заступник голови правління-головний інженер Чухрай О.А. – кожна середа з 14:00 до 16:00
      Заступник голови правління з обліку та економіки Мокрий С.І. – кожен четвер з 13:00 до 16:00
      Начальник управління з правових питань Баранова В.І. – кожен четвер з 13:00 до 16:00
      Керівник виробничих служб м.Полтави та Полтавського р-ну Самсонов Ю.В. – кожен вівторок з 8:00 до 12:00

  7. Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, хочу встановити в будинку газову колонку, з чого починати. Дякую

    • Доброго дня, Євгене! Щоб встановити газову колонку, Вам необхідно звернутися із письмовою заявою до керівника виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10, після чого буде прорахована вартість вказаних робіт. Дякуємо за запитання.

  8. Доброго, вечора! Питання ось в чому. 15.05.19 р. В новобудові зняли на перевірку нульовий лічильник, тобто новий, встановлений Трансбудом. До лічильника ще не приварювалась труба розвідка ні на котел ні на газову плиту, але розумію якщо так поирібно робити чи за законом чи за правилами безпеки то нехай перевіряють. Питання таке, в Полтавгазі сказали, що перевірку можна зробити за день, гаразд. Прийшли хлопці зняли лісильник на перевірку, поставили інший і сказали, що на наступному тижні зателефонують або через два тижні повернуть лічильник вже перевірений. Минуло вже більше двох тижнів але віз й досі там. 3.06.19 р.

    • Доброго дня, Олено! Щоб розібратися у вашій ситуації, вкажіть, будь ласка, ПІБ, адресу і номер телефону. На сайті вони не будуть публікуватися. Ця інформація залишиться конфіденційною.

  9. Брусенський Олександр Миколайович on коментує:

    3 червня 2019 року працівники АТ “Полтавагаз” відключили газ в мой квартирі. Заборгованості за користування газом немає. Але перед тим наполягали укласти угоду з АТ “Полтавагаз” на технічне обслуговування газових приладів у квартирі. Погоджувалися, що я можу таку саму угоду укласти і з іншим підприємством або спеціалістом, які мають відповідну ліцензію. Але “рекомендували” саме з Полтавагаз… Я заявив, що ознайомлюся з умовами на сайті підприємства і потім прийму рішення.

    • Шановний Олександре Миколайовичу!
      Згідно вимог «Правил безпеки систем газопостачання», затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року №285, та Кодексу газорозподільних систем, затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року №2494, зареєстрованого в Мін`юсті України 06.11.2015 року за №1379/27824, умови для технічного обслуговування газових приладів забезпечуються власником (балансоутримувачем), а ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ГАЗОВОГО ОБЛАДНАННЯ в квартирах/будинках побутових споживачів природного газу МАЄ ПРОВОДИТИСЯ ВИКЛЮЧНО ТИМ ПІДПРИЄМСТВОМ, ЯКЕ МАЄ ВІДПОВІДНІ ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ, і не рідше, ніж передбачено законодавством:

      – раз на рік для опалювальних приладів та газових водонагрівачів,

      – раз на три роки — для газової плити (поверхні).

      Технічне обслуговування передбачає систему робіт по діагностуванню газопроводів та газового обладнання, що дає змогу утримувати їх у справному стані: контроль за технічним станом, перевірка на загазованість, виявлення місць витоку газу, очищення, змащення, регулювання та інші операції з утримання працездатності і справності системи газопостачання. Роботи виконуються на платній основі.

      АТ «Полтавагаз» як підприємство, що має відповідні дозвільні документи, пропонує побутовим споживачам природного газу приєднатися до договору на технічне обслуговування внутрішньобудинкової/внутрішньоквартирної системи газопостачання приватного житлового будинку/квартири). Пропозиція є публічною і, згідно ст. ст. 633, 641 ЦК України, її умови однакові для всіх споживачів.

      Приєднавшись до договору, Ви матимете не просто послуги з обслуговування та ремонту газового обладнання, але й впевненість у тому, що Вашому життю і здоров’ю нічого не загрожує!

      Приєднатися до угоди споживач може:

      – у відділах обслуговування споживачів АТ «Полтавагаз»;

      – безпосередньо під час виконання спеціалістами підприємства технічного обслуговування газового обладнання.

      Вартість технічного обслуговування залежатиме від об’єму роботи, а саме: протяжності газопроводів, кількості газових приладів, їх типу та періоду обслуговування, що визначається у додатку до договору.

      АТ «Полтавагаз» нагадує, що своєчасне технічне обслуговування газових приладів – запорука їх безпечного функціонування та безпеки життя та здоров’я користувачів.

