Своєчасна повірка лічильника природного газу – передумова об’єктивного і достовірного обліку.

Після її проходження абонент може бути впевнений в тому, що сплачує виключно за ту кількість газу, яку спожив. Отже, поговоримо про деталі, які треба знати про повірку.

Коли має бути чергова періодична повірка лічильника?

Інтервал між перевірками побутових лічильників газу як правило становить 8 років і рахується з дати його первинної повірки на заводі виробника (дата випуску лічильника). Може бути і інший проміжок часу, якщо це передбачено технічними характеристиками приладу.

У якому випадку проводиться позапланова повірка?

Користувач може звернутися з заявою до оператора ГРМ про необхідність позапланової повірки. Зазвичай це необхідно через неполадки пристрою.

Хто оплачує повірку?

Періодична повірка лічильників, а також демонтаж, транспортування та монтаж для фізичних осіб здійснюються за рахунок «Полтавагазу». А позачергова, що здійснюється на вимогу споживача, — за кошти заявника за затвердженими розцінками.

Як проходить періодична повірка?

Представник «Полтавагазу» спільно зі споживачем складають та підписують у двох примірниках «Акт про демонтаж лічильника газу для проведення періодичної повірки».

Перед демонтажем лічильника проводиться його обстеження. У разі виявлення порушень, складається «Акт про виявлені порушення»,  а прилад підлягає обов’язковій експертизі. 

Куди звертатися для повірки лічильника?

За детальнішою інформацією мешканці районів можуть звертатися до місцевих УЕГС «Полтавагазу». Контакти за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/?page_id=69

А мешканці Полтави та Полтавського району — за адресою: м.Полтава вул. Сінна 38а, тел.: 60-99-31

Коментарі не дозволені.