До уваги споживачів послуг АТ «Полтавагаз»!

Вибрана публікація

Повідомляємо, що 27 червня у зв’язку з технічним обслуговуванням сервісів, товариство працюватиме в обмеженому режимі.  

Абонентські відділи не проводитимуть прийом споживачів, окрім відвідувачів, завчасно записаних в чергу.

Графік роботи  кол-центру залишається незмінним: з 8.00 до 20.00. Номер «гарячої» лінії – 0 800 308 104.

Як самостійно визначити свій особовий рахунок?

Вибрана публікація

Більше року минуло з того часу, як відбулося оновлення особових рахунків споживачів АТ «Полтавагаз». Однак і досі багато хто продовжує застосовувати старі о/р. Це створює чимало проблем при користуванні кабінетом споживача, передачі показників лічильника та здійсненні низки інших операцій, пов’язаних з наданням послуг газорозподільною компанією.

Особовий рахунок — це унікальний цифровий код, який ідентифікує кожного споживача природного газу. Він вказаний у платіжках за розподіл.

Визначити новий особовий рахунок можна самостійно. Для цього потрібно свій колишній о/р привести до 6 знаків з лідируючими нулями та поставити попереду утвореної цифрової конструкції код УЕГС.

Наприклад: Полтавське УЕГС. Попередній рахунок 698.

1. Приводимо до 6 знаків: 000698.

2. Попереду ставимо код Полтавського УЕГС — 1.

Маємо новий особовий рахунок: 1000698.

Продовження

Вчасно сплачуємо за розподіл газу – підтримуємо економічний та енергетичний фронти регіону

Вибрана публікація

Щиро дякуємо кожному за повну і своєчасну оплату послуги з розподілу природного газу.

У цей складний воєнний час кожен оплачений рахунок — це не тільки безперебійна робота підприємства критичної інфраструктури та безпечна доставка газу до осель, а й підтримка енергетичного та економічного фронтів регіону і країни загалом.

Кошти, сплачені за розподіл природного газу, спрямовуються на:

  • утримання у належному стані газорозподільних мереж і споруд на них (їх поточні, капітальні ремонти та модернізацію),
  • забезпечення роботи аварійно-диспетчерської служби («104»), ремонтних бригад та інших підрозділів товариства,
Продовження

Ласкаво запрошуємо до оновленого кабінету споживача!

Вибрана публікація

Кабінет доступний на офіційному сайті АТ «Полтавагаз» за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/cabinet/index.php

Скористатися даним web-сервісом можна лише після проходження процедури реєстрації.

Якщо ваш номер телефону ще не зареєстрований в обліковій базі товариства, натисніть на «Зареєструвати телефон», заповніть відповідні поля і натисніть на «Відправити». Через певний час, після перевірки даних фахівцями абонвідділу, ви отримаєте смс-повідомлення з паролем для входу в особистий кабінет.

Далі натискаєте на “Авторизуватись” та вводите номер особового рахунку і пароль.

Якщо з певних причин ви не отримали пароль, можете самостійно перейти в розділ «Зареєструватись» і ввести номер свого особового рахунку. Якщо номер телефону вже зареєстрований, у підказці ви побачите останні дві його цифри. Вкажіть повний номер телефону і натисніть на “Отримати смс”. Вам буде надіслано пароль для входу в кабінет.

Продовження