Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті ПАТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! ПАТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1,788 коментарів

  1. Добрый день. Подскажите пожалуйста существует ли пеня за несвоевременную оплату потребления газа состоянием на 01.12.2018г. и до какого числа текущего месяца надо оплатить газ за прошедший месяц ( в декабре за ноябрь)

    • Шановний споживач! З питань рохрахунків за спожитий природний газ Вам слід звернутися до постачальника – ТОВ «Полтавагаз збут».

  2. Скажіть будьласка де у м.Полтава можна заключити договір на газопостачання після купівлі квартири

    • Шановний споживач! Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Постачальником блакитного палива являється ТОВ “Полтавагаз збут”. Для підписання договору на постачання природного газу вам потрібно звернутися до вказаного підприємства.

    • Доброго дня, пані Світлано! Нагадаємо, ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Інформація про тарифи на блакитне паливо розміщена на офіційному сайті постачальника – ТОВ «Полтавагаз збут»: http://poltavagazzbut.com.ua/?page_id=13. Саме до вказаного підприємства слід звертатися з питань розрахунків, заборгованості чи отримання субсидій.

  3. Добрий день! Будь-ласка пришліть контролера для зняття показань з лічильника. Бо дозвонитися по контактам які мені дали неможливо. Я декілька тижнів намагаюся дозвонитися, але все марно.

    • Шановний споживач! Повідомляємо, що виклик контролера відбувається за телефонами 50-01-36 та 50-01-37. Також Ви можете звернутися особисто за адресою м.Полтава вул. Шевченка, 80.

  4. Доброго дня. Скажіть будь-ласка скіль доведеться заплатити за ЗМІНУ газової колонки,так як стара вийшла з ладу?

    • Доброго дня, шановний споживач! Вартість технічного обслуговування газових приладів прораховується індивідуально до кожного випадку, згідно калькуляцій ПАТ “Полтавагаз”. Для того, щоб замінити газову колонку Вам необхідно звернутися із письмовою заявою до керівника виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава вул. вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10, після чого буде прорахована вартість вказаних робіт. Дякуємо за запитання.

  5. Добрий день! Прийшов в негодність газовий лічильник. Визвали службу, працівники служби його зняли і замінили своїм (на час, поки придбаємо новий). Придбали новий лічильник. Працівники газової служби говорять, що він підлягає повірці. Підкажіть, будь-ласка, чи повинні ми його повіряти, якщо він новий і випущений у 2018 році? Дякую за відповідь!
    З повагою, Т. Мельник

    • Шановний споживач! Відповідно до пункту 7 глави 4 розділу Х Кодексу газорозподільних мереж (Постанова НКРЕКП №2494 від 30.09.2015), при проведенні перевірки вузла обліку перед введенням його в експлуатацію, суміжний суб’єкт ринку природного газу (Оператор ГРМ (в даному випадку ПАТ «Полтавагаз»), споживач) за власний рахунок може проводити перевірку працездатності вузла обліку чи його складових за допомогою контрольних ЗВТ чи пересувних вимірювальних комплексів та, за необхідності, ініціювати проведення перевірки справності та/або метрологічних характеристик окремих засобів вимірювальної техніки (у тому числі позачергової або експертної повірки), а також експертизи на предмет пошкодження ЗВТ та/або пошкодження пломб у порядку, визначеному Кодексом ГРМ.

  6. Немогу зарегестрироватся в вашем личном кабинете при вводе своего лицевого счета пишет, что мой телефон не зарегестрирован под етот счет.

  7. Добрий вечір! Сьогодні отримала листа про припинення газопостачання у квартирі за борг у розмірі 100,93грн, але у квартирі ніхто не проживає і на 01.04.18 була переплата 63.53 грн,а 22.04.18 ми поставили заглушку і запломбували газові прилади.Акт на припинення газопостачання на руках.Звідки можеть взятися борг?

    • Доброго дня, пані Ілоно! Повідомляємо, що ПАТ “Полтавагаз” займається розподілом природного газу, нарахування споживачам виконує постачальник – ТОВ “Полтавагаз збут”. Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутися до фахівців Товариства з обмеженою відповідальністю “Полтавагаз збут”.