      У разі не забезпечення власником технічного обслуговування газових приладів, відповідно до «Правил безпеки систем газопостачання», воно підлягає відключенню від системи газопостачання.

      З договором ви можете ознайомитися за посиланням http://poltavagaz.com.ua/wp-content/uploads/2019/02/190201_dogtehobsl.pdf

  10. Доброго дня. Підкажіть будь-ласка, який тариф за 1 м/куб. газу за травень місяць?

    • З 1 травня 2019 року ціна на газ для побутових споживачів складає 8365,61 грн за 1 тис.куб.м., а в червні — 8745,68 грн за 1 тис.куб.м.

      Наведені вище вартості природного газу для населення будуть діяти на території міста Полтави та Полтавської області (крім міст: Кременчук, Лубни, Комсомольськ, Лубенського, Пирятинського, Оржицького, Гребінківського, Гадяцького, Семенівського та Кременчуцького районів, а також села Придніпрянське Кобеляцького району).

      Підставами для встановлення таких цін стали:

      Урядова Постанова від 03.04.2019 року № 293 зі змінами, якою визначено порядок розрахунку помісячної ціни природного газу оптового постачальника енергоносія НАК «Нафтогаз України» для потреб населення. Так згідно додаткових угод між НАК «Нафтогаз України» та ТОВ «Полтавагаз Збут» з 01 травня 2019 року вона становить 7188,00 грн за 1 тис.куб.м., з 01 червня 2019 року — 7558,80 грн за 1 тис.куб.м.
      Постанова НКРЕКП від 21.12.2018 року № 2001, якою з 01 травня введені нові тарифи для АТ «Укртрансгазу». Cаме через ці зміни для кожного постачальника зі спеціальними обовʼязками визначені ціни газу для населення, які будуть залежити від зони діяльності постачальника.

      Більш детальну інформацію про складові ціни на природний газ для населення розміщені в розділі «Ціни».
      http://poltavagazzbut.com.ua/?p=922

  11. Доброго дня!
    Підкажіть, будь ласка, куди можна звернутися для укладення договору в місті Полтава у випадку набуття права власності на квартиру?
    Дякую!

    • Для укладання договорів з АТ «Полтавагаз» власникам квартир, які зареєстрували право власності, необхідно звернутись за адресою:
      м. Полтава, вул. Шевченка, 80в, віконце №15 (тел. 546043, 560466).
      При собі мати оригінали та копії:
      – документи на квартиру
      – паспорт
      – ідентифікаційний код

  12. Хочу зареєструвати маму в особистому кабінет на свій телефоні.Прожива вона в Полтаві.Лічильника газу немає(Багатоповерховий будинок).При реєстрації телефону в полі дата всатановлення лічильника і номера лічильника нічого не заповнюю(бо його просто немає).При натисканні кнопки “Відправити на реєстрацію”- з’являється напис “Невірний формат дати”.Нерозумію де я помиляюся.Чи є телефон консультанта,щоб мені допомогли?Чи може до одного мобільного телефону бути прив’язано декілька розрахункових рахунків?

    • Доброго дня, Павле! У разі відсутності лічильника зареєструватися в особистому кабінеті вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104. Дякуємо за звернення!

  13. Доброго дня! Роз’ясність, будь ласка, за яким тарифом тепер буде розраховуватись плата за споживання газу для населення. В ЗМІ була інформація про те, що ціна кожного місяця і для кожної області буде різною. Так як же правильно її рахувати, наприклад, уже за травень 2019 року?

    • Шановний споживач! З питань розрахунків за спожитий природний газ звертайтеся до ТОВ «Полтавагаз збут».

      Контакт-центр

      (0532) 64-80-50
      (0532) 50-13-73
      0800-502-103

      Режим роботи:

      Пн-Пт з 8:00 до 17:00

      http://poltavagazzbut.com.ua/

      • Пыталась на протяжении дозвонится с 11,30 до 13.00 ни один из указанных номеров не отвечает. Так и остаётся тайна за какой ценой оплачивать расход газа использованного в мае м_це 2019. Гройсман заявлял что газ подешевел. Так какова стоимость ????!!!!

        • З 1 травня 2019 року ціна на газ для побутових споживачів складає 8365,61 грн за 1 тис.куб.м., а в червні — 8745,68 грн за 1 тис.куб.м.

          Наведені вище вартості природного газу для населення будуть діяти на території міста Полтави та Полтавської області (крім міст: Кременчук, Лубни, Комсомольськ, Лубенського, Пирятинського, Оржицького, Гребінківського, Гадяцького, Семенівського та Кременчуцького районів, а також села Придніпрянське Кобеляцького району).

