До уваги споживачів, які обслуговуються Полтавським УЕГС!

Без зайвих черг  користуйтеся онлайн-сервісами компанії!

З послабленням карантинних обмежень, після тривалої перерви, до очної форми роботи зі споживачами повернулися всі три абонентські відділи АТ «Полтавагаз» в м.Полтаві: по вул. Шевченка, 80в, Гагаріна, 1 та О.Гончара, 2.

Позбавлені на кілька місяців можливості вирішувати «газові» питання безпосередньо на місці, жителі обласного центру нині почали масово відвідувати служби обліку розподілу природного газу та обслуговування споживачів, щоб надолужити згаяне. Ще одним фактором для створення значних черг і, як наслідок, незручностей для самих відвідувачів, стала необхідність уточнення ними обсягів споживання газу у зв’язку з переходом до нових газопостачальників, коригування показників газових лічильників,  наявності боргів  за послугу розподілу природного газу, вирішення питань для оформлення субсидій.

 Скупчення людей пов’язане також із тим, що в приміщеннях абонвідділів ведуть прийом своїх споживачів фахівці ТОВ «Полтавагаз збут». До них полтавці звертаються з метою поновлення договорів на газопостачання та з інших актуальних питань співпраці.

АТ «Полтавагаз» намагається створити споживачам комфортні умови очікування, а також вживає заходи для зменшення напливу людей до абонентських відділів. Так, для зручності громадян, що прийшли на прийом в АТ «Полтавагаз», під будівлею встановлені лавочки, у приміщеннях – кулери з водою, працює черговий адміністратор, виділені додаткові телефонні номери для зв’язку з операторами. Щоб розвантажити черги, споживачам пропонується взаємодіяти з газорозподільною компанією дистанційно, в режимі онлайн. Таким чином, без особливих зусиль та затрат часу можна вирішити більшість питань, що стосуються діяльності Оператора ГРМ.  

Широкий спектр консультацій надається за номерами телефонів: (0532) 54-60-43; 50-01-36; 50-01-37; 50-11-45 та мобільних: 095 260 2942, 095 260 2943, 095 260 2944. На вказані мобільні номери можна також передати показники, а ще – надіслати у месенджер Viber фото свого газового лічильника (де чітко відображені показники) для їх коригування (при цьому необхідно також вказати ПІБ, адресу, особовий рахунок та контактний номер телефону споживача).

У телефонному режимі, щоденно з 8.00 до 20.00, працює Кол-центр АТ «Полтавагаз» (безкоштовний номер: 0800 308 104).

Споживачі також можуть звертатися до фахівців товариства через офіційний сайт АТ «Полтавагаз» (poltavagaz.com.ua) в розділі «Питання-відповідь» або у приватних повідомленнях на сторінці “АТ «Полтавагаз»” у соціальній мережі Facebook.

Для передачі показників лічильників газу, перегляду нарахувань та електронних рахунків, звірки платежів за послуги з розподілу природного газу запропоновано зручні онлайн-сервіси: особисті кабінети споживачів та чат-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Заяви та необхідні документи на переоформлення договору розподілу природного газу на нового власника, на коригування показників лічильника,  на повернення помилково перерахованих коштів тощо  тепер можна подати  за допомогою нового сервісу – через офіційний сайт компанії. Для цього достатньо заповнити та надіслати електронну форму заяви,  розміщену на головній сторінці веб-сайту АТ «Полтавагаз» в рубриці «Заява споживача».

Окрім того, офіційні заяви і звернення зручно надсилати на поштову адресу: 36000, м. Полтава, вул. Олеся Гончара, 2 або на електронну адресу: pryjmalnya_eng@poltavagaz.com.ua

Тож, зважаючи на напруженість періоду, просимо споживачів раціонально використовувати свій час та вирішувати питання, в міру можливостей, без відвідування абонвідділів товариства.

Також наголошуємо: щоб уникнути зайвих звернень в АТ «Полтавагаз» щодо визначення прогнозних обсягів споживання газу та непорозумінь з газопостачальником при нарахуванні ним плати за газ, кожен побутовий споживач зобов’язаний передавати Оператору ГРМ – АТ «Полтавагаз» – фактичні показники газового лічильника, зафіксовані станом на перше число, протягом перших п’яти днів кожного місяця.

Коментарі не дозволені.