Питання – відповідь


Шановні споживачі природного газу! З питань розрахунків чи заборгованості за спожитий природний газ, отримання субсидій, оформлення договірних відносин звертайтеся до ТОВ «ПОЛТАВАГАЗ ЗБУТ»
На сайті АТ «Полтавагаз» в розділі «питання-відповідь» розглядаються питання щодо приєднання до газової мережі, зняття контрольних показників лічильників, виконання аварійних робіт, встановлення та перевірка засобів вимірювальної техніки, реконструкції системи газопостачання, видачі технічних умов, розробки проектної документації, ремонту газового обладнання, планово-технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж і т.п.

Шановні споживачі! АТ “Полтавагаз” прохає в зверненні вказувати наступні дані:
1) Населений пункт
2) Особистий рахунок споживача
3) Номер телефону для зворотнього контакту

Надана інформація прискорить опрацювання Вашого звернення, та надання вичерпної відповіді по ньому! Дякуємо за розуміння!
 
 

Опитувальна анкета

 

Будь ласка, уважно прочитайте та заповніть анкету. Отриману інформацію буде використано для визначення рівня Вашої задоволеності нашими послугами та поліпшення якості нашої роботи. Для цього поставте відповідні позначки (галочку) у таблиці.
 

Оцініть нашу роботу, відповівши на питання:

Питання
Варіанти відповідей
Так
Не в повній мірі
Ні
Спосіб передачі показників зручний для Вас:
1. Особистий кабінет споживача
2. Телефон (автовідповідач)
3. Смс повідомлення
4. Інші способи передачі показників
Чи задовільняє Вас…?
Якість отриманих послуг
Оперативність прийняття рішень з вашого питання
Оперативність виконання робіт
Режим нашої роботи
Відношення співробітників до Вас
Кваліфікація співробітників
Інша діяльність
поліпшилась
не змінилась
стало гірше
Якщо ви звертались до нас раніше, то як на Ваш погляд, змінилась якість наших послуг
Додаткова оцінка (Просимо висловити свою думку, якщо були вибрані варіанти “ні”, “стало гірше”)
Ваші побажання та пропозиції (Будь ласка, в разі не задоволеності нашими послугами вкажіть відділ, та питання з якого у вас виникли проблеми)
Просимо Вас за бажанням залишити контактну інформацію для зворотнього зв’язку
Будь ласка уважно перевірте заповнення анкети.

Питання – відповідь: 1 957 коментарів

  1. Добрий день. Чи обов’язково вказувати дату встановлення та номер лічильника для реєстації номера телефону в особистому кабінеті?

    • Доброго дня, Олено! Якщо ви не можете вказати ці дані, зареєструватися в особистому кабінеті вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104.

    • Доброго дня, Марино. Повідомляємо, що Виклик контролера відбувається за телефонами 50-01-36 або 50-01-37. Також Ви можете звернутися особисто за адресою м.Полтава вул. Шевченко 80в.

  2. Добрый вечер. Не могу провести оплату онлайн уже несколько дней. Поменялись реквизиты на оплату или другая причина? В Приват 24 написано, что произошла ошибка работы .

    • Доброго дня! Рахунки не змінювались. Причину помилки ви маєте з’ясувати у онлайн-консультанта Приват24.

  3. Здравствуйте! Скажите,куда переехало ваше отделение ,которое находилось в помещении с Приват-банком на “Мотеле”? Не оставили объявления. Куда теперь ходить сверять показатели? Куда теперь ходить пенсионерам,которым трудно передвигаться. Было очень удобно. Теперь как будет и где?

    • Доброго дня, шановна Тетяно! Відділення абонентської служби ТОВ “Полтавагаз збут”, що знаходилось по вул. Степового фронту, 48, відтепер працюватиме за новою адресою — вул. Івана Мазепи, 45А у відділенні “Полтавабанк”. Дякуємо за ваше звернення!

  4. Допоможіть зареєструвати телефон для реєстрації в особистому кабінеті. пів року тому дані внесено, але ніяких підтверджень не приходило, телефон не зареєструвався. намагаюся зараз повторити, тепер у формі необхідно внести дані лічильника і дату його встановлення. лічильника немає. багатоповерховий будинок. як все ж таки зареєструватися в особистому кабінеті?
    дуже незручний сервіс у порівнянні з іншими!

    • Доброго дня! Зареєструвати телефон в особистому кабінеті вам допоможе оператор нашого багатоканального безкоштовного кол-центру. Його номер – 0800-508-104.
      Графік роботи:
      з 8:00 до 17:00 Пн-Пт
      Звертаємо увагу, пароль, який вам при реєстрації надіслала система служби обліку, має постійну дію. Його можна змінювати лише один раз на добу (за потреби).
      Ми працюємо над вдосконаленням нашого сервісу, щоб він був максимально зручний для всіх користувачів. Дякуємо за звернення!

  5. Протягом останніх років передаю показники через особистий кабінет. Раніше зауважень не було.
    30.04.2019 передав показники за квітень. 9.05 відкрив особистий кабінет і був неприємно вражений, тим що мені додатково нарахували на одному рахунку +15 кубів, на другому +8. Прошу розяснень.

