Як розв’язувати «газові» питання вдома?

Для споживачів АТ «Полтавагаз» розроблено електронну форму заяви. Відтепер вирішити чимало «газових» питань можна швидко та дистанційно.

Скористатися послугою може кожен охочий. Все що потрібно – завітати на наш офіційний сайт і в розділі «Споживачам» обрати підрозділ «Заява споживача». Далі – заповнити запропоновану форму, вказавши в окремих комірках наступну інформацію:

  • чітку мету звернення;
  • прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, контактний номер телефону;
  • особовий рахунок;
  • сканкопії або фото у гарній якості необхідних документів (наприклад, у разі зміни власника).

У зверненні також потрібно зазначити електронну поштову адресу, на яку заявнику зможуть надіслати відповідь.

Важливо:

  • заява розглядається протягом 30 календарних днів відповідно до Закону “Про звернення громадян”;
  • за необхідності отримання додаткової інформації, яка не може бути надана заявником, строк розгляду заяви може бути подовжений по 45 календарних днів (заявник отримає письмове повідомлення про це).

Не витрачайте час даремно. Оцініть переваги онлайн-сервісу!

Коментарі не дозволені.