З 1 по 5 число місяця – час передавати показники газового лічильника!

Зробити це можна цілодобово, зі зручного для вас місця за допомогою онлайн-сервісів компанії:
– через сайт АТ «Полтавагаз»;
– через особистий кабінет;
– через чат-боти у Viber і Telegram
(деталі за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/?p=10509#more-10509);
– за номером Кол-центру АТ «Полтавагаз» (безкоштовно): 0800 308 104, скориставшись голосовим меню (попередньо обрати управління газового господарства та свій район);
– за номерами абонентських відділів за місцем проживання (деталі за посиланням: https://poltavagaz.com.ua/?p=9361);
– за допомогою смс-повідомлення: 067 627 56 37 (у такому форматі: *код бази (району)*номер особового рахунку*показник#).

Звертаємо увагу, що показники, передані на автовідповідач (0532) 64-80-53, не беруться до уваги. Це номер “гарячої” телефонної лінії товариства, на який споживачі можуть звертатися для вирішення питань щодо діяльності АТ “Полтавагаз”. Також не фіксуються показники, передані відділу комунікацій через розділ “Питання-відповідь” на сайті та через приватні повідомлення на сторінці в мережі Фейсбук.

Споживачі природного газу, які обслуговуються Полтавським УЕГС, можуть передати показники газового лічильника також через месенджер у Viber за номерами: 095 260 2942, 095 260 2943 та 095 260 2944. Потрібно надіслати повні дані споживача (ПІБ, адреса, особовий рахунок, контактний номер телефону) та якісне фото свого газового лічильника, де чітко відображені показники.

Також нагадуємо, що за послугу розподілу природного газу потрібно платити до 20 числа за поточний місяць.

Коментарі не дозволені.