Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 2 026 коментарів

  1. Добрий день.
    Я проживаю в м.Миргороді, о/р 8548.
    Ситуація: за червень м-ць я оплатив в “Полтава-банк” за 8 куб.м – 62,64 грн. А в моєму особовому кабінеті вказана сума платежу – 62,04(можливо це механічна помилка). Зателефонувати в Миргородський абонвідділ я не маю можливості.
    Оплата: Квитанція №67 , дата операції 02 Липня 2019 р (08:06)
    Повідомлення банку абонвідділ одержав.

  2. Добрий день. Пiдскажiть будь ласка який тариф на 01.08.2019 . I чому на сайтi не мiняються тарифи? Ми платимо по 8.55, а на сайтi тариф за 2017 рiк???

  3. Добий день! Прошу повідомити порядок заміни старої газової плити на нову у квартирі багатоквартирного будинку м.Полтава. Хто має право на проведення таких робіт? Чи надає таку послугу Полтавагаз, її вартість і строк виконання замовлення?

  4. Доброго дня. Вже тиждень намагаюсь додзвонитися в м. Глобине інженерам з приводу демонтажа газового обладнання: 0536525276. Слухавки на протязі дня ніхто не підіймає. Приїздила – не має інженерів на місці – на виїзді. Як можна з ними зв’язатися? Потрібен демонтаж, затягується будівництво. Допоможіть будь ласка.

    • Доброго дня, Тетяно. Зателефонуйте, будь ласка, по номеру 0536 25100. Це приймальня – там Вам підкажуть, до кого звернутися.

  5. Мiй Особовий рахунок №232754 м. Полтава та Полтавське район
    Зверталася в травнi до вас в абонентський вiддiл для корегування данних. Оператор пiдтвердила, що внесла новi показники лiчильника 1330 м3. При менi зробили перерахунок оплат. 16.05.2019 року я заплатив 256.5 грн. По факту змiни не внесенi. прийшла заборгованiсть за травень на показники 1438 м3 i заборгованiсть 906,82 грн. Прошу розглянути мое питання i списати неiснуючу заборгованнiсть. Дякую

    • Доброго дня, Наталіє. Повідомляємо, що АТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Розрахунки проводить постачальник, ТОВ “Полтавагаз збут”, тому з приводу нарахувань та заборгованості необхідно звертатися до них http://poltavagazzbut.com.ua/. Дякуємо за розуміння.

  6. Доброго времени суток! Скажите пожалуйста, на каком основании из-за того, что один жилец дома по улице Сретенская не пустил к себе слесаря на проверку, собираются отключать газ всему дому! Как по мне то стоит отрезать газ только ему!? Это нарушение прав! Я каждый месяц вовремя плачу + заключила с вами договор на инвентаризацию, а теперь у меня даже нет газа. Почему из-за кого-то должны страдать другие люди? Я и так уже живу 2 недели без газа в связи с ремонтными работами, а теперь ещё и это. Что делать в данной ситуации? Куда обращаться? И когда по улице Сретенская вообще восстановят газоснабжение?
    Спасибо

    • Доброго дня, Аліно. У вашому будинку проводилися ремонтні роботи по заміні розподільчого газопроводу низького тиску. Станом на 02.07.19 газопостачання було відновлене.

  7. Внесіть будь ласка ясність:
    В акті вказується точка розмежування власників газопроводу і точка розмежування відповідальності сторін за безпечну експлуатацію мереж. Це надає споживачу право самостійно розпоряджатися власними газовими мережами, а також обирати компанію-підрядника для їх обслуговування та ремонту, це так?
    З цього приводу, питання:
    Якщо споживач має право самостійно розпоряджатися власними газовими мережами навіщо в місьгазі брати технічні умови, якщо хтось з абонентів має бажання, наприклад, встановити газову колонку?

    • Доброго дня, Григорію.
      По суті звернення повідомляємо наступне:
      Взаємовідносини оператора газорозподільних систем із суб’єктами ринку природного газу визначаються Кодексом газорозподільних систем (далі Кодекс ГРМ). який затверджений Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р. №2494. зареєстрованою в Міністерстві юстиції України від 06.11.2015р. за №1379/27824, здійснюються в установленому законодавством порядку з дотриманням Правил безпеки систем газопостачання (ПБСГ).
      Згідно з п.5 р. 1 гл. V за необхідності реконструкції чи технічного переоснащення вже підключеного до ГРМ об’єкта в установленому законодавством порядку вносяться зміни до проектної документації на підставі оформлених (виданих) Оператором ГРМ технічних умов на реконструкцію. Якщо за необхідності реконструкції чи технічного переоснащення вже підключеного до ГРМ об’єкта, у тому числі в результаті зміни форми власності чи власника цього об’єкта, виникає необхідність збільшення технічної (пропускної) потужності ГРМ в точці приєднання (збільшення типорозміру лічильника газу) або її перенесення, з новим чи діючим власником об’єкта має бути укладений новий договір на приєднання відповідно до умов цього Кодексу. При цьому, якщо заходи з приєднання по вже підключеному до ГРМ об’єкту потребуватимуть лише збільшення типорозміру лічильника газу, місце забезпечення потужності мас збігатися з фактичною точкою приєднання цього об’єкта, а процедура приєднання мас здійснюватися у порядку, визначеному в пункті 5 глави 2 цього розділу.
      Відповідно до вимог “Правил безпеки систем газопостачання” (надалі ПБСГ). затверджених Наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України 15.05.2015 року № 285 та “Кодексу газорозподільних систем” (надалі Кодекс ГРМ), затвердженого Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 га зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.10.2015 року за №1379/27824, умови для технічного обслуговування газових приладів забезпечуються власником (балансоутримувачем). Власники газових мереж, у тому числі побутові споживачі забезпечують належну їх експлуатацію, або укладають відповідний договір із суб’єктом господарювання, який має відповідні дозвільні документи на виконання таких робіт.
      У разі не забезпечення власником технічного обслуговування газових приладів, а також в разі самовільного підключення газових приладів і пристроїв споживача до системи газопостачання відповідно до п.5.7 розділу V ПБСГ газове обладнання підлягає відключенню від системи газопостачання.

  8. Добрий день! В жовтніі 2018 року була виконана заміна лічильника, в наслідок цього, за листопад та грудень мені було нараховано по 35 м3 та 14 м3 газу, тоді як найбільша моя норма 7 м3 за місяць. В результаті з моєї переплати в 212,53 грн вилізла в листопаді заборгованість. Перерахунок не здійснено, не відкореговано суми (хотілось б знати причину). В лютому при безпосередньомузверненні було надано усну відповідь, що таки в мене переплата, але документально не завірено, на сайті не виправлено і як рахувалось, так і рахується. Перевірте і виправте, будь ласка, рахунки починаючи з жовтня 2018 року (рахунок 355364). На даний момент у мене заборгованість в сумі 221,13 грн, така сума є недостовірною.

    • Доброго дня, Оксано. Повідомляємо, що АТ “Полтавагаз” займається розподілом та транспортуванням природного газу. Розрахунки проводить постачальник, ТОВ “Полтавагаз збут”, тому з приводу нарахувань необхідно звертатися до них http://poltavagazzbut.com.ua/ Дякуємо за розуміння.

Залишити відповідь до Алексей Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *