Ласкаво запрошуємо до оновленого кабінету споживача!
Кабінет доступний на офіційному сайті АТ «Полтавагаз» за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/cabinet/index.php
Скористатися даним web-сервісом можна лише після проходження процедури реєстрації.
Якщо ваш номер телефону ще не зареєстрований в обліковій базі товариства, натисніть на «Зареєструвати телефон», заповніть відповідні поля і натисніть на «Відправити». Через певний час, після перевірки даних фахівцями абонвідділу, ви отримаєте смс-повідомлення з паролем для входу в особистий кабінет.
Далі натискаєте на “Авторизуватись” та вводите номер особового рахунку і пароль.
Якщо з певних причин ви не отримали пароль, можете самостійно перейти в розділ «Зареєструватись» і ввести номер свого особового рахунку. Якщо номер телефону вже зареєстрований, у підказці ви побачите останні дві його цифри. Вкажіть повний номер телефону і натисніть на “Отримати смс”. Вам буде надіслано пароль для входу в кабінет.
Такий самий алгоритм дій, якщо ви забули свій пароль (пройдіть реєстрацію та отримайте новий пароль).
Зверніть увагу, що потрібно вводити лише оновлений особовий рахунок! Він вказаний у платіжках на розподіл природного газу.
Дізнатися особовий рахунок можна також звернувшись:
- в абонвідділ за місцем проживання (номери телефонів за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1I7ajBYp_o2lcdVq3x5ZgIbFkxdgMjDAn8g8nXcYaVD0/edit),
- в кол-центр за номером телефону: 0 800 308 104,
- у пресслужбу через приватні повідомлення на сторінці АТ “Полтавагаз” у соціальній мережі «Фейсбук” або ел. пошту: pressa@poltavagaz.com.ua.