ПАТ
Допомога

Про кабінет

Авторизація

В "Кабінет споживача" можливо потрапити тільки коли ваш номер мобільного телефону повязаний з вашим особовим рахунком. Пройдіть "Реєстрацію"

Реєстрація

    - перейдіть на "Реєстрація", зоповніть вказані поля. Після введення особового рахунку, на екрані буде підсказка - "Телефон +380*********" - дві останні цифри мобільного телефону зареєстрованого за особовим рахунком. Після введення номеру телефону натисніть "Вислати СМС з паролем на номер телефону".
    Після отримання пароля заходьте заходьте в "Кабінет споживача" вказуючі ваші дані.

Зміна пароля

    - перейдіть на "Реєстрація", зоповніть вказані поля. Після введення особового рахунку, на екрані буде підсказка - "Телефон +380*********" - дві останні цифри мобільного телефону зареєстрованого за особовим рахунком. Після введення номеру телефону натисніть "Вислати СМС з паролем на номер телефону".
    Після отримання пароля заходьте в "Кабінет споживача" вказуючі ваші дані.

Зареєструвати телефон

    - перейдіть на "Зареєструвати телефон", заповніть дані та натисніть "Відправити заявку на реєстрацію".
    Заявку проводять співробітники служби обліку через певний час.
    Після підтвердження службою обліку даних на ваш номер телефону прийде СМС з паролем. В разі не надходження пароля - самостійно перейдіть на "Реєстрація" оберіть районну базу, особовий рахунок - якщо ваш телефон зареєстрований - в підказці "Телефон +380*********" дві останні цифри будуть вказувати на дві останні цифри вашого телефону - а отже телефон службою обліку прийнятий. Набирайте номер телефону та натисніть "Вислати СМС з паролем на номер телефону".
    Після отримання пароля заходьте в "Кабінет споживача" вказуючі ваші дані.

Реєстрація

Телефон +380*********
Вислати СМС з паролем на номер телефону