          Підставами для встановлення таких цін стали:

          Урядова Постанова від 03.04.2019 року № 293 зі змінами, якою визначено порядок розрахунку помісячної ціни природного газу оптового постачальника енергоносія НАК «Нафтогаз України» для потреб населення. Так, згідно додаткових угод між НАК «Нафтогаз України» та ТОВ «Полтавагаз Збут» з 01 травня 2019 року вона становить 7188,00 грн за 1 тис.куб.м., з 01 червня 2019 року — 7558,80 грн за 1 тис.куб.м.
          Постанова НКРЕКП від 21.12.2018 року № 2001, якою з 01 травня введені нові тарифи для АТ «Укртрансгазу». Cаме через ці зміни для кожного постачальника зі спеціальними обовʼязками визначені ціни газу для населення, які будуть залежити від зони діяльності постачальника.

          Більш детальну інформацію про складові ціни на природний газ для населення розміщені в розділі «Ціни».
          http://poltavagazzbut.com.ua/?page_id=13

  14. Доброго дня!
    Осуществляют ли сверки показаний газового счетчика в многоквартирных домах (в квартирах) и с какой периодичностью?

    • Доброго дня, Сергію! Працівники газового господарства здійснюють перевірку показників лічильників у абонентів щонайменше один раз на шість місяців у відповідності до графіка затвердженого газорозподільним підприємством.
      Також повідомляємо, що в разі необхідності ви можете самостійно викликати контролера за телефонами 50-01-36 або 50-01-37. Також Ви можете звернутися особисто за адресою м.Полтава вул. Шевченко 80в.

  15. Как мне сменить зарегестрированый номер телефона и адрес электронной почты к Кабінету Споживача? На 0800 прием показателей, в кабинете полей не предусмотрено.

    • Доброго дня, Павле! Якщо ви не можете самостійно змінити ці дані, вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104.

  16. Добрий день. Чи обов’язково вказувати дату встановлення та номер лічильника для реєстації номера телефону в особистому кабінеті?

    • Доброго дня, Олено! Якщо ви не можете вказати ці дані, зареєструватися в особистому кабінеті вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104.

  17. Купили квартиру практично у новому домі. Попередня власники не дали ніяких документів на встановлення лічильника і котла. Що робити? Невідомо, чи вони встановлювали, чи забудовник.

    • Доброго дня, шановна Олено! Для відновлення документації зверніться до виробничо-технічного відділу (м. Полтава, вул. Козака, 2-А, каб. 409 тел. (0532) 50-24-49).

    • Доброго дня, Марино. Повідомляємо, що Виклик контролера відбувається за телефонами 50-01-36 або 50-01-37. Також Ви можете звернутися особисто за адресою м.Полтава вул. Шевченко 80в.

  18. Доброго дня! Підкажіть будь ласка які прилади крім газового котла повинні бути встановлені в квартирі (новобудова) при підключенні споживача до послуги газопостачання? Якщо потрібна газова плита, яка саме та який тип її підключення: жорсткий (труба) чи гнучкий (шланг, який саме та де його можна придбати)? Також прожу розяснити якщо в квартирі планується встановлення газової поверхні, на момент підключення чи повинна вона бути встановлена стаціонарно чи можливо її протсо розмістити на будь-якій поверхні? Дякую

    • Доброго дня, пані Надіє! Споживач сам вирішує, які газові прилади мають бути встановлені в його оселі. Для приєднання до системи газопостачання абонент заповнює лист-опитування, на основі якого потім розробляються технічні умови та виготовляється проектно-кошторисна документація. Вартість робіт та послуг визначається згідно з калькуляціями, проектами, кошторисами, що діють на момент звернення заявника. Для вирішення цих питань можете звернутися до служби “Єдине вікно” в Полтаві по вул. Сінна,38а, телефон (0532)50-11-32.

  19. Здравствуйте, последний показатель по счету №808840 из вашей информации – Останній показник 216 станом на 30.04.2019р., откуда взялся счет на 226?? и где мне это выяснить, по какому из ваших адресов? Спасибо

    • Шановна Наталю! Будь ласка, зверніться до абонентського відділу по вулиці Шевченка, 80 (телефони 50-01-36 або 50-01-37), викличте контролера, щоб він особисто зняв показники лічильника та зробив звірку даних.
      Пам’ятайте, що показники слід передавати станом на 1 число в період з 1 по 5 число кожного місяця.

Залишити відповідь до Кол-центр Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *