Зверніть увагу: “гаряча” телефонна лінія — не для передачі показників лічильника

Якщо у вас є запитання стосовно діяльності АТ «Полтавагаз», Ви можете звернутися на «гарячу» телефонну лінію товариства за номером: (0532) 64-80-53.

Телефонна лінія працює цілодобово у режимі аудіозапису (автовідповідач) з подальшим прослуховуванням та опрацюванням звернень.

Для реєстрації та розгляду звернення фахівцями необхідно вказати особисті дані споживача (ПІБ, особовий рахунок) та коротко викласти суть проблеми.

Номер телефону для зворотного зв’язку фіксується автоматично.

Відповідь за результатами розгляду звернення, у разі потреби, буде надано споживачеві усно (у телефонному режимі) або письмово (листом на пошту).

Максимальний термін розгляду звернень, згідно з вимогою законодавства, — не більше одного місяця від дня їх надходження. Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються невідкладно, але не пізніше 15 днів.

ВАЖЛИВО! Не беруться до уваги:

передані на цей номер телефону показники лічильника;

– звернення з ненормативною лексикою та образами.

Коментарі не дозволені.