Шановні споживачі природного газу! Користуйтеся сервісами компанії. Більшість питань можна вирішити онлайн і в телефонному режимі

Нині багато споживачів АТ «Полтавагаз» звертаються безпосередньо в абонентські відділи для вирішення питань щодо розподілу природного газу.

Потік людей постійний, тому створюються черги. Деякі “підприємливі” громадяни намагаються спекулювати на цьому, продаючи своє місце в черзі за певну суму.

Звертаємося до всіх! Не дозволяйте зловмисникам використовувати ситуацію в корисливих цілях.

Запевняємо, всі питання ви можете вирішити у службах обліку розподілу природного газу та обслуговування споживачів за місцем проживання, згідно з чергою.

Нагадуємо, що більшість питань вирішуються без особистої присутності споживача, дистанційно, онлайн.

У телефонному режимі, щоденно з 8.00 до 20.00, працює Кол-центр АТ «Полтавагаз» (безкоштовний номер: 0800 308 104). Широкий спектр консультацій надається за номерами телефонів абонвідділів (https://poltavagaz.com.ua/?p=9361).

Споживачі також можуть звертатися до фахівців товариства через офіційний сайт АТ «Полтавагаз» (poltavagaz.com.ua) в розділі «Питання-відповідь» або у приватних повідомленнях на сторінці АТ “Полтавагаз” у соціальній мережі Facebook.

Для передачі показників лічильників газу, перегляду нарахувань та електронних рахунків, звірки платежів за послуги розподілу природного газу запропоновано зручні онлайн-сервіси: особистий кабінет споживача і чат-боти у месенджерах Viber і Telegram.

Заяви та необхідні документи на внесення змін до персоніфікованих даних або укладання договору розподілу природного газу, а також заяви на коригування показників лічильника, на повернення помилково перерахованих коштів тощо можна подати через офіційний сайт компанії. Для цього достатньо заповнити та надіслати електронну форму заяви, розміщену на головній сторінці веб-сайту АТ «Полтавагаз» в рубриці «Заява споживача».

Також офіційні заяви і звернення можна надсилати на поштову адресу: 36000, м. Полтава, вул.Козака ,2а або на електронну адресу: kancelyariya@poltavagaz.com.ua

АТ «Полтавагаз» активно працює над покращенням якості обслуговування споживачів, зокрема, вживає заходи для зменшення напливу людей до абонентських відділів.

Коментарі не дозволені.