  8. Доброго дня. Хочу поцікавитися – якщо я не встигла оплатити газ за жовтень, до зміни тарифу, зараз я маю оплатити за новою ціною? Чи ще за жовтень – по старій ціні?

    • Шановний споживач! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин – звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ».

  9. Добрый день. Мы живем в своем доме, хотим перенести газовый счетчик “ОКТАВА-М G4″ из дома на улицу, подходит ли эта модель. Какие документы нам будут нужны для этого и куда обращаться с этим вопросом?

    • Доброго дня, пані Олено! Для встановлення лічильників газу зовні будинку підходять лічильники з вмонтованим у вимірювальний механізм термокомпенсатором (це пристрій, який приводить покази лічильника, не залежно від температури навколишнього середовища, до стандартних умов).Лічильники з термокомпенсатором позначаються наступним чином:G-2,5Т, G-4Т,G-6Т.
      Всі моделі лічильників “Октава” не мають механізму термокомпенсації, тому на вулиці можливе встановлення лічильників виробництва “Ельстер” та “Метрікс”, з позначкою “Т” в позначенні типорозміру лічильника. Щодо необхідних документів та вартості робіт по встановленню або перенесенню лічильника Вам потрібно звернутися до фахівців підрозділу “Єдине вікно” за адресою: м.Полтава вул. Сінна,38-А.Контактний телефон: (0532)50-11-32, 50-15-77.

    • Доброго дня, пані Яніно! За рішенням Уряду, з 1 листопада поточного року ціна газу для населення складає 8550 грн. за тисячу кубометрів. Детальніша інформація розміщена на офіційному сайті постачальника природного газу ТОВ «Полтавагаз збут».

  10. Полтава. Если прописаны люди, временно не проживают. Какие документы нужно предоставлять?

    • Шановний споживач! Відповідно до Кодексу газорозподільних систем, у разі тимчасового не проживання зареєстрованих на об’єкті споживача осіб, споживач (або уповноважена ним особа) має своєчасно, але не пізніше ніж у місячний строк повідомити про це Оператора ГРМ та надати документи , які підтверджують відсутність зареєстрованої особи. Якщо період відсутності зареєстрованої особи буде перевищувати шість місяців, споживач (або уповноважена ним особа) у місячний строк – з моменту закінчення кожного шестимісячного періоду, має надавати Оператору ГРМ оновлену письмову заяву з відповідними підтверджуючими документами.
      ПАТ «Полтавагаз» займається розподілом та транспортуванням природного газу,нарахування виконує постачальник – ТОВ “Полтавагаз збут”. Тому за детальнішою інформацією з приводу зміни кількості прописаних споживачів Вам потрібно звернутися до ТОВ «Полтавагаз збут» за адресою: 36020, м. Полтава, вул. Козака, 2а. Телефон (факс): (0532) 50-08-26. Офіціний сайт підприємства: http://poltavagazzbut.com.ua/.

  11. Доброго дня! Оплатила рахунок на технічне обслуговування. Як можна викликати майстра?

    • Доброго дня! Для оформлення заявки на технічне обслуговування Вам, пані Яніно, необхідно звернутися до виробничої служби обласного центру та Полтавського району, яка знаходиться за адресою : м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2 каб.№35. Телефон для довідок: (0532)56-97-77.

  12. с. Кривуши, Кременчуцкий район
    В апреле был снят газовый счетчик на поверку, была обнаружена поломка и отправили счетчик на ремонт в Киев.
    Счетчик из обменного фонда, на время поверки установлен не был.

    • Доброго дня, шановний відвідувач нашого сайту!
      Повідомляємо, що Кременчуцький район відноситься до території діяльності ПАТ “Кременчукгаз”. Для вирішення даного питання Вам необхідно звернутися до вказаного підприємства.

  13. Доброго дня! Як прив’язати номер мобільного телефону до особистого рахунку
    для реєстрації на сайті “Полтавагаз”?

Написати відповідь до Валерій Скасувати відповідь

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>