Про способи передачі показників лічильника

Передавати в АТ “Полтавагаз” показник газового лічильника потрібно щомісяця з 1 по 5 число.

Зробити це можна за допомогою таких сервісів компанії:
– через сайт АТ «Полтавагаз»;
– через особистий кабінет;
– через чат-боти у Viber і Telegram
(деталі за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/?p=10509#more-10509);

– за допомогою смс-повідомлення: 067 627 56 37 (у такому форматі: *код бази (району)*номер особового рахунку*показник#);
– за номером кол-центру АТ «Полтавагаз» (безкоштовно): 0800 308 104, скориставшись голосовим меню (попередньо обрати управління газового господарства та свій район);
– за номерами абонентських відділів за місцем проживання (деталі за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/?p=9361).

Споживачі природного газу, які обслуговуються Полтавським УЕГС, можуть передати показники газового лічильника через месенджер у Viber за номерами: 095 260 2942, 095 260 2943 та 095 260 2944. Потрібно надіслати повні дані споживача (ПІБ, адреса, особовий рахунок, контактний номер телефону) та якісне фото показників свого газового лічильника.

Зверніть увагу! При передачі  показників потрібно вказувати особовий рахунок споживача АТ «Полтавагаз» (а не особовий рахунок, присвоєний газопостачальною компанією!).

Не фіксуються показники, передані:

на автовідповідач (0532) 64-80-53,

на ел. пошту: kancelyariya@poltavagaz.com.ua;

відділу комунікацій через розділ “Питання-відповідь” на сайті товариства та через приватні повідомлення на сторінці в мережі Фейсбук.

Коментарі не дозволені.