ПАТ
Допомога

Про кабінет

Авторизація

В "Кабінет споживача" можливо потрапити тільки коли ваш номер мобільного телефону зареєстрований в обліковій системі. Пройдіть "Реєстрацію"

Реєстрація

    - перейдіть на "Реєстрація", зоповніть вказані поля. Після введення особового рахунку, на екрані буде підсказка - "Телефон +380*********" - дві останні цифри мобільного телефону зареєстрованого в обліковій системі. Після введення номеру телефону натисніть "Вислати СМС з паролем на номер телефону".
    Після отримання пароля заходьте в "Кабінет споживача" вказуючі ваші дані.

Зміна пароля

    - перейдіть на "Реєстрація", зоповніть вказані поля. Після введення особового рахунку, на екрані буде підсказка - "Телефон +380*******XX" - дві останні цифри мобільного телефону зареєстрованого в обліковій системі. Після введення номеру телефону натисніть "Вислати СМС з паролем на номер телефону".
    Після отримання пароля заходьте в "Кабінет споживача" вказуючі ваші дані.

Зареєструвати телефон

    - перейдіть на "Зареєструвати телефон", заповніть дані та натисніть "Відправити заявку на реєстрацію".
    Заявку проводять співробітники служби обліку через певний час.
    Після підтвердження службою обліку даних на ваш номер телефону прийде СМС з паролем. В разі не надходження пароля - самостійно перейдіть на "Реєстрація" введіть ЄДРПОУ - якщо ваш телефон зареєстрований - в підказці "Телефон +380*******XX" дві останні цифри будуть вказувати на дві останні цифри вашого телефону - а отже телефон службою обліку прийнятий. Набирайте номер телефону та натисніть "Вислати СМС з паролем на номер телефону".
    Після отримання пароля заходьте в "Кабінет споживача" вказуючі ваші дані.

Кабінет споживача

Юридичні особи

Зареєструватись?
Змінити пароль?
0800-508-104
багатоканальний безкоштовний телефон - широкий спектр консультацій
callcenter@poltavagaz.com.ua
Графік роботи:
з 8:00 до 17:00 Пн-Пт