    Рахунок 38584 – переданий показник 5685, нараховано чомусь 5700 (+15)
    Рахунок 537324- переданий показник 230, нараховано 238 (+8)

  6. Здравствуйте. Подскажите как теперь будет насчитываться пеня. Интересует если есть долг до 01.05.2019, который так же состоит из начислений за несколько периодов, пеня будет насчитываться за каждый период отдельно начиная с 21-го числа периода? Или же пеня будет насчитываться на общую сумму долга которая образовалась на лицевом на 21.05.2019, а далее по мере появления долга т.е. по периодам, т.е. если на 21.06.2019 будут начисления и они не будет оплачены на них будет пеня. Так же интересует как будет, если долг гасить частично. Получается при погашении части долга,будет погашаться долг от первого периода к последнему или наоборот от последнего к первому? Первый имеется ввиду, когда начал появляться долг.

    • Шановний споживач! З питань заборгованості та розрахунків за спожитий природний газ звертайтеся до ТОВ «Полтавагаз збут».

      Контакт-центр

      (0532) 64-80-50
      (0532) 50-13-73
      0800-502-103

      Режим роботи:

      Пн-Пт з 8:00 до 17:00

      http://poltavagazzbut.com.ua/

    • Шановний споживач! З питань вартості та розрахунків за спожитий природний газ звертайтеся до ТОВ «Полтавагаз збут».

      Контакт-центр

      (0532) 64-80-50
      (0532) 50-13-73
      0800-502-103

      Режим роботи:

      Пн-Пт з 8:00 до 17:00

      http://poltavagazzbut.com.ua/

  7. Добрый день. В новострое хочу изменить расположение двухконтурного котла.
    Прошу уточнить ряд вопросов:
    1.какой порядок действий меня как пользователя.
    2. Где я могу ознакомиться с нормативными требованиями.
    3. Сколько это стоит.
    4.возможен ли вынос на лоджию балкон.
    5. Есть ли у вас специалисты с кем я могу пообщаться.

    • Шановний споживач! Відповідно до Правил безпеки систем газопостачання заміна (перенесення) газового обладнання виконується за заявою власника (орендаря (наймача)) до газорозподільного підприємства, яким є ПАТ «Полтавагаз». Ці роботи виконуються спеціалізованою організацією, яка має відповідний дозвіл з оформленням виконавчо-технічної документації. Документи передаються до архіву газорозподільного підприємства.
      Послуга з внесення змін до проектної документації платна, її вартість залежить від складу робіт конкретно по кожному об’єкту і визначається в залежності від місця розташування газового приладу, способу відведення продуктів згорання, необхідності в складанні технічних умов, потреби у виготовленні проекту (або внесення змін) та ін.
      Олександре! Вам необхідно звернутися за адресою м.Полтава вул.Олеся Гончара, буд.№2, каб.10 з письмовим зверненням до керівника Виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Самсонова Юрія Васильовича (якщо Ви відноситесь до м.Полтава або до районного відділення (адреси районних відділень Ви можете знайти в відповідній рубриці на сайті підприємства.). Після чого будуть виконані проектні та монтажні роботи. Дякуємо за запитання!

  8. Добрий день! Купили квартиру.
    – які документи потрібні для переоформлення особового рахунку на нового власника?
    Підскажіть адресу куди звернутися?

    • Шановний абоненте! Нові власники об’єктів (нові споживачі) разом із заявою про укладання договору на розподіл природного газу пред’являють оригінали таких документів:
      -документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
      -документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України (для осіб, недавно прийнятих до громадянства України); для іноземців та осіб без громадянства – національний паспорт або документ, що його замінює), а також реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія та номер паспорта);
      -належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури укладання договору на постачання природного газу (за необхідності).

      Звертатися слід в міську або районну службу газопостачання (залежно від місця проживання). У Полтаві за адресою: вул. Шевченка, 80.

  9. Добрий день. Перевірте чи немає в мене заборгованості. Рахунок 128561 Полтавський район Вовк Д.О. Показник лічильника 63029. Дякую

    • Доброго дня! Щоб передати показники, зверніться, будь ласка, на багатоканальний безкоштовний телефон 0800-508-104 з 8:00 до 17:00 Пн-Пт. Також ви можете зареєструватися в Кабінеті споживача http://poltavagaz.com.ua/cabinet/ , де зручно передавати показники та контролювати заборгованість.

  10. добрый день, что нужно сделать для замены старого котла на новый в часном доме?
    какая документация нужна?
    нужно ли вызывать мастера вашего при замене?
    сколько это стоит, если это платная услуга итд итп?

    • Шановний споживач! Згідно з положеннями пункту 5.5 розділу V Правил безпеки систем газопостачання (далі ПБСГ) передбачено, що заміна газового обладнання виконується за заявою власника (орендаря (наймача)) до газорозподільного підприємства суб’єктом господарювання, який має дозвіл на виконання зазначених робіт, виданий центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю.
      Заміна обладнання оформлюється ескізом у разі заміни газового обладнання без зміни функціонального призначення, потужності та системи димовідведення. В інших випадках-з оформленням виконавчо-технічної документації. Заміна газових приладів споживача має здійснюватися з урахуванням вимог нормативних документів і потребує внесення змін в технічну документацію, але може оформлюватись як ескізом так і внесенням змін до проектної документації, а отже споживачі зобов’язані узгоджувати заміну встановлених газових приладів у своєму приміщенні із газорозподільним підприємством, але виключно з урахуванням особливостей, передбачених вимогами чинного законодавства, зокрема Правилами безпеки.
      Вартість технічного обслуговування газових приладів прораховується індивідуально до кожного випадку, згідно з калькуляціями ПАТ “Полтавагаз”. Для того, щоб замінити газову колонку Вам необхідно звернутися із письмовою заявою до керівника виробничих служб м. Полтави та Полтавського району Ю.Самсонова за адресою: м.Полтава вул. вул. Олеся Гончара, 2 каб.№10, після чого буде прорахована вартість вказаних робіт.
      Дякуємо за запитання.

  11. Доброго дня. Підкажіть будь ласка на який номер телефонувати щоб звірити показники

    • Доброго дня! Щоб передати показники, зверніться, будь ласка, на багатоканальний безкоштовний телефон 0800-508-104 з 8:00 до 17:00 Пн-Пт. Також ви можете зареєструватися в Кабінеті споживача http://poltavagaz.com.ua/cabinet/ , де зручно передавати показники та контролювати заборгованість.

  12. Добрый день) Почему я не могу зарегистрироваться в личном кабинете,не приходит смс и вообще никаких действий?(((

    • Доброго дня! У разі ненадходження пароля – самостійно перейдіть на вкладку “Реєстрація”, оберіть районну базу, особовий рахунок – якщо ваш телефон зареєстрований – в підказці “Телефон +380*********” дві останні цифри будуть вказувати на дві останні цифри вашого телефону – а отже телефон службою обліку прийнятий. Набирайте номер телефону та натисніть “Вислати СМС з паролем на номер телефону”.

  13. Доброго дня! Яка пільгова норма використання газу для вчителя на пенсії в сільській місцевості в квітні 2019р.

    • Шановний споживач! Це питання до «Полтавагаз збут».

      Контакт-центр

      (0532) 64-80-50
      (0532) 50-13-73
      0800-502-103

      Режим роботи:

      Пн-Пт з 8:00 до 17:00

  14. Доброго дня. Що потрібно для заміни вентеля на газовій трубі? Так як пропускає газ. Будинок багатоквартирний.

    • Шановний споживач! Для оформлення заявки на технічне обслуговування звертайтеся до виробничої служби за адресою: м.Полтава, вул.О. Гончара, буд.№2, каб.№35. Довідки телефоном: (0532)56-97-77.

  15. Доброго дня! Підскажіть будь-ласка, виникла на даний момент така ситуація, був розділ будинку, між сестрою і братом, брат добудовує до своєі частини будинку ще дві кімнати, і вишло що газова труба проде по частині будинку брата. Коли підійшли до сестри, щоб вона обводила трубу, вона сказала що ні чого обводити не буду, в мене все законно. Як можна вийти з данноі ситуаціі?

    • Шановний споживач! На основі описаної вами інформації складно дати конкретні рекомендації. Тим більше, постає питання законності добудови. Реально оцінити ситуацію можна лише в індивідуальному порядку, з вивченням ситуації спеціалістом газової служби безпосередньо на місці. Тому радимо взяти всю наявну документацію (у тому числі проект) і звернутися в РГП за місцем проживання. Врахуйте, що будь-які зміни, що відбуваються в системі газопостачання, передбачають розробку нового проекту відповідно до отриманих технічних умов.

  16. Доброго дня, підкажіть будь ласка які дії необхідно виконати для того щоб демонтувати газову колонку в квартирі. Із газових приладів в квартирі залишиться тільки плита.
    Заява, зміна документації, тощо
    Дякую

    • Доброго дня, пане Сергію! ПАТ «Полтавагаз» розглянуло Ваше звернення та повідомляє, для заміни ВПГ необхідно виконати наступні дії:
      – отримати технічні умови на влаштування автономного опалення;
      – розробити робочий проект відповідно до отриманих технічних умов;
      – виконати монтажні роботи організацією, що має дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.
      Для отримання технічних умов Вам необхідно надати до виробничо-технічного відділу (м. Полтава, вул. Козака, 2-А, каб. 409 тел. (0532) 50-24-49) наступні документи:
      1) заяву на видачу технічних умов;
      2) копії документів, якими визначено право власності чи користування замовника на об’єкт (приміщення);
      3) копія дозволу Міжвідомчої комісії з розгляду питань щодо відключення від мереж ЦО та ГВП.
      4) копії документів замовника:
      – які посвідчують фізичну особу або її представника (для фізичних осіб);
      – про взяття на облік або реєстрацію у Державній фіскальній службі відповідно до вимог Податкового кодексу України;
      5) копію належним чином оформленої довіреності на представника замовника, уповноваженого представляти інтереси замовника під час процедури приєднання (за потреби).

Залишити відповідь до Павел Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *